Sota el lema “Teixint resistències i alternatives a cop de pedal” arriba la tercera edició de la Bicicletada per les Terres de l’Ebre, que se celebrarà els propers 28, 29 i 30 de març.
Emmarcada dins d’un ambient lúdic i festiu no hi faltarà el component de reivindicació. L’objectiu de la bicicletada és gaudir d’una trobada original i diferent, i conviure en els diferents col•lectius i entitats que lluiten pels drets socials i la defensa del territori, per posar plantejaments en comú i avançar plegats cap a un futur digne a les terres ebrenques. També es volen denunciar tots els projectes especulatius, que exploten els recursos naturals, i l’escassa democràcia en que es duen a terme.
Xerrades, debats, turisme, mostres de cultura popular i concerts, són algunes de les activitats que es faran durant aquests tres dies de recorregut.
El trajecte us permetrà recórrer tres comarques ebrenques:
*Dijous 28 de març (Terra Alta – Baix Ebre)
Pinell de Brai / Aldover (dinar) / Tortosa (dormir)
*Divendres 29 de març (Baix Ebre – Montsià)
De Tortosa pel Coll de l’Alba (dinar); Deltebre (dormir al Maset)
*Dissabte 30 de març (Monstià)
Deltebre; Ulldecona amb Concert final (Paco Pil, Maskarats, Habemus Sativa i Purkinje)
Més informació a Bicicletada www.bicicletada.jovensebre.org




















