quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
ah!!això ha de ser horroròs q a tu t'agradi molt un nom i la gent et comenci a fer dubtar... pq la veritat, es q actualment els gats, gossos i altres animals de companyia els hi posen noms de persona.... i clar igualment poden posar-los-hi un nom q a tu t'encanti per el teu fill/a!!
i ja esta!!ja començes a tenir problems!!i si no serà adequat???
jo crec q a més a més encara tindre un altre problema afegit i es q al treballar amb nens/es (escola) sempre associes un nom a una persona...
haurem de buscar noms estanys no se...
al meu home li agraden els vascos.... a mi psss...q vols q et digui... tenim amics d'alla i a ell sempre li ha fet gracia...pero mai ha sortit el tema...encara...
de fet... jo tot ho veig molt llunya...la veritat... a tothom li costa molt q arribi l'embaras crec q a nos idem...
pero ens hi posarem ja eh........

i ja esta!!ja començes a tenir problems!!i si no serà adequat???
jo crec q a més a més encara tindre un altre problema afegit i es q al treballar amb nens/es (escola) sempre associes un nom a una persona...
haurem de buscar noms estanys no se...
al meu home li agraden els vascos.... a mi psss...q vols q et digui... tenim amics d'alla i a ell sempre li ha fet gracia...pero mai ha sortit el tema...encara...
de fet... jo tot ho veig molt llunya...la veritat... a tothom li costa molt q arribi l'embaras crec q a nos idem...
pero ens hi posarem ja eh........

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

) Pol, Pau....