Dissabte 26 d’abril, per celebrar l’arriba de la nova estació, anualment es celebra al recinte firal del polígon industrial de Puigcerdà la Fira ramadera de Primavera. A la passada edició, la 25a, hi van participar una seixantena de caps de bestiar: 45 èquids, 11 de boví i 5 bens.
El principal atractiu d’aquest esdeveniment que combina la passió pels cavalls i la cultura rural és el concurs morfològic de cavalls “sobranys i sobranyes”, en el qual es premia la bellesa i l’harmonia dels exemplars participants.
A més, els visitants també poden gaudir d’una espectacular exposició de bestiar en la que els ramaders de la comarca ens apropen les races autòctones i ens mostren els seus millors exemplars.
