El parc barceloní estrena decoració nadalenca amb llums, un gran arbre i activitats pensades per a famílies i veïnat.
Aquest Nadal el Park Güell estrena, per primera vegada, una decoració especial que converteix aquest espai emblemàtic de Barcelona en un escenari ple de llum, tradició i màgia. Coincidint amb la preparació del seu centenari com a parc públic i amb l’arribada de l’Any Gaudí, el conjunt monumental llueix una ambientació festiva que farà les delícies de famílies, infants i veïns que el visitin durant aquestes setmanes.
La nova il·luminació inclou la Sala Hipòstila, el majestuós cedre dels Jardins d’Àustria, avets naturals repartits pels accessos i un espectacular arbre central de 12 metres situat a la Plaça de la Natura, coronat amb una gran estrella. La decoració combina llum càlida i motius nadalencs que donen vida als racons més icònics del parc, oferint una experiència màgica i totalment nova per a aquestes festes.
A més, s’han decorat també els accessos principals i l’entrada de la Casa Gaudí, convertint el passeig fins a l’interior del parc en un recorregut immersiu i festiu, ideal per a famílies amb infants que vulguin respirar Nadal en un dels espais més especials de la ciutat.
Un Nadal pensat per al veïnat i les escoles del voltant
El Park Güell encendrà cada vespre tota la il·luminació nadalenca coincidint amb la posta de sol i durant la franja reservada al veïnat, que és qui principalment podrà gaudir de l’espai amb tranquil·litat. El parc romandrà obert fins a les 22 h.
Per reforçar la convivència amb les escoles de l’entorn, aquesta setmana uns 300 infants participaran en la tradicional penjada dels desitjos, omplint els avets de Nadal dels Jardins d’Àustria amb missatges i somnis per al nou any. Un moment molt especial que ja forma part del calendari emocional de molts alumnes.
La Plaça de la Natura serà també l’escenari del Concert de Nadal de l’Escola Baldiri Reixac, un acte que reuneix prop de 500 persones entre alumnat, famílies i professorat, i que serveix com a cloenda del trimestre i celebració nadalenca del centre.
Els espais BSM també estrenen Nadal amb arbres gegants i activitats familiars
La iniciativa del Park Güell forma part de la nova programació nadalenca impulsada per BSM. El Zoo de Barcelona ja ha estrenat guarniments i propostes especials, i en els propers dies el Port Olímpic i el Tibidabo també s’il·luminaran amb decoracions, tallers i activitats per a tots els públics.
A tots aquests espais, el protagonista serà un arbre natural de 12 metres, decorat amb llums i motius festius. Al seu voltant hi haurà espais per fer fotos, tallers creatius, espectacles i moments tan esperats com el tió, la visita dels follets del Pare Noel i el lliurament de cartes als patges dels Reis d’Orient.
Amb aquesta oferta conjunta, BSM converteix aquests espais en punts de trobada ideals per viure el Nadal en família sense sortir de la ciutat.





















