El proper dia 15 de desembre de 10:30 a 12:30h del matí al hall del Teatre Poliorama (abans de la funció familiar “Un conte de Nadal”), l’equip de Viu el Teatre farà recollida d’aliments infantils (llet en pols, potets, etc) i obsequiarà a tots els donants amb descomptes en les entrades per la programació familiar Viu el Teatre, per gaudir de grans emocions que alimentaran l’ànima de grans i petits.
Totes aquelles famílies que vulguin col·laborar en el projecte de Viu el Teatre i el Banc dels aliments, només cal que portin algun producte d’alimentació infantil el diumenge 15 de desembre al Teatre Poliorama (situat a La Rambla de Barcelona) i Viu el Teatre s’encarregarà de la resta: intercanviar els aliments infantils per descomptes per anar al teatre i fer arribar tots aquests productes als nens i nenes que necessiten un suport per menjar cada dia.
Solidaritat i Cultura són dos valors que es poden unir en només dues hores. Fer els infants conscients de la necessitat d’ajudar i, a la vegada, fer-los partícips d’aquesta solidaritat; tot això acompanyat d’una estona amb la família per gaudir de l’activitat d’anar al teatre. Tothom està convidat a participar-hi!
El Banc dels Aliments és una fundació benèfica privada, sense ànim de lucre, que té com a objectiu lluitar contra la fam del nostre país i evitar que els aliments consumibles però no comercialitzables siguin destruïts fent-los arribar a les persones més necessitades.
Si voleu saber-ne més, podeu consultar www.bancdelsaliments.org
Viu el Teatre és un projecte d’exhibició de teatre per a nens i nenes. Aquest any arriba a la seva 10ª edició amb una programació d’octubre a maig que proposa funcions al Teatre Poliorama i al Teatre CCCB de Barcelona, els caps de setmana adreçats a famílies i entre setmana, a escoles amb infants de 0 a 12 anys.
Més informació a Viu el Teatre www.viuelteatre.com