El proper 2 d’octubre a Camps (Fonollosa) es celebra la Fira del Menestral.
Aquesta fira vol posar de relleu la vida quotidiana dels menestrals i artesans de totes les èpoques, esdevenint aquestes les figures centrals per a la transformació i comercialització dels productes extrets de les contrades.
Aquest esdeveniment recrea un espai firal típicament rural, on el vestuari, la presentació i el procés d’elaboració potencien la qualitat del producte artesà.
Hi ha un munt d’activitats per a fer i gaudir en família en un entorn privilegiat de la Catalunya Central.
Des de les 10 del matí fins a les sis de la tarda: exposicions, demostracions, tómbola artesana, respresentacions teatrals, passacarrers, concursos, passejades en ruc, curses de cargols, carros de joc, curses de sacs…No us ho perdeu!
A més a la Fira hi seran presents tots els menestrals: artesans de l’embotit, herbolaris, artistes de les arts, col·leccionistes d’antiguitats, mestres xocolaters, saboners i perfumers, formatgers, forns artesans de pa, paperers, artesans del vidre, especialistes en unguents i pòcimes…i els podreu conèixer a tots!
Més informació a Turisme prop de Barcelona www.turismepropbarcelona.cat




















