Es tracta d’una pel·lícula d’animació francesa dirigida per Dominique Montféry. El film explica la història de Nathanäel un nen de 7 anys que no sap llegir i hereta una col·lecció de llibres de la seva tieta-àvia. A la nit, els personatges dels contes surten del paper i avisen el nen que corren el perill de desaparèixer. Nathanäel intentarà salvar-los del seu destí.
Kerity i la casa del contes s’estrena avui divendres 23 de setembre de 2011 amb 13 còpies doblades en català que es podran veure a Catalunya i a Andorra.
Les còpies es podran veure a:
Barcelona: Cinemes Verdi, Palau Balañá Multicinemes.
Cornellà: Cinemes Full HD:
Girona: Ocine Girona.
Lleida: JCA Cinemes Alpicat.
Manresa: Multicinemes Bages.
Mollerussa: Cinemes Urgell.
Palamós: Cinema Arinco.
Tarragona: Ocine Les Gavarres.
Tàrrega: Cinemes Majèstic.
Vic: Multicinemes Sucre.
Vilanova i la Geltrú: Cinema Bosc.
Andorra: Cinemes Illa Carlemany.
Kerity i la casa del contes és la primera pel·lícula que es projecta en el marc del VERDI KIDS, una programació estable de cinema infantil i familiar que organitzen els cinemes Verdi en col·laboració amb Drac Màgic i que compta amb el suport de la Direcció General de Política Lingüística. Aquesta iniciativa oferirà produccions independents, clàssiques, i de qualitat, doblades al català.
Per veure el tràiler en català entreu a la pàgina següent i cliqueu sobre ‘Tràiler de la pel·lícula’:
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJava/notapremsavw/detall.do?id=122328&idioma=0
Més informació a Gencat www20.gencat.cat




















