El programa Petits Músics és un curs destinat a afavorir el desenvolupament dels infants més petits a través de la música.
Aquest programa educa no tant sols en l’àmbit musical, sinó que ajuda a desenvolupar les capacitats integrals de l’infant.
Així, treballareu per desenvolupar les capacitats cognitives, les capacitats motrius, la capacitat d’interrelació social o sociabilitat i la capacitat d’autonomia personal.
I com que a L’Intèrpret saben que durant els primers anys de vida no hi ha millor mestre ni millor amic que el pare o la mare, amb el programa Petits Músics els pares i mares teniu l’oportunitat d’involucrar-vos en la formació musical del nadó perquè també hi participareu.
És, doncs, l’oportunitat de passar amb el vostre fill una estona molt especial, en què compartireu un joc i un aprenentatge, rialles i emocions.
Esteu a punt? Ja us podeu apuntar amb els més petits de la casa als nous tallers de Petits Músics que tindran lloc durant aquest estiu.
Es tracta d’un programa de sensiblització musical per a nadons de 0 a 2 anys.
No us ho penseu més i, durant el mes de juliol, aneu a gaudir amb el vostre nadó d’aquest programa en què s’afavoreix el desenvolupament dels infants a través de la música.
Els pares i les mares els acompanyeu a les sessions i són grups reduïts.
Tallers Petits Músics:
Dies: del 27 de juny al 31 de juliol
Horaris: de 10 a 11:00h o d’11 a 12h
2 dies a la setmana (dilluns i dimecres o dimarts i dijous).
Lloc: L’Intèrpret (c/ Sangenís Bertran, 11)
Preus*:
– 40€/quinzena (4 classes)
– 60€/mes (8 classes)
– 5a setmana addicional, 20€ (2 classes).
*Socis del Club Banyetes, preus especials.
L’Intèrpret
c/ Sangenís Bertran, 11
25003 Lleida
Tel. 973 26 39 06 – 973 83 61 80 (esmentar que sou usuaris de Socpetit)
Més informació a L’Intèrpret www.l-interpret.com