Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE

Novetats, notícies, normes del forum...
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6551
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE

EntradaAutor: Toni » dt. gen. 26, 2010 2:28 pm

És hora de fer volar la imaginació!!

LOVEinSTYLE presenta pel dia de Sant Valentí el seu nou Sensual Set que consisteix en un pack de tres claus que conduiran a la teva parella al “Setè Cel”. Aquest Sensual Set conté cons d’encens amb olor de préssec, un Body-Melt de vainilla amb canyella i un oli afrodisíac amb gust a maduixa. Totes aquestes propostes estan elaborades al 100% amb ingredients naturals que mimen la pell.

Aquesta setmana si vols guanyar un pack Sensual Set només cal que entris a la web de LOVEinSTYLE http://www.lis-cosmetica.com per trobar la inspiració amb els seus productes i així explicar-nos quines experiències voldries gaudir en parella amb l’ajut de Lis (LOVEinSTYLE).

Sigues original i atrevida per guanyar un dels 10 Sensual Set de Lis que sorteja en exclusiva Socpetit.CAT

Participa ara i deixa’ns aquí els teus comentaris!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
MARBCN
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 3:22 pm
Ubicació: Manresa

Re: Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE

EntradaAutor: MARBCN » dt. gen. 26, 2010 5:31 pm

Uo!!!!! Sembla interesant! habera si toca un d'aquests lots i fem saltar xispes!
MARBCN
Entrades: 1873
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 3:22 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: MARBCN » dt. gen. 26, 2010 5:33 pm

Toni.....entro a la url que tu has posat i no em surt la web...... :ufs: Jo vull participar!
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dt. gen. 26, 2010 5:40 pm

Si vinga, vinga!!! Animeu-vos!!! Cal escriure aquí al mateix post..per veure les vostres idees jejeje neujor:-)
gemma
Site Admin
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dt. gen. 26, 2010 5:43 pm

Amb el Body Melt segur que és genial doncs cal passar-lo per la pell i així ja es pot rebre un bon massatge...per tot el cos. >.-<:
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dt. gen. 26, 2010 5:49 pm

Jo tinc cosetes d'aquesta casa i són molt xulos!!! neu:-) neu:-) neu:-)
Imatge
Imatge
Oscar i Natalia
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:55 pm

EntradaAutor: Oscar i Natalia » dt. gen. 26, 2010 6:52 pm

Quins bons massatges!!
Imatge
gemma
Site Admin
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dt. gen. 26, 2010 8:00 pm

Pero wueno..que passà? Jo tinc cosetes jejeje però no dic res..i bé

Us explico que l'oli afrodisíac amb gust a maduixa al bufar fa un efecte de calor i després al llepar-lo és realment com si estiguessis amb una piruleta :love: jejeje El recomanen pels punts clau, però és clar...és que no penseu dir-los aquí? neu:-D

Personalment, m'encanten els massatges a l'esquena, al coll, a les cames i per tots els llocs...i de tots tipus forts, suaus i també molt tendres...Us agraden els massatges només amb petons? Però a part del coll i les zones de les orelles..també hi han moltes més parts com....són els peus. Que de vegades els tenim oblidats i a mi m'encanten també els massatges de peus.!!! UFFF !! Veig que estic molt tensa i necessito un super massatge urgentment...jejeje Pel moment no us donaré més pistes.

Animeu-vos !!!! neukiss-)
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dt. gen. 26, 2010 8:37 pm

gemma i toni... veig que heu tirat la canya, pero ningú s'anima eh!!! Clar, totes escribint a la we bque heu donat!! jeje!!! Doncs jo ara mateix embarassada... nomes vull.... DORMIR!!!! jeje
Trinity
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: Trinity » dt. gen. 26, 2010 8:54 pm

PERO QUE TENIM AQUI?????? >.-<: >.-<: >.-<:

Esta una mica calentet :***: l´´ ambient,oi???? Nosaltres ho necessitem que volem un germanet/a per l´´ Unai!!!!! I que millor que disfrutar de la busqueda amb jocs amb la parella... es 100% recomanable!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mi m´´agradan molt els massatges, sobretot a l´´ esquena i deixar volar l´´imaginacio, amb una ploma... quina sensacio ....
El meu marit es un espert o aixo crec jo..... i si l´´ambient afavoreix amb la relaxacio tenim premiiiiii :ok: :ok: Si me´´ls fa termino pensant en lo molt que l´´estimoooo !!!

I si l´´oli a mes es comestible... uhmmmmm ... podem començar amb les mans, amb petons, llepant .... uiiii

I ho deixo per la seguent....

[url]
(sento no posar accent pero s´´ha espatlllat el teclat)
[/url]
ImatgeImatge

ImatgeImatge
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

EntradaAutor: ña » dc. gen. 27, 2010 7:32 am

Doncs jo tinc una idea per provar aquest pack.
Una vegada el nen dorm, i no el desperta ni una bomba. Fem un sopar agradable: espelmes, musica de fons, bon vi, marisc, maduixes........ totes aquestes cosetes que ens agraden. Preparacio de un bany relaxant a la banyera (es prou gran per cabre tots dos) amb musica, espelmes al voltant, una vareta d'encens i comencar un massatge suau als peus. I quan acabem, passem al "reservado" (l'habitacio) per fer una massatge general amb els ulls envenats, utilitzant la ploma al acabar per començar a ................ segurament a dormir perque despres de tanta relaxacio............... o no..............
ImatgeImatgeImatge
gemma
Site Admin
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dc. gen. 27, 2010 8:43 am

Molt bó ña!!! neujor:-) neujor:-) Després de tanta relaxació si es veritat que de vegades cauen els ullets....jejeje
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dc. gen. 27, 2010 9:28 am

Síi Ña !!
a nosaltres amb dos petitons... si aconsegueixo que la petita s'adormi d'hora.... si fem tant de relax acabem adormits!!!! ::upi: ::upi:
Imatge
Imatge

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::