En una època d’esplendor mediterrani, els ibers són els grans desconeguts en comparació amb d’altres cultures coetànies. D’aquí la voluntat de donar a conèixer aquesta brillant i avançada cultura, habitant de les nostres terres, a través d’unes jornades molt especials, el Cap de Setmana Ibèric. Una proposta plena d’activitats gratuïtes per a que conegueu els ibers i les seves aportacions a la nostra cultura d’una forma lúdica i divertida.
Cada any seleccionen un tema específic del món ibèric entorn del qual es dissenyen totes les activitats. Per a l’edició d’enguany han triat l’alimentació fa 2.000 anys.
Reserveu-vos els dies 3 i 4 d’octubre pels ibers! Durant tot el cap de setmana podreu conèixer i experimentar el rituals dels ibers a través de nombroses activitats pensades per a totes les edats.
Trobareu el programa complet fent clic aquí.
Més informació a Mac www.mac.cat





















