Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!
Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!
gay no se si és però molt finet si eh?! jajaja! no se m'havia avudit trucara abans de la visita per saber si van amb retard... la propera vosota la tinc a les 4 de la tarda o sigui q dec ser de les 1eres...
lo del paper on no es pot filmar, no m'ho han donat mai... potser es en les ecos 3D? a mes, la imatge q hi surt es el teu fill/a!
el q si que se es q no es pot gravar en la sala de parts ni fer videos pq en la planta de maternitat, ala porta de la sala de parts hi ha un cartell q posa q esta prohibit...
menys mal, pq coneixent el meu marit, muntaria una infraestructura de cables, cameres al sostre i tota la pesca, q enriu-te'n tu d'un Barça-Madrid...!
lo del paper on no es pot filmar, no m'ho han donat mai... potser es en les ecos 3D? a mes, la imatge q hi surt es el teu fill/a!
el q si que se es q no es pot gravar en la sala de parts ni fer videos pq en la planta de maternitat, ala porta de la sala de parts hi ha un cartell q posa q esta prohibit...
menys mal, pq coneixent el meu marit, muntaria una infraestructura de cables, cameres al sostre i tota la pesca, q enriu-te'n tu d'un Barça-Madrid...!
Doncs jo no m'he hagut d'esperar mai. Ni amb el Dr Bogunyà ni amb el MUñoz. Quina sort que he tingut, no?
Jejejej, doncs ni de conya aniria així vestit el Muñoz, pq sinó segur que m'hagués quedat!! jejejeje
Jejejej, doncs ni de conya aniria així vestit el Muñoz, pq sinó segur que m'hagués quedat!! jejejeje
primavera ha escrit:Doncs jo no m'he hagut d'esperar mai. Ni amb el Dr Bogunyà ni amb el MUñoz. Quina sort que he tingut, no?
et juro q anava aixi vestit!
el meu marit va flipar molt! jajaja!
quina sort q no hagis hagut d'esperar...
pero no ara, eh? sempre... quan anava a les revisions anuals igual... minim 1/2 h d'espera...
primavera ha escrit:Doncs jo no m'he hagut d'esperar mai. Ni amb el Dr Bogunyà ni amb el MUñoz. Quina sort que he tingut, no?
On et visites??? A Sagrada Familia o a la Delfos??? Perque si em dius que a Delfos no t'esperes genys, et diré que em diguis com t'ho fas, que em diguis el secret, perque a la última visita em vaig esperar més d'una hora i mitja!!!!!
Bertagener em pots passar per MP la llista aquella que comentaves que t'havia donat el teu gine?????
Em visito a la Sagrada Família a l'edifici antic. De moment només he tingut 3 visites: una amb la Dra. Malvehy (dona del Bogu), una amb el Bogu i un altre amb el Muñoz-Ramos.
doncs ha stingut sort, pq jo l'altre dia tenia hora a les 6 i em van agafar a les 19:15!
la propera visita la tinc a les 4 o sigui q espero q no tingui gaire retard...
la propera visita la tinc a les 4 o sigui q espero q no tingui gaire retard...
Jo les properes visites les tinc:
13 setembre a les 15h ECO 2n trimestre amb el Muñoz
21 setembre a les 8:15h visita amb el Dr. Bogunyà.
Ja us explicaré que tal tot.
13 setembre a les 15h ECO 2n trimestre amb el Muñoz
21 setembre a les 8:15h visita amb el Dr. Bogunyà.
Ja us explicaré que tal tot.
ah! tens les visites ben aviat... per això no t'has d'esperar! quina sort! jeje!!
la propera la tinc el 4 d'octubre a les 4...! a veure si algun dia ens trobem allà!
la propera la tinc el 4 d'octubre a les 4...! a veure si algun dia ens trobem allà!
Doncs és veritat, té molt de sentit. Les primeres visites no s'endarrereixen, jejeje. No hi havia pensat ;P
Jejeje, potser ens haguem vist algun dia i tot
Jejeje, potser ens haguem vist algun dia i tot

clar, la q endarrereixes les visites ets tu! jajajaja!!!!!!!
doncs jo he anat a visitar-me els dies... espera q pensi... el 12 de juliol i el 30 d'agost. tots dos a la tarda, cap a les 6!
doncs jo he anat a visitar-me els dies... espera q pensi... el 12 de juliol i el 30 d'agost. tots dos a la tarda, cap a les 6!
jejeje, serà això, que sóc la tia pesada que pregunta fins lo impreguntable! jejeje. Es conya. Què va! a mi em despatxen en no res. Els metges van super per feina, pim pam pim pam. I al cap d'una estona que ja no sóc a la consulta m'enrecordo del que anava a preguntar i no he preguntat, jejeje.
Doncs no hem coincidit, llàstima! jo vaig tenir visites el 16 juliol a les 17h i el 3 d'Agost a les 12:15h.
Què tal avui? Com esteu? Jo baldada baldada!
Doncs no hem coincidit, llàstima! jo vaig tenir visites el 16 juliol a les 17h i el 3 d'Agost a les 12:15h.
Què tal avui? Com esteu? Jo baldada baldada!
Hola noies! Quina gràcia, nuwanda78, no sabia que tb pariries a la Sgrda família.... Quina DPP tens? Jo del 7 al 10 de setembre!!
hortencia ha escrit:Hola noies! Quina gràcia, nuwanda78, no sabia que tb pariries a la Sgrda família.... Quina DPP tens? Jo del 7 al 10 de setembre!!
Jo una setmaneta més tard, cap al 15-17(de setembre), es clar
Home... tot potser! se'm pot allargar l'espera a mi
o bé se't pot adelantar una setmaneta a tu....!!!
- bertagener2011
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Bon dia nwanda,
Envia'm sisplau un missatge privat amb el teu mail i t'ho envio, ok?!!!
Noietes, bon dia a totes!!!
Jo no m'he fet la eco 3D i el tema de filmar es només per la morfológica, hem van donar un paperet, peró penseu que a mi hem porta un altre equip, així que aprofiteu i emporteu-se-la, que si no us han dit res!!!
JA SENTO A LA MEVA FILLA, QUINES PATADES!!!
Envia'm sisplau un missatge privat amb el teu mail i t'ho envio, ok?!!!
Noietes, bon dia a totes!!!
Jo no m'he fet la eco 3D i el tema de filmar es només per la morfológica, hem van donar un paperet, peró penseu que a mi hem porta un altre equip, així que aprofiteu i emporteu-se-la, que si no us han dit res!!!
JA SENTO A LA MEVA FILLA, QUINES PATADES!!!
ja la notes??!?!
jo en tinc unes ganes!!!!!!
a veure si en unes poques setmanes ja em dona patadetes!
jo en tinc unes ganes!!!!!!
a veure si en unes poques setmanes ja em dona patadetes!
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Berta gràcies per l'informació!!!
Aiiiii jo ja fa dies que també noto al meu cigru,aixxx només em falta sapiguer el sexe!!!
Aiiiii jo ja fa dies que també noto al meu cigru,aixxx només em falta sapiguer el sexe!!!
Hola noies! avui he trucat a la comadrona de la SF per conèixer-la abans del dia del part (DPP: dimarts que ve). Vaig una mica justa de temps! però ja us explicaré com va la trobada! Tinc la idea de comentar temes com incuvadora, lactància materna, separació mare-bebe, xumets, bibes d'amagat... a veure com va! D'entrada tothom la pinta molt seca i en canvi li ha semblat molt bé la meva proposta de coneixer-nos i comentar algunes cosetes abans del part!
que be hortencia!
ja ens explicaràs com ha anat?!
amb quina has quedat? la irene blanco o l'altra?!
ja ens explicaràs com ha anat?!
amb quina has quedat? la irene blanco o l'altra?!
Hola marones! Aquí una futura partera de la Sagrada Famíla. Jo em visito a Badalona al centre Ginac i el meu gine és l'Emili Muñoz-Ramos que atén els parts a la Sagrada Família. Veig que per aquí moltes també el teniu, a mi m'agrada molt! Algú més es visita al Ginac?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |