Dolor articulacions després del part
Dolor articulacions després del part
Hola,
Ja fa 7 mesos que vaig tenir el nen, i m'està costant molt recuperar-me físicament. No em refereixo a "estéticament" (que també), perquè m'han quedat molts quilos a sobre, si no a que físicament, en el que es refereix a tenir força etc.... no sóc la mateixa.
El que més em preocupa, es que a finals de l'embaràs em van començar a fer mal les articulacions ( sobretot els turmells, els genolls i els canells), i de moment no m'ha passat. He anat diverses vegades al metge, i no acaben de trobar el què.
Del tema dels canells, em van dir que era "sindrome del tunel carpiano" ( vol dir que degut a una inflamació dels tendons que envolten el nervi de la mà, se m'havia quedat temporalment el nervi molt pressionat i em provocava dolor). Em van donar medicació i rehabilitació, però la cosa no ha millorat gaire.
Del tema dels genolls i els turmells no m'acaben de dir el què. Abans em deien que era perquè feia LM i tenia les hormones revolucionades, però ara ja no en faig, i continuo igual.
A vosaltres us ha passat?
A part del mal d'articulacions, m'he quedat gairebé sense força. Abans tampoc és que fos una "forçuda", eh?? La veritat és que l'esport i jo mai hem sigut gaire amics, però no tenia els problemes que tinc ara. Motes vegades fins i tot em costa aixecar-me de terra quan estic jugant amb el nen, i això no m'havia passat mai.......
Ja fa 7 mesos que vaig tenir el nen, i m'està costant molt recuperar-me físicament. No em refereixo a "estéticament" (que també), perquè m'han quedat molts quilos a sobre, si no a que físicament, en el que es refereix a tenir força etc.... no sóc la mateixa.
El que més em preocupa, es que a finals de l'embaràs em van començar a fer mal les articulacions ( sobretot els turmells, els genolls i els canells), i de moment no m'ha passat. He anat diverses vegades al metge, i no acaben de trobar el què.
Del tema dels canells, em van dir que era "sindrome del tunel carpiano" ( vol dir que degut a una inflamació dels tendons que envolten el nervi de la mà, se m'havia quedat temporalment el nervi molt pressionat i em provocava dolor). Em van donar medicació i rehabilitació, però la cosa no ha millorat gaire.
Del tema dels genolls i els turmells no m'acaben de dir el què. Abans em deien que era perquè feia LM i tenia les hormones revolucionades, però ara ja no en faig, i continuo igual.
A vosaltres us ha passat?
A part del mal d'articulacions, m'he quedat gairebé sense força. Abans tampoc és que fos una "forçuda", eh?? La veritat és que l'esport i jo mai hem sigut gaire amics, però no tenia els problemes que tinc ara. Motes vegades fins i tot em costa aixecar-me de terra quan estic jugant amb el nen, i això no m'havia passat mai.......
Re: Dolor articulacions després del part
Hola!! a mí també em va passar, i estava bastant amoinada...No recordo quan va ser,pero la nena té 11 mesos i ara ja no em passa...Ara ja ni me´n recordava,però és veritat que ho vaigpassar mlament...el cos no em tirava i em feia mal tot!!
Això de la hormona que dilata la musculatura m'ho havien explicat però no m'enrecordava!
Sí, també m'han dit que el cos triga 1 any a recuperar-se del tot, però és que jo estic a al 25% de com estava abans.
Suposo que es qüestió de paciència i de perdre pes. I suposo que anar al gimnàs també m'ajudaria, però es que amb aquest "adoloriment" general que tinc, no em veig fent una classe d'steps!
i la piscina m'aburreix tant!
Sí, també m'han dit que el cos triga 1 any a recuperar-se del tot, però és que jo estic a al 25% de com estava abans.
Suposo que es qüestió de paciència i de perdre pes. I suposo que anar al gimnàs també m'ajudaria, però es que amb aquest "adoloriment" general que tinc, no em veig fent una classe d'steps!
i la piscina m'aburreix tant!Re: Dolor articulacions després del part
Hola guapa, a mi també em va passar això dels turmells. Quan m'aixecava d'estar asseguda els turmells em feien un mal tan intens que se'm ressentia tot el cos, i després caminant ja no em feia tant de mal. Un fisio em va explicar això de l'hormona i el cert és que ambel temps també em va passar. A mi em va marxar quan el nen tenia uns 9 mesos (aprox). Anima't que diuen que fins passat un any el cos no torna tot al seu lloc 
Ostres, jo també tinc mal als genolls i ja començava a preocupar-me al veure que no em marxava. Però si a vosaltres també us ha passat deu ser que és normal i que poc a poc el cos tornarà al seu lloc. En el meu cas jo també crec que pot haver influenciat els canvis de pes que he passat. Amb l'embaràs em vaig engreixar gairebé 20 kilos (tinc bessons) i a la setmana d'haver tingut els nens ja pesava 4 kilos menys que abans d'estar embarassada. Suposo que el meu cos es va adaptamt poc a poc a aquest canvi.
- Cinta
- :: zebra

- Entrades: 1715
- Membre des de: dj. ago. 14, 2008 10:00 am
- Ubicació: Tortosa (Terres de l'Ebre)
Hola noies, jo vaig ser mare fa 13 mesos, i l'altre dia amb una companya rememorabem el post part, ella tambe té un nen de 13 mesos, i vam recordar el mal de canells que vam tenir després de parir! Us haig de dir que igual que va venir va marxar, és molest mentre dura, però jo no vaig pendre re ni vaig fer re especial, i va marxar sol.
Vinga ànims ja veureu com a poc a poc tot torna a lloc! menys el cansament de correr darrera els nens

Vinga ànims ja veureu com a poc a poc tot torna a lloc! menys el cansament de correr darrera els nens

I tant que en tinc, sobretot al turmell dret, el tinc com encartronat i em fa molt de mal. Els colzes, tota l'esquena desde la 1a cervical fins a la ciàtica. Em diuen que nomes son tres mesos pero veig que ja vaig cap als 4 i no millora. suposo que si puguessim
8 hores de tiron les nostres articulacions podrien recuperar-se
, pero aixó no és possible amb les tomes kda 3 hores. ah i soc mare de bessones
i monoparental
. Si aixó et consola... Ânims i una abraçada.
8 hores de tiron les nostres articulacions podrien recuperar-se
i monoparental
. Si aixó et consola... Ânims i una abraçada.Re: Dolor articulacions després del part
Carai Sorpresa2, doncs no deus tenir gaire estona per descansar, no.....
No sé si et servirà gaire de consol, però jo des de fa un mes aproximadament començo a estar bastant millor! De tant en tant encara tinc "agarrotaments" però la cosa va a millor!
De fet un dels metges em va dir que fins que el nen fes un any, era "habitual" que el cos no estés al 100%, però la veritat és que se m'ha fet força llarg.....
Espero que et milloris aviat!
No sé si et servirà gaire de consol, però jo des de fa un mes aproximadament començo a estar bastant millor! De tant en tant encara tinc "agarrotaments" però la cosa va a millor!
De fet un dels metges em va dir que fins que el nen fes un any, era "habitual" que el cos no estés al 100%, però la veritat és que se m'ha fet força llarg.....
Espero que et milloris aviat!
noies jo vaig ser mare fa 6 mesos i no m'explicava el mal de genolls!!! ara ja ho començo a entendre
espero que passi perque a vegades ni m'aguanto. 
espero que passi perque a vegades ni m'aguanto. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |