El pròxim dissabte 29 de juny es celebra la VII Diada bastonera de Balaguer, una jornada de trobada i germanor entre les colles que comparteixen afinitats, inquietuds i complicitats.
La diada s’iniciarà a les 11 del matí amb una cercavila a càrrec de les colles i els músics acompanyants, fent ballades a diferents indrets de la plaça Mercadal, centre històric i carrers de l’eixample, tot coincidint amb el mercat setmanal.
A les 12 h és previst que l’alcalde Sr. Jordi Ignasi Vidal doni la benvinguda a les colles participants i inauguri l’exposició “10 anys de ball de bastons a Balaguer” a la sala d’exposicions de l’ajuntament.
Al migdia hi haurà un dinar popular, obert a tothom, a l’escola Àngel Guimerà.
A les 19,30 h qui ho desitgi, podrà fer la visita guiada “Balaguer monumental” que ofereix “Viu l’Oest” i que serà gratuïta per als bastoners.
Convençuts que al ball de bastons hi convergeixen la nostra música, la nostra dansa, la nostra cultura i que el ball de bastons és capaç de transmetre la força i l’encant de la gent en moments de gaudi i de festa; ens sentim compromesos amb el desig i la voluntat de la majoria del poble català i del que democràticament hem decidit i ens unim a les reivindicacions, àmpliament compartides, vers la llibertat d’expressió, la llibertat dels presos polítics i el retorn dels exiliats.
Us hi esperem per tal que plegats, puguem gaudir un any més, d’una diada bastonera, reivindicativa i amb força, que ja està esdevenint una tradició a Balaguer
Consulteu aquí el programa de la VII Diada bastonera de Balaguer »