Aquesta setmana es celebra el Dia Mundial del Donant de Sang.
L’acte central serà el dijous 14 de juny al Petit Palau del Palau de la Música, organitzat pel BST i la Federació de Donants i presidit pel conseller de Salut, Boi Ruiz. Serà un homenatge als ciutadans que han destacat per les seves donacions i a les institucions que han contribuït a difondre la necessitat de donar sang.
A la tarda, al mateix Palau de la Música, hi haurà una campanya especial de donació de sang, que començarà a les 17 hores i s’allargarà fins a les 22. Serà una campanya de reconeixement al donant en què el Palau regalarà una entrada a cada donant per assistir al concert de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya pel proper 18 de juny a les 19 hores al mateix Palau. L’acompanyant tindrà un descompte del 50%.
Recorda que donar sang, per a tu és un acte segur i gens dolorós i, per a altres persones, pot suposar recuperar la salut.
Es pot reservar hora ja al web donarsang.gencat.cat
Palau de la Música Catalana
Carrer Palau de la Música, 4-6
Barcelona
Més informació a Donar Sang www.donarsang.gencat.cat





















