Ull vermell
Ull vermell
Hola! 
Sé que us semblarà una tonteria... però sempre que un ull es posa vermell sol ser conjuntivitis?
Hi han algunes gotes que no siguin d'antibiotic??
Es que no sé si d'un cop d'aire es pot posar l'ull una mica inflat i vermell o si ja es d'entrada una conjuntivitis.
Gràcies pel vostre consell

Sé que us semblarà una tonteria... però sempre que un ull es posa vermell sol ser conjuntivitis?
Hi han algunes gotes que no siguin d'antibiotic??
Es que no sé si d'un cop d'aire es pot posar l'ull una mica inflat i vermell o si ja es d'entrada una conjuntivitis.
Gràcies pel vostre consell

Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Re: Ull vermell
Jo quan té els ulls vermells li vaig vigiliant per si de cas, només el tracto de conjuntivitis si comença a treure lleganyes verdes per el llagrimal, però no soc metge o sigui que a veure si algú t'ho pot aclarir millor.
Si té l'ull vermell pots fer servir gotes o tovalloletes d'eufrasia, totes dues envasades en format individual. Es compren a les farmàcies però són naturals i les pots fer servir sense problema, però el remei casolà que es feia servir quan nosaltres érem petits era fer una infusió de camamilla i netejar els ulls amb gases esterils. Atenció i vigila que si en compres al super no portin ja sucre incorporada (hi ha marques que sí).
Si finalment té conjuntivitis faig servir unes tovalloletes que es diuen Supranettes. També es venen a les farmàcies i venen en format individual, però aquestes sí que porten un medicament desinfectant. Les gotes per conjuntivitis que faig servir es diuen Oftalmowel, són medicament però no sé si porten antibiòtic, el millor és que preguntis a un farmacèutic o metge de confiança.
Sort!!
Si té l'ull vermell pots fer servir gotes o tovalloletes d'eufrasia, totes dues envasades en format individual. Es compren a les farmàcies però són naturals i les pots fer servir sense problema, però el remei casolà que es feia servir quan nosaltres érem petits era fer una infusió de camamilla i netejar els ulls amb gases esterils. Atenció i vigila que si en compres al super no portin ja sucre incorporada (hi ha marques que sí).
Si finalment té conjuntivitis faig servir unes tovalloletes que es diuen Supranettes. També es venen a les farmàcies i venen en format individual, però aquestes sí que porten un medicament desinfectant. Les gotes per conjuntivitis que faig servir es diuen Oftalmowel, són medicament però no sé si porten antibiòtic, el millor és que preguntis a un farmacèutic o metge de confiança.
Sort!!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
La meva a vegades se li fan leganyes etc pero si se li ha posat l'ull vermell quasi sempre ha estat conjuntivitis.
Mireiafor! Quina passada de info que ens has donat! ets tota una experta!
La Lia ja és tota una princesa!
- petazetas

ai m'he deixat de dir el que ens va dir el pediatre, per netejar l'ull no fessim servir gases, cotofluix ben empapat de camamilla o aigua o el que sigui. Si està ben empapat no deixa anar fibra i en canvi si fregues una mica amb la gasa (per treure les lleganyes) podiem danyar la cornea o la conjuntiva...
Jo ho fet amb cotofluix empapat des que m'ho va dir i genial.
Potser van millor les tovalloletes que diu la Mireiafor que ja deuen ser específiwues per l'ull.
Jo ho fet amb cotofluix empapat des que m'ho va dir i genial.
Potser van millor les tovalloletes que diu la Mireiafor que ja deuen ser específiwues per l'ull.
petazetas ha escrit:La meva a vegades se li fan leganyes etc pero si se li ha posat l'ull vermell quasi sempre ha estat conjuntivitis.
Gràcies!! D'aquí res munto un consultori mèdic online
La veritat és que amb el petit m'estic fent un tip de curar conjuntivitis perquè el tio marrano a la que es refreda a l'endemà s'aixeca amb els mocs refregats per tota la cara
i conjuntivitis segura....I jo mateixa sempre he tingut molts problemes als ulls i anda que no recordo la de vegades que la meva mare m'agafava a la cuina de casa i apa, a netejar ulls amb la camamilla!!
Gràcies pels suggeriments, a veure com passa el dia

Si finalment té conjuntivitis faig servir unes tovalloletes que es diuen Supranettes. També es venen a les farmàcies i venen en format individual, però aquestes sí que porten un medicament desinfectant
Vigileu: les Supranettes no tenen cap medicament - són senzillament tovalloletes estèrils, indicades per netejar els ulls tant en nadons com en adults. En cas de conjuntivitis van de meravella per netejar els ullets, però no curaran l'infecció...
- petazetas

jo no sabia bni que existien aquestes tovalloletes, m'aniran genials per casa, portar a la bossa o donar-les a la llar d'infants per quan te lleganyes!
petazetas ha escrit:jo no sabia bni que existien aquestes tovalloletes, m'aniran genials per casa, portar a la bossa o donar-les a la llar d'infants per quan te lleganyes!
Doncs sí, es bona idea per portar sempre a sobre

Xana ha escrit:Si finalment té conjuntivitis faig servir unes tovalloletes que es diuen Supranettes. També es venen a les farmàcies i venen en format individual, però aquestes sí que porten un medicament desinfectant
Vigileu: les Supranettes no tenen cap medicament - són senzillament tovalloletes estèrils, indicades per netejar els ulls tant en nadons com en adults. En cas de conjuntivitis van de meravella per netejar els ullets, però no curaran l'infecció...
Perdoneu si m'he expressat malament, el medicament que cura la conjuntivitis són les gotes Oftalmowell, les tovalloletes Supranettes només les faig servir per netejar les lleganyes verdes de la conjuntivitis. El que sí que em va dir la meva farmacèutica és que porten una petita solució desinfectant (per això són humides).
mireiafor ha escrit:Xana ha escrit:Si finalment té conjuntivitis faig servir unes tovalloletes que es diuen Supranettes. També es venen a les farmàcies i venen en format individual, però aquestes sí que porten un medicament desinfectant
Perdoneu si m'he expressat malament, el medicament que cura la conjuntivitis són les gotes Oftalmowell, les tovalloletes Supranettes només les faig servir per netejar les lleganyes verdes de la conjuntivitis. El que sí que em va dir la meva farmacèutica és que porten una petita solució desinfectant (per això són humides).
Ah... ok d'acord!!
Vaig passar per una botiga de dietètica i herbes i em varen aconsellar que fes una infusió amb "anciano" i quan estigues tebia que li rentes l'ull amb una gassa o cotó, suposo que anirà igual de bé que la camamilla.
Ui... ara no recordo exactament el nom de la planta, son unes floretes... quin cap que tinc!!!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |