El passat dimecres 26 d´octubre es va obrir a Barcelona ‘Peek a Boo’, un revolucionari espai per a famílies, un lloc únic que recorda els multiespais per nens i pares de les ciutats de Nova York, Tokyo o Londres.
Aquest espai innovador i modern de 250 m2 està destinat a ser un lloc de trobada per pares i fills on compartir experiències, tallers, àpats i activitats amb altres famílies.
Allà trobareu des d´un parc central per jugar fins un espai per tallers d´art, estimulació i psicomotricitat, una cafeteria, un espai per als més petits, un racó de lectura, una zona de construcció i manualitats, una terrassa per viure la natura i sales per a fer-hi xerrades, viure les tardes o els dissabtes d’una manera estimulant i diferent, activitats..
Peek a Boo és un lloc on aprendreu, berenareu junts, creareu, jugareu, saltareu, escoltareu música, pintareu, fareu amics, compartireu moltes experiències i emocions i, a més, podreu celebrar-hi festes.
A PeeK a Boo trobareu un lloc on els pares tornareu a ser nens i els nens simplement ho seran. Pares i fills connectareu, creareu projectes junts i us divertireu d’allò més!
Descobriu tota la diversió a Peek a Boo www.peekaboo-play.com





















