Els aniversaris dels nostres nens i nenes
Els aniversaris dels nostres nens i nenes
Avui és l'aniversari de la Pau. Fa dies, mesos, que ho espera amb deler. Per ella és important fer-se gran. A mi em recorda que els seus 7 anys, amb tots els seus dies i totes les seves nits, són els 7 anys més meravellosos de la meva vida. Vaig a convidar-la a berenar!!!!
Re: Els aniversaris dels nostres nens i nenes
Ei per molts anys, 7 anys, que bonic! Quines paraules més tendres, es nota que han estat els més feliços de la teva vida, i us en esperen molts més. És taaaaan gros, ser mare, oi?
Felicitats a totes dues.

Felicitats a totes dues.

MOLTES FELICITATS PAU!!!!
Nosaltres només en portem 2 i cada aniversari ha sigut molt especial!!! Segur que amb 7 anyets li fa molta il·lusió!
Nosaltres només en portem 2 i cada aniversari ha sigut molt especial!!! Segur que amb 7 anyets li fa molta il·lusió!
Moltes felicitats Pau, espero que haguis passat un dia molt bonic!! Si si ser mare es lo millor que ens pot passar a les nostres vides, ells els petits ho son tot per nosaltres!! 

Moltes felicitats Pau!!!
Quina barreja de sentiments quan van fent anys, eh? D'una banda l'alegria de veure'ls creixer sans i feliços... i d'altre, la nostalgia pels nostres petitons que es fan grans!!
Quina barreja de sentiments quan van fent anys, eh? D'una banda l'alegria de veure'ls creixer sans i feliços... i d'altre, la nostalgia pels nostres petitons que es fan grans!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |