Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

Salut, dubtes i preparatius.
hortencia
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 6:10 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: hortencia » dj. ago. 26, 2010 4:28 pm

Què bé de contactar amb vosaltres!!
Bertagener2011, m'encantaria llegir aquesta informació que em comentes!! Crec que em tranquil.litzaria bastant!!! Quan puguis ens ho passes i si és una feinada doncs busquem una altra manera....
Evonica, gràcies per explicar la teva experiència. Com podeu deduir és el meu primer fill i per tant el és primer part! Pel part estic tranquil.la però per exemple lo de la incuvadora no hi estic d'acord! avui he parlat amb el ginecòleg i li he plantejat que jo vull que el nen estigui amb mi, damunt meu, la màxima estona possible i jo fer-li d'incuvadora! M'ha agradat que ho comentarà amb el pediatre i sembla ser que no és una cosa innegociable i rígida. Bueno... poc a poc. És que jo em conec i un cop allà no sabré fer.-me escoltar, em passarà com deia l'Evonica! així que més val que ho vagi fent ara. Tb tinc pensat anar a conèixer les comadrones i parlar aquestes cosetes amb elles, no sé si val la pena anar a conèixer el personal de la nursery... Seré una mare "primeriza" odiosa.... em sap greu,.... intentaré ser simpàtica per compensar.
En fi... espero que parlant ens entenguem!
hortencia

EntradaAutor: hortencia » dj. ago. 26, 2010 4:29 pm

Veig que sóc de les primeres que pariré, així que quan estigui una mica ubicada ja us explicaré com ha anat!! Espero notícies vostres!
Evonica
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 8:22 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Evonica » dj. ago. 26, 2010 5:07 pm

Hola Hortencia!!

Respecte a lo de la incuvadora....no crec que tinguis cap problema per part dels pediatres pq em van semblar que potenciaven molt l'alletament matern,el contacte amb la mare i aquestes coses.Però per part de la normativa de l'Hospital no tinc ni idea...ja explicaràs què t'han dit!
Fins aviat!
primavera
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: primavera » dj. ago. 26, 2010 5:15 pm

Haurem d'esperar que la bertagener2010 ens passi la info sobre la normativa. De totes maneres, jo quan vagi a la eco el dia 13 tb preguntaré.
Imatge

Imatge

EntradaAutor: hortencia » dj. ago. 26, 2010 7:51 pm

Ja us explicaré!! Potser són manies meves i m'he quedat obsessionada amb això de la incuvadora.... però d'entrada si no és necessari em sembla que és millor el contacte amb la mare....!! Teniu alguna opinió al respecte?
DAMIRE
:: tigre
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 1:33 pm

EntradaAutor: DAMIRE » dg. ago. 29, 2010 8:27 am

Bon dia, sóc nova per akest forum. També tindré el peke a la Sagrada Família però no serà fins al Desembre. Jo tinc amigues i conegudes que han parit allà i estan ben contentes. Que vagi bé a tottes!
bertagener2011
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
Ubicació: Castellar del Valles

EntradaAutor: bertagener2011 » dg. ago. 29, 2010 5:51 pm

hola guapetones!!!

Aixó de fer mudança es una M....!!!! peró ja ho tinc escanejat!!! envieu-me sisplau els vostres mails per privat i us ho envio, ok?

petonets
ImatgeImatge
hortencia

EntradaAutor: hortencia » dt. ago. 31, 2010 10:59 am

Gràcies bertagener2011!!! ja he rebut la informació!!
bertagener2011

EntradaAutor: bertagener2011 » dt. ago. 31, 2010 1:06 pm

hortencia, hem sembla que no posa res del tema de la incubadora...!!!

EGR, m'alegra llegir-te...!!!
ImatgeImatge
Magic
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

EntradaAutor: Magic » dt. ago. 31, 2010 8:06 pm

hola!
jo tambe pariré a la Sagrada Familia, al març!
jo vaig néixer en aquesta clinic ai em fa molta il·lusio que la meva filla hi neixi tambe!
a mi em porta el dr.muñoz-ramos! jo n'estic molt contenta! pero sempre he d'esperar molt per visitar-me! ahir, una hora i quart! era el 1er dia despres de vacances i es notava q hi havia varies noies sense hora programada... però va vale la pena l'espera pq ens va dir que serà una nena!
Imatge
nuwanda78
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 11:17 pm

EntradaAutor: nuwanda78 » dt. ago. 31, 2010 8:15 pm

Hola marones!!!
Aqui una altra que també parirà si tot va bé a la Sagrada Familia, amb el Dr. Boguña.

Hortensia encara ens trobarem totes dues allà al paritori totes dues juntes, dons em sembla que si no es la mateixa data anem molt juntes. Totes dues al post de setembre i sense saber que aniriam a la mateixa clínica i per la mateixa data!!!!

A mi també em faria gracia que em passessiu aquesta informació de la que parleu, si es posible!!!! Gracies!!!!
primavera

EntradaAutor: primavera » dt. ago. 31, 2010 9:38 pm

nuwanda78, saps si l'ecògraf Muñoz Ramos ens deixaria grabar amb video la eco morfològica?
Jo tb tinc l'equip del Bogunyà.
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Magic » dt. ago. 31, 2010 11:59 pm

primavera ha escrit:nuwanda78, saps si l'ecògraf Muñoz Ramos ens deixaria grabar amb video la eco morfològica?

segur que si!
la meva amiga va portar la camara de fotos (q tb graba en video) i va grabar totes les ecos!
Imatge
nuwanda78
Entrades: 293
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 11:17 pm

EntradaAutor: nuwanda78 » dc. set. 01, 2010 12:00 am

primavera ha escrit:nuwanda78, saps si l'ecògraf Muñoz Ramos ens deixaria grabar amb video la eco morfològica?

Dons jo la veritat es que li vaig propossar, peró es veu un home molt trànquil i amable. El que passa es que aquell quartet està molt a les fosques i no se es veura res amb la camara. Igualment us dona fotografies( fotos d'imatges de la eco)
Magic

EntradaAutor: Magic » dc. set. 01, 2010 12:04 am

el dr muñoz ramos es el meu ginecoleg i ara em porta l'embaras, de fet ahir hi vaig tenir visita!
per mi, es un encant!
molt agradable!
i va estar molta estona amb mi intentant veure el sexe del nostre bebé, fins q es va espatarrar i vam veure q es una nena!
encara que la sala estigui fosca, la pantalla es veu bé, eh?
jo la eco de les 20 setmanes la tinc el 4 d'octubre!
ja em diràs si es veu bé o que?
per cert, les ecografies te les fa el dr muñoz ramos? o el dr boguñà?
Imatge
primavera

EntradaAutor: primavera » dc. set. 01, 2010 2:17 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes Magic i Nuwanda. Les ecos me les fa el Dr. Ramos-Muñoz i qui em porta l'embaràs és el Dr. Bogunyà (tot i que un dia em va visitar la seva dona, molt maca tb).
Doncs ja us diré que tal la gravació del dia 13, jejeje. :love:
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Magic » dc. set. 01, 2010 2:31 pm

aquest agost quasi em visita el dr.boguñà, pero al final em va doar hora pel dilluns 30 q ja ho seria ell (el dr muñoz-ramos)!
a mi m'agrada molt...!
i un cotilleo... no et dona la sensacio q és una mica gay? o almenys molt fi...!?
Imatge
primavera

EntradaAutor: primavera » dc. set. 01, 2010 2:44 pm

Magic ha escrit:aquest agost quasi em visita el dr.boguñà, pero al final em va doar hora pel dilluns 30 q ja ho seria ell (el dr muñoz-ramos)!
a mi m'agrada molt...!
i un cotilleo... no et dona la sensacio q és una mica gay? o almenys molt fi...!?

Jejeje, doncs no m'ho ha semblat, ... però quan hi torni m'hi fixaré més! jejeje
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Magic » dc. set. 01, 2010 2:49 pm

a mi m'ho ha semblat sempre...
i el 1er dia q anava de vista ja embarassada, duia uns pantalons rosa clarets, amb un cinturo vermell amb mocasins a jocs vermells!
a mi m'és ben igual que sigui gay o no, eh?! crec q esta casat i te fills però això no vol dir res! jejeje!
però fixat'hi quan hi vagis... igual va mes discretet vestit! jeje!
Imatge
bertagener2011

EntradaAutor: bertagener2011 » dc. set. 01, 2010 4:08 pm

Bona tarda noietes,

aix, com he rigut amb el doctor gay...així que tenim al hospital un doctor que perd oli??? mentre's no perdi els papers el dia del part ja us estarà bé!!! jaja

Magic, enhorabona per la nena... i mira, a mi hem visita un altre equip i sempre hem tinc que esperar moltissim...com que visc a fora hem van dir que truques unes horeta abans per saber com anaven de temps...jo crec que aixó de esperar tant es generalitzat... i sempre demano les primeres hores pero o estan agafades o igualment hem tinc que esperar, perque la doctora arriba sempre mes tard. Hi ha vegades que hem diuen que la doctora està atenent un part...aixó hem tranquilitza una mica perque vol dir que si hem poso a trencar aigues deixarà a les noies esperant...pobre d'ella que hem diguin que esta en una visita!!!!...amb l'ho que he arribat a esperar tots aquests mesos!!!!

Aixi que graveu la morfologica en video...DELINCUENTESSSS...jajaja, es que a mi hem van donar un paperet dient que estava prohibit...quina sort teniu noies!!! pero aprofiteuuuu
ImatgeImatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::