Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

Salut, dubtes i preparatius.
bertagener2011
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: bertagener2011 » dl. set. 06, 2010 12:58 pm

Bon dia noietes!!!

Al dossier que hem va donar l'equip de la meva doctora no posa res de portar bolquers, i jo entenc que m'els donen allà perque sino ho posaria...

Jo estic amb ASSISTENCIA SANITARIA COL.LEGIAL i entra la pensió completa del meu acompanyant sigui part natural (2 - 3 dies) com cessarea (5-6 dies)

El meu marit es de AXA - WINTERTHUR i quan el van operar d'una hernia discal (va estar dos dies) també entrava la pensió completa per l'acompanyant.

Ja explicareu que tal la matrona...
ImatgeImatge
Magic
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

EntradaAutor: Magic » dl. set. 06, 2010 1:08 pm

jo li preguntare a una amiga meva, q tb te medifiatc i va tenir el nen a la s.familia fa 2 anys!
crec q si que tenia uns tickets pel pare, però c om q fa 2 anys ja, igual la cosa ha canviat!
sino, amb lo tikismikis que es el meu marit pel menjar, em veig a ma mare portant tuppers de menjar a la clinica! jajjajaja!
Imatge
hortencia
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 6:10 pm

EntradaAutor: hortencia » dl. set. 06, 2010 1:24 pm

Hola noies! com us vaig dir, avui havia quedat amb la llevadora.... però resulta que no ha pogut ser i ella ha preferit que parléssim per telef. Bueno... no era la meva idea però clar, aquesta dona va del cul!
La impressió ha estat molt bona, m'ha semblat que és una persona que em podia ajudar al moment del part. Ara bé, també m'ha semblat que hi ha coses que seran poc negociables...
Ja us havia comentat que el tema incuvadora em preocupava i no estava massa d'acord que per protocol els hi fiquessin. M'ha explicat que no és ben bé una incuvadora, sn que més aviat és una cuna calenta i m'ha justificat els motius que tenen per posar-los.... com que no sóc metge no els hi puc qüestionar....
M'ha semblat una professional molt raonable i amb les idees molt clares (amb lo bo i lo dolent que això pot comportar) i el missatge és que ja veurem com va tot, cada part és diferent, cada nen té necessitats diferents i totes les decisions que es prenen es prenen pel bé del nen i la mare. Clar, davant d'això res a dir.
M'ha agradat que s'ha ofert a què la truqui per qualsevol qüestió, tot i que no sigui el moment del part (lactància materna, dubtes del post-part....), dient que la seva feina no només era ajudar-me a dilatar, sn que estigués tranquil.la. Tb m'ha agradat que em digués que no fes cas de ningú, ni de les infermeres, ni de les comadrones.... jeje!
Bueno... així ha anat! No ha estat ben bé com esperava però tp ha anat malament!
Magic

EntradaAutor: Magic » dl. set. 06, 2010 1:28 pm

bé, almenys has pogut parlar-hi, encara q sigui per telefon...
no sabia que els ficaven a la "incubadora" nomes neixer! però si pesa 4 kg tambe?!
encara em queda molt, pero tot això ho vull parlar amb el ginecoleg personalment!
que maca q t'hagi dit q la pots trucar per qualsevol dubte!
Imatge
hortencia

EntradaAutor: hortencia » dl. set. 06, 2010 1:38 pm

Doncs sí!! a mi això m'ho va comentar de pas el ginecòleg i ja no em va agradar gens i avui m'ho ha confirmat la llevadora.... No sé fins a quin punt t'hi pots negar.... Ellls diuen que és el millor per la criatura, que el principal risc d'un recent nascut és la hipotèrmia, que la mare després d'un part també s'ha "d'aclimatar" i que no és una bona font de calor.... no sé... Jo per poc que pugui, si el nen està bé, insistiré pq me'l deixin amb mi, però no sé si m'escoltaran..... és una llàstima....
hortencia

EntradaAutor: hortencia » dl. set. 06, 2010 1:38 pm

Ah! Tb m'ha explicat que aquesta estoneta que està a la cuna calenta aprofiten per valorar l'estat del nen... clar, negar-me a això... no m'atreveixo!
Carbiadaya
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Carbiadaya » dl. set. 06, 2010 6:06 pm

Hortencia que bé que hagis pogut parlar amb ella,almenys t'has quedat més tranquila,bueno entre cometes diria jo.

No sabia res d'això de la cuna calenta o incubadora.Bueno suposo que si és per el bé del
nen no hi pots possar pega.Encara que deu donar peneta però bueno :-:)

Bueno nenis jo també preguntaré això del tickets perqué la veritat és que menjar tot el dia fora
de casa suposa una despesa que tela!

Artemis gràcies wapa per l'info,segur que és com tú dius,perqué jo a la csitellera aquella només
vaig veure un grapat,i la veritat que si després els passen a la factura com que no!!! :ufs:

Hortencia que poquet et queda ja nena,uffffff en dies tindras al teu baby al braços

Romani wapi,vam coincidir a gràfiquires i ara aquí!!!Com passa el temps nena!! :-())
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
romani
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dc. des. 09, 2009 10:53 am

EntradaAutor: romani » dl. set. 06, 2010 8:36 pm

Si, CArby, quin gràcia!!! tu vas ser molt ràpida, però al final a totes arriba. Ja anirem parlant!! quí sap, potser coincidim al part i tot!!!
Carbiadaya

EntradaAutor: Carbiadaya » dl. set. 06, 2010 8:47 pm

Donc sí nena tot arriba!!!La veritat és que el post de gràfiqueres i la Laurita em van donar molta sort i ho vaig a conseguir a la primera!!! :love:
I si qui sap i coincidim allà jejeje,estaria bo!!! :love:

Aquí aprenent molt sobre la clínica,el tema aquest dels tiquets no en tenia ni idea.Sort que sou totes unes expertes!!!

Apa m'en vaig a sopar que el bitxet té gana jajaja :content:
Imatge

Magic

EntradaAutor: Magic » dl. set. 06, 2010 11:31 pm

Carbiadaya ha escrit::
Aquí aprenent molt sobre la clínica,el tema aquest dels tiquets no en tenia ni idea.Sort que sou totes unes expertes!!!

com q he d'anar a les oficines de medifiatc a autoritzar la eco de les 20 setmanes ho preguntare, lo dels tickets...
intentare anar-hi aquesta setmana pero no se si les autoritzacions caduquen als 15 dies o al mes... si caduquen al mes, ja em va be pq tinc la eco el dia 4 d'octubre...!
Imatge
turmalina
Entrades: 156
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: Des del balcó del Vallès

EntradaAutor: turmalina » dt. set. 07, 2010 1:10 pm

Bones,

jo vaig tenir el meu primer fill a la Sagrada Familia ja fa 21 mesos.

Una cosa que sempre m'ha quedat a dins és que després del part, l'Aniol se'l van endur a pesar i reconèixer i a vestir i no el vaig tenir damunt meu tal qual acabava de néixer. Va ser una sensació estranya quan el van posar damunt meu ja vestit, no el reconeixia ( l'anestèsia peridural m'han dit que també pot donar la sensació que ho veus tot des de l'exterior). No sé si m'he explicat gaire bé....n'he parlat molt poques vegades d'això.

ÉS un tema que no havia parlat mai amb el ginecòleg i menys amb la llevadora i la veritat és que m'ho esperava d'una altra manera. Totes ens imaginem el part d'una manera i després segur que és diferent. Suposo que és això que esteu parlant de la cuna calenta.....no sabia que era per protocol de la clínica.

Per la resta dir-vos que molt bé, sobretot el menjar, a mi em va agradar molt i et deixen triar el menu. Al meu marit, en aquella època erem de DKV, no li van entrar els tickets i recordo que va haver-hi un malentès perquè la de recepció no s'enterava.

Tema lactància, les infermeres molt dedicades, jo n'estic molt contenta. Al matí passava la veterana, que recomenava untar els mugrons amb oli d'oliva (i venia amb sobrets d'oli d'oliva) i a la tarda passava la joveneta, que ja venia amb mostres de Purelan (lanolina) que he de dir que l'oli va molt bé però pringa que deunidoret. Jo vaig ser més de Purelan. Per cert, és caríssim, si n'heu de comprar, aneu a la farmàcia i demaneu lanolina a granel, surt per 4 duros i és el mateix.

La llevadora, em tocava la Irene però com que vaig parir una matinada de diumenge, aquell dia ella estava de festa i em va passar a la Mº Carmen. Bé, no és que m'expliqués massa coses, però tot bé.

Ara estic embarassada de nou però estic amb SAnitas i he canviat de ginecòleg i clínica.
Ho provarem a la Teknon, a veure que tal.

Que us vagi molt bé.
Imatge

Imatge
bertagener2011

EntradaAutor: bertagener2011 » dt. set. 07, 2010 1:27 pm

hortencia, aixó de que la llevadora et diu que no fagis cas de ningú....???? a veure si l'irene llegeix aquest post??? t'imagines??? jo hem morooooooo!!!!!

No sabia el tema de la incuvadora o cuna calenta...pero jo penso que no está tan malament, si ho fan serà perque es millor per la criatura no?...bueno, respecto la vostra decisió també de no posar-lo en ella...
ImatgeImatge
hortencia

EntradaAutor: hortencia » dt. set. 07, 2010 1:36 pm

Bueno... si ho llegís espero que s'ho prengués amb humor!!! Bertagener, el tema de la cuna a mi em té martiritzada i és veritat que potser no hi ha per tant! Ella m'ho va argumentar i jo no li puc discutir... però altres professionals també m'han argumentat tot el contrari (importància del pell a pell amb la mare, no separació mare-bebe...) ...En fi,, aquí cadascú diu la seva i sembla que no hi ha una única manera de fer les coses. Però em fa peneta pensar que estarà els primers moments de la seva vida amb desconeguts i sense el calor dels papis (segur que és més difícil per mi que per ell)....
Avui he trucat a la nursey, m'ha atès una noia molt amable i sembla que en funció de la mútua entren unes coses o unes altres (bolquers, compreses....). Millor truqueu per preguntar!
Carbiadaya

EntradaAutor: Carbiadaya » dt. set. 07, 2010 2:15 pm

Màgic jo també he d'anar a buscar l'autorització de la morfo a DKV,també li preguntaré!!!
Imatge

nuwanda78
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 11:17 pm

EntradaAutor: nuwanda78 » dt. set. 07, 2010 11:35 pm

El tema de la cuna calenta, es perque quan neixen no tenen el tema de l'autoregulació de la temperatura massa dominat, el seu cos encara no ho domina, perque a la panxu sempre estan a temperatura constant i per aixó després, els primers dies els has d'abrigar més i et demanen el gorro pel primer dia, perque sempre els hi costa agafar calor i perque només neixer no tinguin una hipotermia, que podria ser perillos els possen en aquesta cuna que te un llum vermell al damunt que emet calor.
hortencia

EntradaAutor: hortencia » dc. set. 08, 2010 10:20 am

Si, nuwanda, però perquè no utilitzen el mètode cangur com a tot arreu? la mare en teoria ja aporta calor al nadó (pell a pell) i així no s'ha de fer una separació tant aviat! Està demostrat (tot i que tothom diu coses diferents) que és millor el pell a pell que les incuvadores per recuperar temperatura, sucre...
nuwanda78

EntradaAutor: nuwanda78 » dc. set. 08, 2010 4:18 pm

Dons la veritat es uqe aixó ja no ho se, suposo que es perque s'han acostumat a fer-ho així, i que jo no dic que no prefereixi el pell a pell, peró si ho tenen com a protocol, ens tocara aguantar i esperar ansioses a que ens el portin després!!
nuwanda78

EntradaAutor: nuwanda78 » dc. set. 08, 2010 4:20 pm

Per cert, acabo de demanar les autoritzacions a la mutua del monitors i he preguntat el tema de la pensió complerta per meu marit i resulta que no entra, només el llit d'acompanyant, així que ja em veig fent tupper i portant-los a la clínica, que si no ens sortirà més car el menjar d'ell que qualsevol cosa que ens facin a mi i a la nena!!!! :-D
bertagener2011

EntradaAutor: bertagener2011 » dc. set. 08, 2010 5:54 pm

nuwanda...i que no el canviin!!!! jo li tinc una por atroç...t'imagines que et porten el d'un altre??? jo quan neixi li miraré tot el cos, si te pigues, taques i tal...que ja hi han hagut casos...
ImatgeImatge
nuwanda78

EntradaAutor: nuwanda78 » dc. set. 08, 2010 11:12 pm

Berta tú tranqila que per aixó us possen a tots dos la pulsereta d'identificació i com que el renten i el preparen a la mateixa sala de parts no hi ha problema!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::