Arriben 2 ofertes amb una gran fórmula per passar una setmana perfecta en família i a un gran preu:
• Vols directes fins a destí amb facturació de maleta inclosa
• Hotel 4* amb esmorzar i sopar en un entorn natural encantador
• Cotxe de lloguer per a moure-us al vostre aire
• Activitats i entrades incloses per tenir controlat el pressupost
Al Tirol Austríac, St. Anton am Arlberg ofereix una combinació perfecta de natura, tradició i servei per passar unes idíl·liques vacances en família. Respirar l’aire fresc i net de la muntanya, caminar per verds camins, anar en bicicleta, jugar a golf, pujar en telefèrics fins a cims amb vistes espectaculars, rebre la genuïna hospitalitat tirolesa, passejar pels pobles amb casetes de fusta plenes de flors… Us ho esteu imaginant?
Viatgeu en família a St. Anton am Arlberg volant a Munich des de Barcelona o Madrid, recollint un cotxe de lloguer que tindreu a la vostra disposició durant 7 dies i allotjant-vos a l’Hotel Kertess 4* en règim de Mitja Pensió. I això no és tot! També tindreu incloses un gran ventall d’activitats i entrades a atraccions de la regió, així com els autobusos a la zona de l’Arlberg.
L’Hotel Kertess 4* està situat en una zona tranquil.la, a només 600m del centre de St. Anton. Les seves habitacions disposen de bany complet, telèfon, radio i TV. L’hotel disposa de restaurant, sauna i piscina indoor.
Preus:
Període del 20 de juny al 3 de juliol: 789 euros
Període del 4 de juliol al 28 d’agost: 930 euros
Període del 29 d’agost al 25 de setembre: 789 euros
Primer nen fins als 11 anys: gratis!
Segon nen fins als 11 anys: 290 euros
*preus per persona. El preu dels nens és vàlid sempre que vagin acompanyats de 2 adults. Places limitades.
El preu inclou: vols a Munich, taxes d’aeroport, 7 dies de cotxe de lloguer, 7 nits a l’Hotel Kertess 4* en règim de Mitja Pensió, transport en bus a la regió de l’Arlberg, entrades, visites i activitats.
————————————
Descobriu els tresors del Trentino des de l’Hotel Alpine Mugon 4* a Vason del Monte Bondone. Des d’aquí i amb el cotxe de lloguer que tindreu disponible durant 7 dies, podreu visitar aquesta regió que destaca per la seva abrupta bellesa natural, el seu valuós patrimoni històric i cultural, l’arquitectura dels petits pobles, els castells que es troben als turons i les seves tradicions folklòriques.
Visiteu el casc antic de Trento, Riva del Garda, els Dolomites, Madonna di Campiglio o Verona i la seva zona vinícola. I a més, utilitzeu els descomptes i entrades que teniu inclosos al viatge: castells, fortaleses, telefèrics, piscines… Una gran fórmula per passar-ho gran en família!
L’Hotel Alpine Mugon 4* es va construir el 2007 i està situat a Vason, al Monte Bondone, a una altitud de 1.650m. Les seves habitacions són acomodes i lluminoses i disposen de bany complet, telèfon, minibar i TV. L’hotel disposa de restaurant i d’un gran centre de wellness amb piscina climatitzada, sauna i bany de vapor.
Preus:
Període del 28 de juny al 4 de juliol: 799 euros
Segon nen fins als 5 anys: 275 euros
Primer nen de 6 a 11 anys: 134 euros
Segon nen de 6 a 11 anys: 500 euros
Suplement sortida des de Madrid: 165 euros
Període del 4 al 25 de juliol: 829 euros
Segon nen fins als 5 anys: 320 euros
Primer nen de 6 a 11 anys: 150 euros
Segon nen de 6 a 11 anys: 590 euros
Suplement sortida des de Madrid: 165 euros
Període del 26 de juliol al 8 d’agost: 929 euros
Segon nen fins als 5 anys: 430 euros
Primer nen de 6 a 11 anys: 174 euros
Segon nen de 6 a 11 anys: 770 euros
Suplement sortida des de Madrid: 105 euros
Període del 9 al 29 d’agost: 949 euros
Segon nen fins als 5 anys: 330 euros
Primer nen de 6 a 11 anys: 183 euros
Segon nen de 6 a 11 anys: 610 euros
Suplement sortida des de Madrid: 105 euros
Període del 30 d’agost al 12 de setembre: 859 euros
Segon nen fins als 5 anys: 320 euros
Primer nen de 6 a 11 anys: 134 euros
Segon nen de 6 a 11 anys: 545 euros
Suplement sortida des de Madrid: 105 euros
Període del 13 al 19 de setembre: 799 euros
Segon nen fins als 5 anys: 275 euros
Primer nen de 6 a 11 anys: 134 euros
Segon nen de 6 a 11 anys: 500 euros
Suplement sortida des de Madrid: 165 euros
Primer nen fins als 5 anys: gratis (en tots els períodes)
*preus per persona. El preu dels nens és vàlid sempre que vagin acompanyats de 2 adults. Places limitades.
El preu inclou: vols a/t a Milà, taxes d’aeroport, 7 dies de cotxe de lloguer, 7 nits a l’Hotel Alpine Mugon 4* en règim de Mitja Pensió, transport en bus a la regió del Trentino, entrades, visites, activitats i descomptes.
Si ja us imagineu amb la vostra família gaudint d’unes vacances espectaculars i de totes les activitats proposades i voleu fer la reserva d’aquest viatge, podeu fer-ho online a través de la web www.touristforum.net, trucant-los al 93.331.43.01 o en persona a la seva oficina de Barcelona:
Tourist Forum
Passeig Sant Antoni, 22-24
08014 Barcelona
www.touristforum.net





















