avortament per espina bifida nadó
Re: avortament per espina bifida nadó
Hola floreta,
de debò, compta amb mi pel que necessitis.
Per enviar un MP has de clicar sobre el meu nick i se t'obrirà el meu historial, i a mà dreta veuràs l'opció d'enviar un MP. Si nó també ho pots fer al tauler de control. Ahir era la meva DPP, i va ser un dia duríssim...tindràs por de que arribi aquest dia,tindràs por d'oblidar-ho i sentir-te mala mare, tindràs por que ningú t'entengui, i la realitat és que ningú pot entendre el teu dolor, poden intentar-ho, però el nostre dolor és infinit, colpidor i moltes vegades sents que t'arrossega a l'abisme...jo he tingut la immensa sort i desgràcia alhora que una de les meves millors amigues havia passat per quelcom semblant, i no es va separar de mi durant el procés, i encara avui, és un recolzament inmens, per això sé, que tenir algu al costat que ha passat pel mateix és indispensable per la recuperació, que és molt lenta i sobretot dolorosa. T'envío un privi així si vols al obrir-lo només has de clicar a respondre.
de debò, compta amb mi pel que necessitis.
Per enviar un MP has de clicar sobre el meu nick i se t'obrirà el meu historial, i a mà dreta veuràs l'opció d'enviar un MP. Si nó també ho pots fer al tauler de control. Ahir era la meva DPP, i va ser un dia duríssim...tindràs por de que arribi aquest dia,tindràs por d'oblidar-ho i sentir-te mala mare, tindràs por que ningú t'entengui, i la realitat és que ningú pot entendre el teu dolor, poden intentar-ho, però el nostre dolor és infinit, colpidor i moltes vegades sents que t'arrossega a l'abisme...jo he tingut la immensa sort i desgràcia alhora que una de les meves millors amigues havia passat per quelcom semblant, i no es va separar de mi durant el procés, i encara avui, és un recolzament inmens, per això sé, que tenir algu al costat que ha passat pel mateix és indispensable per la recuperació, que és molt lenta i sobretot dolorosa. T'envío un privi així si vols al obrir-lo només has de clicar a respondre.

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Hola, Floreta Gi!
En aquests moments tan difícils només podem dir-te que aquí som per al que necessitis. Només les que hem passat per un moment així, sabem el que és.
Desgraciadament, com t'han dit, som moltes més del que sembla les que hem passat per això. Al post "Abortament terapèutic" hi trobaràs altres noies que han patit el mateix.
Saps una cosa? Diuen que les alegries compartides és multipliquen i que les penes compartides es divideixen i es fan més suportables.
Molts petons, bonica

En aquests moments tan difícils només podem dir-te que aquí som per al que necessitis. Només les que hem passat per un moment així, sabem el que és.
Desgraciadament, com t'han dit, som moltes més del que sembla les que hem passat per això. Al post "Abortament terapèutic" hi trobaràs altres noies que han patit el mateix.
Saps una cosa? Diuen que les alegries compartides és multipliquen i que les penes compartides es divideixen i es fan més suportables.
Molts petons, bonica

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
- Bridget_Jones112
- :: gosset

- Entrades: 439
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
- Ubicació: Sabadell
- Contacta:
Hola Mafaldeta wapa!!! tú si que vales!!! contagianos con tu alegría y positivismo, bona nit
1
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 14, 2026 2:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Bridget_Jones112
- :: gosset

- Entrades: 439
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
- Ubicació: Sabadell
- Contacta:
floreta lo siento mucho. Yo no he pasado por tu experiencia pero también desgraciadamente hhe pasado por experienccias muy duras y el estar aquí en el foro encuentras mucho apoyo que te reconforta. Muchos besos, cuídate

