Congelar la papilla

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
anita_bcn
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

Congelar la papilla

EntradaAutor: anita_bcn » dv. feb. 26, 2010 8:31 pm

Me han regalado la cubitera de la beaba para que congele las papillas, pero no lo he hecho nunca!
Se congela sólo la verdura? Con la carne/pescado? Cuánto tiempo aguanta? Cómo queda cuando se descongela?
Coo vereis voy muy, muy perdida, me podeis ayudar?
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Congelar la papilla

EntradaAutor: tolinso » dv. feb. 26, 2010 9:14 pm

hola!! mira't aquest post en que parlem de congelar en glassons! jo congelo de tot: caldo, verdures, verdures amb carn, peix, etc. El que t'has d'assegurar, nomes, es de descongelar-ho molt be (gairebe fer-ho bullir) i barrejar-ho be... i et quedara amb la textura practicament igual que acabat de preparar :ok: :ok:

viewtopic.php?f=16&t=13364&hilit=glaco
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » ds. feb. 27, 2010 8:29 am

jo congelava les papilles i al descongerlar-les hi posava un rajolí d'oli i ho tornava a passar pel turmix i queda igual que abans de congelar. :ok:
La Lia ja és tota una princesa!
anita_bcn
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » ds. feb. 27, 2010 8:46 am

Vamos, que se puede congelar de "tó". Paula es super mala comedora, yo lo que hago es reaprovechar la comida de una día para otra disfrazándola un poco (tomate, quesito...), lo que deje de un día, se puede congelar?
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
Anna26
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » ds. feb. 27, 2010 9:13 am

Jo també sempre ho he congelat tot. Dedicava un dia o dos a la setmana a fer purés amb els seu acompanyament (peix o carn) i llavors ho congelava per raccions. Millor descongelar-ho a temperatura ambient i tot i que d´entrada sembla que allò siguin "inmenjable" un cop escalfat, remenat i una mica d´oli com diu la Petazetas, queda perfecte i no saps la m´ha de temps que t´estalvies. Nomès has de menjar-hi el dia abans a treure-ho del congelador... :ok: :ok: :ok: :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
tolinso

EntradaAutor: tolinso » ds. feb. 27, 2010 2:55 pm

anita_bcn ha escrit:Vamos, que se puede congelar de "tó". Paula es super mala comedora, yo lo que hago es reaprovechar la comida de una día para otra disfrazándola un poco (tomate, quesito...), lo que deje de un día, se puede congelar?

en principio, si no ha estado congelado previamente, si que lo puedes congelar. O sea.. preparas lo que sea, pones la mitad para darselo, y la otra mitad la congelas. Lo que no haria es aprovechar lo que le has puesto en el plato y ha dejado :ok:

para nosotros el congelar es la unica opcion.... cocinamos el fin de semana, porque entre semana llegamos a casa sobre las 6 y Julia ya cena enseguida, y no me da tiempo!
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » ds. feb. 27, 2010 10:00 pm

Anna26 ha escrit: Nomès has de menjar-hi el dia abans a treure-ho del congelador... :ok: :ok: :ok: :ok:

Quin riure Anna26 !!! He hagut de llegir-ho tres vegades !!! "només has de PENSAR-hi, suposo no ? neu:-D

Perdona, però no me n'he pogut estar.... és que no entenia res.... dec estar espessa... :globus:

Petonets !!! :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Anna26

EntradaAutor: Anna26 » dg. feb. 28, 2010 12:19 am

Piruet ha escrit:
Anna26 ha escrit: Nomès has de menjar-hi el dia abans a treure-ho del congelador... :ok: :ok: :ok: :ok:

Quin riure Anna26 !!! He hagut de llegir-ho tres vegades !!! "només has de PENSAR-hi, suposo no ? neu:-D

Perdona, però no me n'he pogut estar.... és que no entenia res.... dec estar espessa... :globus:

Petonets !!! :love:

Agrrrrrrrrrrr!!! Ja, ja, ja,.....jo no entenia ara que volies dir tu...ja, ja, ja,....Es que no es pot anar amb presses....
Evidentment volia dir "PENSAR-HI" i no Menjar-hi, això és el que es farà desprès......ja, ja ja,...mira si per una equivocació he fet riure una estona ja està bé....
Gràcies Piruet per la puntualització..... :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
devo
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » dl. març 01, 2010 3:27 pm

Noies, i després de congelar-ho ho escalfeu al microones? O com?

Jo només ho vaig congelar una vegada que havíem de marxar un cap de setmana fora. Era puré de verdures amb vedella, crec, i quan li vam voler donar ho vam deixar descongelar a temperatura ambient i va quedar molt raro, com molt espès. Ho vam escalfar al microones i va quedar fatal, no es va barrejar bé... i no s'ho va menjar :ufs: :ufs: . Per sort li vam poder comprar potitos preparats...

No sé què vaig fer malament... ?

Després de l'experiència no ho vam congelar més...
Imatge Imatge Imatge
tolinso

EntradaAutor: tolinso » dl. març 01, 2010 3:36 pm

devo ha escrit:Noies, i després de congelar-ho ho escalfeu al microones? O com?

Jo només ho vaig congelar una vegada que havíem de marxar un cap de setmana fora. Era puré de verdures amb vedella, crec, i quan li vam voler donar ho vam deixar descongelar a temperatura ambient i va quedar molt raro, com molt espès. Ho vam escalfar al microones i va quedar fatal, no es va barrejar bé... i no s'ho va menjar :ufs: :ufs: . Per sort li vam poder comprar potitos preparats...

jo ho escalfo al microones, uns 2min (faig que bulli). Amb uns 30-40seg ja ho tindries calent, pero per tal que quedi a la textura original, s'ha de fer escalfar molt i remenar be (jo ho faig amb una forquilla, com si deixetes un ou).

ah! tambe, si ho congeles en un pot molt gros, hi ha molta superficie del pure en contacte amb l'aire, i no queda tan be. Si ho pots congelar en pots mes petits (de la mida d'una racio), et quedara molt millor :ok:
devo
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » dl. març 01, 2010 3:55 pm

Gràcies tolinso!
Ho vaig congelar en potets petits. Potser si ho hagués escalfat més i barrejat més, però no sé perquè va quedar molt raro, com dur...

Potser ho tornem a provar amb el que ve en camí, ja veurem. Suposo que amb el segon tindré menys temps per posar babycooks cada dia, jeje
Imatge Imatge Imatge
tolinso

EntradaAutor: tolinso » dl. març 01, 2010 3:58 pm

ah!! jo per congelar, sempre preparo el pure mes clar que no pas si se'l menges de seguida! no havia pensat a dir-t'ho :ok: i la carn que et quedi ben tendra... potser ajudara :ok:
Anna26

EntradaAutor: Anna26 » dl. març 01, 2010 4:03 pm

Jo ho escalfava al micro però com diu Tolinso que "arrenqui el bull" i desprès un raig d'oli i ben remenat torna a agafar la textura d´abans...
ImatgeImatge
ImatgeImatge
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dl. març 01, 2010 4:09 pm

devo ha escrit:Noies, i després de congelar-ho ho escalfeu al microones? O com?

Devo, jo després de descongelar ho esclafo al microones i un cop ho trec ho passo de nou pel turmix amb un rajolí d'oli... i de veritat que queda igual que abans de congelar...
Ara això si, si no passa pel turmix de nou queda una textura extranya, com granulosa.

Jo anava a una masia i per això m'ho vaig endur congelat, per que m'aguantés el viatge i em vaig poder endur el turmix, pero si no pots doncs casi que vaig a potito naturnes i llestos.
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. abr. 27, 2010 11:22 am

Nosaltres ara començarem amb la verdura i uffff, em fa una mandra... Entre setmana la menjarà a la guarde i el cap de setmana ens tocarà respectar l’horari de dinar que tenen allà, que és molt aviat i ens enganxarà sempre aquí o allà, però clar, no voldria haver de tirar sempre de potitos.
La meva idea era fer-ne quantitat (tinc un robot de cuina i ja que el poso a funcionar, que faci més quantitat) i congelar en racions.
A veure què us sembla la idea: la nit abans deixar descongelar a la nevera, al matí fer bullir al microones, raig d’oli, turmix i ficar-ho a un termo, per a que es mantingui fins l’hora de dinar. Aguantaria bé o quan descongeles s’ha de consumir al moment per a que la textura no quedi estranya??
cancarbou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dv. juny 26, 2009 7:37 pm

EntradaAutor: cancarbou » dj. abr. 29, 2010 10:02 am

hola noies!

respecte això de congelar les papilles...no perd aliment congelar-ho? perquè si no perd vitamines ni res es una perfecte solució pk es pesadissim a les 11 posar-se a fer tota la mandanga...com perds el temps...

grpacies!
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dj. abr. 29, 2010 10:17 am

cancarbou ha escrit:hola noies!

respecte això de congelar les papilles...no perd aliment congelar-ho? perquè si no perd vitamines ni res es una perfecte solució pk es pesadissim a les 11 posar-se a fer tota la mandanga...com perds el temps...

grpacies!

Home si ho fas com toca i descongeles al frigo i després fa tot plegat com es diu aquí no te perque perdre res de vitamines ni res.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::