Si no teniu plans pel pont de la segona pasqua, del 25 al 28 de maig de 2012, què millor que passar-lo envoltat de natura, de bon ambient, relax, diversió i tot al millor preu?
Com alguns ja sabreu, el 27 de maig celebrem la trobada de Socpetit (descarrega l’entrada aquí https://www.socpetit.cat/formtrobada-berga2012.php ) i hem pensat que, ara que fa bon temps, podrieu aprofitar aquests tres dies de vacances per passar-los a Berga Resort. I pel preu no patiu! Només per ser usuari de Socpetit, tindreu unes tarifes molt especials:
Per a la SEGONA PASQUA, del 25 al 28/05:
Inclou accés a:
+ Allotjament per 2, 4 o 6 persones.
+ Piscines climatitzades
+ Piscines d’estiu
+ Gimnàs
+ Sala de fitness
+ Mini club
+ Salti park
+ Tennis i Pàdel (excepte el material)
+ 1 Entrada per persona al circuit d’aigües
PREU EXCLUSIU SOCPETIT
Bungalow per 2 adults + 1 nen/a fins a 7 anys: 268€ (sense oferta 378€).
Mòbil home per 4 persones: 362 € (sense oferta 520€).
Xalet per 6 persones: 450 € (sense oferta 655€).
IVA INCLÒS.
I, a més, els pares que preferiu el relax i la calma, podreu aprofitar l’entrada al circuit d’aigües de Berga Resort!
Com que ja ha arribat el bon temps i la calor, a Berga Resort ja han OBERT LES PISCINES D’ESTIU!! Així que, agafeu el banyador i el biquini que segur que podreu gaudir d’un bon bany d’11:30h del matí a 19:30h de la tarda.
Recordeu que Berga Resort és un complex turístic i esportiu amb un Wellness Center, que ofereix un circuit termal d’una hora i mitja de durada. A través del recorregut d’aigües, podreu relaxar el cos i la ment per complet. Disminuireu la tensió i l’estrès, i activareu la circulació. Hi trobareu piscina hidrotermal amb raigs cervicals, lumbars i llits d’aigua, font de gel, sanàrium, bany de vapor, sauna finlandesa, temple de dutxes, entre d’altres.
A més, també disposareu de lloguer de bungalous de 2 a 6 persones, d’un centre esportiu amb pistes de tennis, piscines cobertes climatitzades, gimnàs, zona de fitness, etc. Així com un càmping, zona d’oci infantil i restaurant.
I el millor de tot és que és un espai obert tot l’any!
Demaneu informació i feu la vostra reserva:
bergaresort@bergaresort.com
Tel: 93.821.12.50
Més informació a Berga Resort www.bergaresort.com