quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. juny 26, 2007 4:25 pm

tot és començar-hi a rumiar i te'n van sortint! ;-)

el que no suporto és quan en dius un i la gent: "ahhh vols dir? aquest nom? però si és nom de gos/gat/canari, etc."

va arribar un punt que vam optar per no dir cap nom que ens agradés, perquè tothom hi deia la seva i era una LLAUNA!!! :-D
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 26, 2007 4:33 pm

ah!!això ha de ser horroròs q a tu t'agradi molt un nom i la gent et comenci a fer dubtar... pq la veritat, es q actualment els gats, gossos i altres animals de companyia els hi posen noms de persona.... i clar igualment poden posar-los-hi un nom q a tu t'encanti per el teu fill/a!!
i ja esta!!ja començes a tenir problems!!i si no serà adequat??? ?-) ?-) ?-)
jo crec q a més a més encara tindre un altre problema afegit i es q al treballar amb nens/es (escola) sempre associes un nom a una persona...
haurem de buscar noms estanys no se...
al meu home li agraden els vascos.... a mi psss...q vols q et digui... tenim amics d'alla i a ell sempre li ha fet gracia...pero mai ha sortit el tema...encara...
de fet... jo tot ho veig molt llunya...la veritat... a tothom li costa molt q arribi l'embaras crec q a nos idem... :p-) ..::·· :p-) :p-) ..::·· ..::··
pero ens hi posarem ja eh........ :love: :love: :love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. juny 26, 2007 5:17 pm

A mi això tambe em passa ... Associo noms a persones que ja conec ... El meu company sempre em diu que així no trobaré mai cap nom ... Per això vam decidir buscar-ne algun que no fos gaire conegut ...
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 26, 2007 5:25 pm

així és molt difícil q ens agradin algun nom...
almenys a mi... em costa moltíssim!!!!!!!! :ufs: :ufs:
tu tens alguna preferencia??????? :-)
ja t'he dit q la llista un curre!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. juny 26, 2007 5:28 pm

Bueno ... em va costar una mica, però en principi me la volia fer per mi ... i llavors vaig pensar que ens aniria bé a totes les del foro ... :-D

A mi m'agrada molt Elna per nena i Arnau per nen
Imatge
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. juny 26, 2007 5:30 pm

Me'n alegro de que us serveixi .... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

També es pot anar ampliant eh? Si algú té més noms que li agraden els aniré posant a sota, ok? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 26, 2007 5:31 pm

mocos!!!!Elna és molt original!!!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
d'Arnau tinc una amiga meva q n'esta esperant un segurament però no ho tenen clar encara si li posar, o bé Pau. però jo trobo q pau es posa massa... ells mateixos.... z2:-)
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 26, 2007 5:32 pm

ok quan jo m'hi posi a pensar noms q potser serà d'aqui molt de temps no se ... encara queda... ja ho anirem fent...
de moment la teva feina molt fent feta Andy!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. juny 26, 2007 5:35 pm

Gràcies Xell :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 26, 2007 5:39 pm

[color=blue]a tu guapa!!!!!!!!!!!!![/color] >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
(t'he volgut copia i posar en color i gran, no sé si ho he aconseguit....veure'm....quan l'envii suposo si ho he fet b, pq ara veig coses rares.... ?-) ?-) ?-) ?-)
petons :-) :-) :-)
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. juny 26, 2007 5:47 pm

Jejeje ... Sembla q no ha acabat de sortir ....

O selecciones tot i llavors i poses el color, la negreta, i la mida
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 26, 2007 5:55 pm

A TU GUAPA!!!!!!!!!!!!!!!!
:p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 26, 2007 5:56 pm

[color=red]HE escollit abans un color q es veia poc....[/color]
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. juny 26, 2007 6:02 pm

Ja quedava xulo amb el rosa .... Q l'amor si posa .... jejejeje

No hi ha cap color de la fertilitat femenina .... ?
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. juny 26, 2007 6:09 pm

ui ui tampoc hi entenc massa de colors
el lila és associat al feminisme això si q ho sé i q tb està molt bé!!
però fins aquí arribo!!!!!!!!
vermell de la passió tb...
però poca cosa més eh...
[color=green]verd de l'esperança...[/color]
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. juny 26, 2007 6:16 pm

Nosé ... a mi se m'ha acudit ara eh?

Si jo se els mateixos que tu ...
Imatge
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dc. juny 27, 2007 4:21 pm

Si si ja pots fer ja ....

Jo l'aniré actualitzant també si algú va donant noms ...
Imatge
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dj. juny 28, 2007 9:01 am

un nom molt bonic: Gisela ;-)
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dj. juny 28, 2007 6:01 pm

Ninna ja el tens apuntat!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
Ubicació: Monistrol de Montserrat

EntradaAutor: Nneta » dc. ago. 01, 2007 12:40 pm

NiNNa ha escrit:un nom molt bonic: Gisela ;-)


Jajajajaj NiNNa tu fent país, eh???? ;-)
Jo si fos nena Nila (al meu marit li encantaaaaaaaaaa) o Berta
Si fos mem Arnau, Albert, Bernat (al meu marit no li agrada... :-(( ) Pol, Pau....

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::