Se q aquest post es molt velle pero m'agradaria saber si algu mes ha passat el mateix. Ahir a la eco morfologica van detectar espina bifida, avui hem d fer amnio i tot apunta q en els propers dies farem ile
cositina ha escrit:Se q aquest post es molt velle pero m'agradaria saber si algu mes ha passat el mateix. Ahir a la eco morfologica van detectar espina bifida, avui hem d fer amnio i tot apunta q en els propers dies farem ile
Cositina, et deixo aquest link del post "abortament terapèutic" viewtopic.php?f=41&t=9298. La noia que el va obrir també va haver d'interrompre per espina bífida. Imagin que ara no estarà en actiu com a usuària, però si descriu clarament la necessitat que es te en aquests moments de poder veure casos similars o algo així. Ja saps que jo també vaig passar per una ILE, i, tot i que no és per la mateixa causa, si era per una qüestió neurològica o defecte en el tub neural, agenèsia de cuerpo calloso, greu malformació, però compatible amb la vida (ampli concepte que ara no es el moment de destripar), i se pel que estàs passant. Ojalà jo hagués pogut trobar casos semblants durant les hores, dies, que van precedir l'interrupció (incís: per molt que el metge t'informi o recomani o captis que ho veuen causa clara d'interrupció, sempre s'afegeix la coletilla "pero és una decissió molt personal, l'heu de prendre voltros, i es prengui la que es prengui, no donar mai marxa enrera i fer-ho amb convicció"), la meva necessitat d'info era insaciable, perque la meva única gran obligació ja en aquell moment era prendre la decissió correcta. Però volia informació real, de la vida real, no d'estadístiques o tesis médiques on a sobre havia de llegir coses com que en determinats percentatges es podia portar un vida normal i coses així.
Ja anirem parlant, bonica. És impossible tractar totes les qüestions de cop, és un procés que també va tenint els seus tempus. En el meu cas, l'amnio prèvia a l'ILE poca llum va arrojar, perque el diagnòstic per imatge era claríssim i era algo irreversible, no es podia "arreglar" de cop i volta més envant. Només que quedava la posibilitat que, a sobre, tingués qualque cromosopatia afegida i això ho fes tot una mica més lleuger, però no va ser el cas. Cromosòmicament estava tot correcte. També recordo que em van dir clarament que aquests tipus de malformacions neurològiques rara vez tenien causa genètica (de transmisió pels pares), que era més una qüestió aleatòria i puntual i que, per tant, no tenia índex de recurrència.
Penso molt en tu, i ja saps que estic a la teva disposició. No pensis que em fa més mal o em pot perjudicar, si no no t'ho diria així d'obertament. En realitat penso que ho tinc molt superat, et volia trametre també aquest missatge d'esperança (d'entre tantes coses que et diria) SE SUPERA. Ojo, no dic que no hagi casos en que sigui més difícil, perque la recuperaciò penso que depèn de molts factors, però en el meu cas puc dir que ho tinc superat (diferent d'oblidat) i a mida que passa el temps i, per situacions amb que m'he anat trobant, he pogut reflexionar coses i arribar a conclusions clares, veig més clar que se supera.
Quan al gener estava amb un pic de crisi, de tristor del dol, amb, fins i tot, sentiments de culpa "pel que havia fet", trobar aquest fil d'abort terapèutic em va fer remuntar i em va ajudar moltíssim. Fins i tot, al general, al "les que hem patit un avort i ho volem tornar intentar" vaig fer un agraïment en veu alta a l'Esegurvi, pq a mi em va donar llum i força per gestionar aquell sentiment de culpa o dubtes que no m'esperava que m'assaltés quan pensava que estava millor.
Bé, Cositina, al final he fet una entrada extensa. Descansa el que puguis, han sigut 24 hs molt intenses, i ja saps que quan ho necessitis, piula.
Ja ho hauràs llegit, jo la meva experiència la vaig escriure al "ile 25 stm gestació", però he anant desenvolupant i explicant moltes més coses a altres entrades, aquella era, a sobre, la primera al SP, i no estava gens familiaritzada amb l'expressió de sentiments i tal.
Molts petons i tot el meu carinyo.

http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +
Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura
Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
11/03/13 +
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
Jo tambe he passatel mateix, ilea les 22 setmanes, lamorfologica es la prova de foc,. Poc a poc va passant, a mi em va ajudar molt tambe el post i tenir una actitud positiva, el miracle tornara a venir.es una loteria q et toqui o no passar per aixo, pero segur que el nostre angelet o angeleta tornara amb les peces que li han faltat.animssss
soldeverano30 ha escrit: pero segur que el nostre angelet o angeleta tornara amb les peces que li han faltat.animssss
Ostres Soldeverano30, jo utilitzo exactament les mateixes paraules que tú!!!!! Passar per un ILE o IVE es l'experiència més dura que m'ha tocat viure fins ara. Aquestes coses no haurien de passar, però la vida es així d'injusta.
Una abraçada.
Jo també vaig passar per una ILE al gener del 2007..El Jan hauria fet 6 anys ara,a principis de juny.
La morfologica com molt be heu dit,es la prova de foc.El Jan tenia una malformacio al cor incompatible amb la vida.
La que és a hores d'ara una de les meves millors amigues va patir una ILE per defectes de tub neural.
Aqui estem pel que necessitis!es dur,molt dur!es la putjor experiencia que una dona pot passar.
Una fortissima abraçada i comparteix amb nosaltres toot el que. necessitis....
La morfologica com molt be heu dit,es la prova de foc.El Jan tenia una malformacio al cor incompatible amb la vida.
La que és a hores d'ara una de les meves millors amigues va patir una ILE per defectes de tub neural.
Aqui estem pel que necessitis!es dur,molt dur!es la putjor experiencia que una dona pot passar.
Una fortissima abraçada i comparteix amb nosaltres toot el que. necessitis....
Gracies a totes. Despres de la ILE quant de temps us van dir q calia esperar despres per tornar a buscar?
cositina ha escrit:Gracies a totes. Despres de la ILE quant de temps us van dir q calia esperar despres per tornar a buscar?
Hola guapa, jo vaig tenir llum verda després de la primera regla post-part, i prèvia revisió ginecològica ok, però no estàvem pendents de resultats de proves especials, l'agenèsia de cos callòs no te una causa clara genética, i no ens varen fer cariotips al meu home i a mi. Si al bebé, amb l'amnio prèvia, i durant la quarentena vaig rebre els resultats de la part més complicada i que triga més. T'explico una mica el meu calendari, que veient la teva pregunta el tinc al davant:
18 oct: part.
36 díes després em va venir la primera regla. El dia abans que em baixés tenia revisió amb la gine, passat un MES i algo post-part. En aquesta revisió va veure que l'úter i tot estava ok, sense restes i amb mides normals, havia contret bé, i em va dir que podia buscar quan em baixés la regla, que estava al caure. Aquesta primera regla va ser NORMAL, res diferent a qualsevol de "les meves": avís amb fils sanguinolents, amb fluxe com sempre i durada igual també. Però, després del part em vaig tirar 2 stm ben bones sagnant molt, la 3ª menys (coincidint amb quan ovulava, perque ho notava amb dolor d'ovari característic) i a la 5ª stm post-part em va baixar la 1ª regla.
Molts d'ànims per avui, Cositina. Penso molt en tu. Et volia dir que, sobre el suport que estàs rebent per part de les usuàries del SP (el que explicaves a octubreres) no t'ha de sorprendre, perque és directament proporcional a l'interés i suport que tu has prestat durant mesos, ni més ni menys, bonica.
Gemma08, Soldeverano30, Nina79

http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +
11/03/13 +
- soldeverano30
- :: conillet

- Entrades: 368
- Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
- Ubicació: barcelona
a mi em van donar llum verda ara fara quinze dies, després de rebre l'informe per descartar que no fos alguna cosa genètica. a mi em van recomanar fer-lo i per això em vaig esperar.
al mes em va baixar la regla i he tingut tres regles normals a la quarta pues ja vaig amb progesterona i ara ja ho estem intentant! a veure si hi ha sort!!!
s'ha de tenir paciència i fer.ho amb preservatiu a vegades s'ha fet una mica raro doncs jo sempre havia prés antibabys i mai n.haviem necessitat, però el temps passa molt ràpid i molt a poc a poc a la vegada, mentre esperes proves primer de l'autopsia del fetus i després la prova genètica( que es optativa i és mostra del fetus sempre que es pugui) almenys a mmi m'ho van explicar així.
molta sort i poc a poc, llegir el post t'ajudarà i tenir energia positiva també.
una abraçada a totes!!!

al mes em va baixar la regla i he tingut tres regles normals a la quarta pues ja vaig amb progesterona i ara ja ho estem intentant! a veure si hi ha sort!!!
s'ha de tenir paciència i fer.ho amb preservatiu a vegades s'ha fet una mica raro doncs jo sempre havia prés antibabys i mai n.haviem necessitat, però el temps passa molt ràpid i molt a poc a poc a la vegada, mentre esperes proves primer de l'autopsia del fetus i després la prova genètica( que es optativa i és mostra del fetus sempre que es pugui) almenys a mmi m'ho van explicar així.
molta sort i poc a poc, llegir el post t'ajudarà i tenir energia positiva també.
una abraçada a totes!!!
Per a totes les q m'heu pregutat per la visita d'avui:
Me han hecho tomar unas pastillas para ir dilatando el cuello del utero, he firmado un monton de papeles horribles sobre lo q me espera, mañana a las 9 del mati tengo una resonancia magnetica y pa casa, y mañana a las 22h de la noxe ingreso. Estare toda la noxe con dilatadores y demas y el "parto" sera el miercoles mañana o tarde. Segun lo q se añargue el miercoles tarde voy para casa o duermo alli hasa el jueves. De aqui a 3 meses aprox nos daran el resultado de la necropsia para ver si es algo genetico nuestro o, como en la mayoria de los casos, no lo es. Sifuese genetico nos harian mas pruebas y si no lo es, entoces podremos empezar de nuevo a buscar. Osea, de aqui a 3 meses aprox
Merci a totes de nou pels vostres missatges
Me han hecho tomar unas pastillas para ir dilatando el cuello del utero, he firmado un monton de papeles horribles sobre lo q me espera, mañana a las 9 del mati tengo una resonancia magnetica y pa casa, y mañana a las 22h de la noxe ingreso. Estare toda la noxe con dilatadores y demas y el "parto" sera el miercoles mañana o tarde. Segun lo q se añargue el miercoles tarde voy para casa o duermo alli hasa el jueves. De aqui a 3 meses aprox nos daran el resultado de la necropsia para ver si es algo genetico nuestro o, como en la mayoria de los casos, no lo es. Sifuese genetico nos harian mas pruebas y si no lo es, entoces podremos empezar de nuevo a buscar. Osea, de aqui a 3 meses aprox
Merci a totes de nou pels vostres missatges
Molts ànims guapa!
estem amb tú, gràcies per anar explicant com va tot. Si necessites res ja saps!
Al menys ja saps una data per poder-vos posar de nou, que vulguis que no, ajuda una mica a passar per aquest horrible procès.
una abraçada!

estem amb tú, gràcies per anar explicant com va tot. Si necessites res ja saps!
Al menys ja saps una data per poder-vos posar de nou, que vulguis que no, ajuda una mica a passar per aquest horrible procès.
una abraçada!

Cositina,et llegeixo i em venen les llagrimes als ulls...com sento que hagis de passar per tota aquesta merda i dies horribles.
No ens coneixem però t'acompanyem en el pensament.
A mi també em van donar llum verda passats 3 mesos,quan vaig tenir tots els resultats i vaig passa 3 regles..
Una forta abraçada cositina! I a totes!
No ens coneixem però t'acompanyem en el pensament.
A mi també em van donar llum verda passats 3 mesos,quan vaig tenir tots els resultats i vaig passa 3 regles..
Una forta abraçada cositina! I a totes!
Cositina
T'envio molta força per passar aquests dies, hores, minuts tant dramàtics. Per descomptat ja saps que estic a la teva disposició pel que necessitis o resoldre dubtes que et sorgeixen... Ni ho pensis el que posava el consentiment informat sobre els riscos i possibles complicacions i tota la pesca, només lo just, perque ja se que impacta i, realment, ara, i arribats a aquest punt, és legítim preocupar-se per la pròpia salut i que no es compliqui tot més. Però no pateixis que això avui en dia ho tenen tot molt controlat.
Sobre els tres mesos d'espera, ets una campiona i ja vares haver d'esperar més fa uns mesos, te'ls menjaràs!. I et pasaran volant amb el bon temps, que ajuda, i sense dies obscurs, curts, freds i pluviosos.
Molts d'ànims, Cositina, tu pots!
Una abraçada a totes.
T'envio molta força per passar aquests dies, hores, minuts tant dramàtics. Per descomptat ja saps que estic a la teva disposició pel que necessitis o resoldre dubtes que et sorgeixen... Ni ho pensis el que posava el consentiment informat sobre els riscos i possibles complicacions i tota la pesca, només lo just, perque ja se que impacta i, realment, ara, i arribats a aquest punt, és legítim preocupar-se per la pròpia salut i que no es compliqui tot més. Però no pateixis que això avui en dia ho tenen tot molt controlat.
Sobre els tres mesos d'espera, ets una campiona i ja vares haver d'esperar més fa uns mesos, te'ls menjaràs!. I et pasaran volant amb el bon temps, que ajuda, i sense dies obscurs, curts, freds i pluviosos.
Molts d'ànims, Cositina, tu pots!
Una abraçada a totes.
Cositina,
Res, que penso en tu. No et dic més pq miro de trobar l'equilibri entre no agobiar-te i q t'arribi el meu suport en aquests moments tan tan delicats. No tinguis por.
Una abraçada molt forta.
Res, que penso en tu. No et dic més pq miro de trobar l'equilibri entre no agobiar-te i q t'arribi el meu suport en aquests moments tan tan delicats. No tinguis por.
Una abraçada molt forta.
Merci guapa. Vinc ara de la resonancia. Sera una nit molt dura pero ens ensortirem.
Quant de temps van trigar en donar-vos els resultats de les necropsies?
Quant de temps van trigar en donar-vos els resultats de les necropsies?
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |