Què és la gimnàstica hipropessiva?
Què és la gimnàstica hipropessiva?
Hola,
He sentit a parlar de la gimnàstica hipropessiva i no sé el que és ni on es fa. Em podeu ajudar?
Gràcies, que bé aquest subfòrum!
He sentit a parlar de la gimnàstica hipropessiva i no sé el que és ni on es fa. Em podeu ajudar?
Gràcies, que bé aquest subfòrum!
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Re: Què és la gimnàstica hipropessiva?
Hola nbadeli!
La gimnàstica abdominal hipopressiva és un conjunt de tècniques que va idear el Dr Marcel Caufriez. La gimnàstica abdominal hipopressiva consisteix en una serie de postures i exercicis dinàmics que disminueixen la pressió abdominal i toràcica, proporcionen estabilitat a la zona lumbar i relaxen el diafragma, tot això fa que hi hagi una normalització del tò dels músculs antigravitatoris, del terra pèlvic i de la faixa abdominal.
Si ets de Barcelona crec que hi ha bastants llocs on fan aquestes tècniques. Segurament que si busques per internet te'n sortirana cabassos. Hi ha una fisio a la Dexeus que es diu Nuria Sans que és una eminencia en el tema. El Dr Marcel Caufriez, és el "pare" de totes aquestes tècniques, però viu a Mallorca.
Espero haver-te aclarit una mica!
La gimnàstica abdominal hipopressiva és un conjunt de tècniques que va idear el Dr Marcel Caufriez. La gimnàstica abdominal hipopressiva consisteix en una serie de postures i exercicis dinàmics que disminueixen la pressió abdominal i toràcica, proporcionen estabilitat a la zona lumbar i relaxen el diafragma, tot això fa que hi hagi una normalització del tò dels músculs antigravitatoris, del terra pèlvic i de la faixa abdominal.
Si ets de Barcelona crec que hi ha bastants llocs on fan aquestes tècniques. Segurament que si busques per internet te'n sortirana cabassos. Hi ha una fisio a la Dexeus que es diu Nuria Sans que és una eminencia en el tema. El Dr Marcel Caufriez, és el "pare" de totes aquestes tècniques, però viu a Mallorca.
Bombolla l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 12, 2010 5:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Et recomano el centre RAP, al passeig sant joan, hi vaig anar i em va anar de conya. En el post de DIASTASI, per aqui per postpart trobaras informació. Són molt professionals i entra per algunes mutues. Mirat'ho, val la pena! 
No ho he acabat d'entendre...Aleshores quin tipus d'exercici fas?
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Indai amb els abdominals tradicionals el que fas es treballar els abadominals pero tambe debilitar el sol pelvic. Fas força avall i totes les visceres tiren avall. Ferabdoninals massa aviat despres d'un part pot donar incontinencies urinaries.
Amb els hipopressius passa tot el contrari , treballes els abdoninals pero no pressiones les visceres avall . sino que al relaxar el diafragma deixes mes espai a les visceres i per tant disminueixes la pressio contra el sol pelvic.
Amb els hipopressius passa tot el contrari , treballes els abdoninals pero no pressiones les visceres avall . sino que al relaxar el diafragma deixes mes espai a les visceres i per tant disminueixes la pressio contra el sol pelvic.
campi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 02, 2010 9:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Quan vas al gimnàs a demanar informació, no t'expliquen pas aquestes coses...ai...estem enganyades!!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Bombolla ha escrit:Hola nbadeli!
Gràcies, Bombolla. Vaig buscar-ho al google i no vaig trobar res. Igual ho vaig mirar malament. Ara ho torno a fer.
TXETA ha escrit:Et recomano el centre RAP, al passeig sant joan, hi vaig anar i em va anar de conya. En el post de DIASTASI, per aqui per postpart trobaras informació. Són molt professionals i entra per algunes mutues. Mirat'ho, val la pena!
Gràcies, ja he trobat la pàgina web d'aquest centre. ARa me la miraré i buscaré aquest post que dius.
Jo també havia sentit del centre RAP pero Bcn em cau molt lluny, algú sap d'altun per Granollers, sant celoni...?
M'he animat i he demanat hora al centre RAP, després de rascar-me una mica la butxaca, tot s'ha de dir. Treballen amb algunes mútues, però no és el meu cas. Gràcies per la info.
Jo també faig gimnàs hipopressiva, tot i que no al RAP. Em va moooolt bé per col·locar la panxa a lloc sense pressionar el sòl pèlvic, que no el tinc gaire fi després del part. Us la recomano a totes!
Alguna em sabria dir si també serveix per col·locar bé altres parts del cos. M'explico. M'he quedat sense cul i amb més cintura, com si la pelvis s'hagués mogut cap endavant i m'hagués deixat sense corba lumbar. Estic plana pel darrera!!! si no, quina activitat m'aniria bé?
Tenia clar que el primer era la salut i cuidar el sòl pèlvic, però ara que vaig pel bon camí m'agradaria preocupar-me una mica de la part estètica.
Gràcies i ànims a totes!
Alguna em sabria dir si també serveix per col·locar bé altres parts del cos. M'explico. M'he quedat sense cul i amb més cintura, com si la pelvis s'hagués mogut cap endavant i m'hagués deixat sense corba lumbar. Estic plana pel darrera!!! si no, quina activitat m'aniria bé?
Tenia clar que el primer era la salut i cuidar el sòl pèlvic, però ara que vaig pel bon camí m'agradaria preocupar-me una mica de la part estètica.
Gràcies i ànims a totes!
hola!
a nosaltres ens ho ensenya la mateixa llevadora, i a les classes post-part, ho anem fent. He de confessar, però, que jo no me'n surto massa..... Ens recomana fer 3 sessions al dia amb 2 o 3 hipopressius.
Això sí, un cop passat mínim 1 mes del part, abans és contraproduent
a nosaltres ens ho ensenya la mateixa llevadora, i a les classes post-part, ho anem fent. He de confessar, però, que jo no me'n surto massa..... Ens recomana fer 3 sessions al dia amb 2 o 3 hipopressius.
Això sí, un cop passat mínim 1 mes del part, abans és contraproduent
I això al CAP? Quina sort! Jo abans d'un mes pràcticament no podia ni aixecar-me!
He començat a anar al RAP. Té molt bona pinta però és carot.
He començat a anar al RAP. Té molt bona pinta però és carot.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |