Festa d'aniversari
Festa d'aniversari
El meu fill dintre d'uns mesos cumplirà 5 anys i mai ha tingut una festa d'aniversari amb els amics; sí que ho hem celebrat amb la família, però mai hem fet una festa amb els amics tipus "xiquiparks". A l'escola cada trimestre fem una festa dels nens que fan anys en aquests mesos i els pares dels "protas" se n'encarreguen de preparar-la (lloc, pastís, beguda, menjar, activitats, etc.), d'aquesta manera ens surt més econòmic a tothom.
Estic pensant en fer-li una festa d'aniversari amb els seus amics
(alguns són de l'escola i d'altres no ho són), però d'una banda a casa meva no hi cabem tots (perquè en aquests casos, què fan els pares dels convidats? es queden a la festa o marxen? s'ha de preparar berenar pels pares? quines activitats fas pels nens dintre d'un pis?) i d'altra banda a mi no m'agraden molt els xiquiparks, així que no sé què podria preparar-li. Vosaltres heu muntat festes pels vostres fills? quines opcions heu fet? què haig de tenir en compte?
Totes les idees i consells seran ben rebuts.
Moltes gràcies.
Estic pensant en fer-li una festa d'aniversari amb els seus amics
(alguns són de l'escola i d'altres no ho són), però d'una banda a casa meva no hi cabem tots (perquè en aquests casos, què fan els pares dels convidats? es queden a la festa o marxen? s'ha de preparar berenar pels pares? quines activitats fas pels nens dintre d'un pis?) i d'altra banda a mi no m'agraden molt els xiquiparks, així que no sé què podria preparar-li. Vosaltres heu muntat festes pels vostres fills? quines opcions heu fet? què haig de tenir en compte?Totes les idees i consells seran ben rebuts.
Moltes gràcies.

Re: Festa d'aniversari
i si proposes d'anar al parc? prepares berenar senzill amb begudes i ells podran correr i jugar lliurement sesnse que ningu el hi digui VIGILEU!!!!!!continuament!!!
ara has de veure tu quin temps farà si és molt cap a l'hivern no donarà gust jugar al parc! bé no se, el meu fill encara és petit i no ha tingut mai festa de cumple amb amics!!!tot arribarà!
ara has de veure tu quin temps farà si és molt cap a l'hivern no donarà gust jugar al parc! bé no se, el meu fill encara és petit i no ha tingut mai festa de cumple amb amics!!!tot arribarà!
mira't aquest lloc. Et lloguen el local (amb piscina de boles, futbolin, i molt espai per córrer
) i tu prepares el berenar.
es diu
http://alteuaire.es/
Jo hi he anat convidada però igual aquest any m'ho plantejo. No sé si costa uns 150€ el local (però tenen diversos locals crec).
es diu
http://alteuaire.es/
Jo hi he anat convidada però igual aquest any m'ho plantejo. No sé si costa uns 150€ el local (però tenen diversos locals crec).
jo la festa de la meva filla de 4 anys la vaig fer al centre parroquial del barri, tenen sales i les lloguen a un preu bastant econòmic. Depèn d'on siguis, mira si tens algun centre cívic o similar, i pregunta a veure si lloguen sales! Jo tampoc ho podia fer a casa (no hi cabíem tots), i aquesta va ser una bona opció, perquè també es van poder quedar els pares que van voler! I si fa bon temps, tal i com t'han dit, al parc.
fins ara!
fins ara!
Nosaltres vem fer la primera festa d'aniversari del peke a un parc (Can Gambus a Sabadell), tenen gespa per correr i una zona amb taules de picnic. Vem agafar un parell i vem posar el berenar (el vem comprar tipus catering a la pastisseria de la plaça on comprem) que ens va sortir molt be de preu: dolç i salat, vem comprar un parell de pizzes grans (teniem vegetarians), un parell de truites, i vem posar les begudes a bidons amb gel, termos amb cafe, llet, el pastis el vem encarregar (pero pensava fer-ho, al final amb 40 persones..............) de tot una mica. Vem decorar el arbres (despres ho reculls i llestos) i vem començar cap alla les 7 i eren les 12 i encara estavem alla!!!!!!!!! Era juny, feia bona nit (tirant a fresca) i vem portar llenternes que vem posar pels arbres i les taules i quedava una llum tenua molt xula que convidava a parlar. Com que pels voltants no hi ha res, vem poder parlar, cridar, jugar, tirar petardos (encara quedaven de sant joan.....) Ho vem pasar molt be i va quedar de conya, perque tots estavem mes lliures i no ens haviem de preocupar de si cau alguna cosa al terra, que no es trenqui res........... desprs ho reculls tot, ho llences i llestos.
Podries mirar de trobar una zona semblant.
Podries mirar de trobar una zona semblant.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |