comprar babycook

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

comprar babycook

EntradaAutor: petazetas » dc. jul. 22, 2009 11:43 am

Noies, jo sóc de les que encara no he comprat babycook i faig les papilles amb la cassola de tota la vida per que puc fer més quantitat i per que ja m'hi he acostumat. Sempre me n'heu parlat molt bé.

Tot i així si la trobés nova bé de preu potser si que pensaria en comprar-me-la. A on l'heu comprat i a quin preu? És que és una castanya de cara i constantment hem de comprar coses que si que li fan falta a la Lia...

A part quan triga a fer la verdura i carn? He vist que a vegdades dieu que s'ha d'obrir i remenar per que tot es cogui bé i llavors quasi que prefeeixo el sistema de tota la vida.

Nu sé, tic una mica indecisa :-D
La Lia ja és tota una princesa!
akane2008
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 9:36 am

Re: comprar babycook

EntradaAutor: akane2008 » dj. jul. 23, 2009 9:18 am

jo la tinc i sobretot per les mames treballadores es genial. en 15 minuts tens la verdura al vapor cuita. A mi no em cal remenar perque queda tota ben feta. tampoc ocupa massa i la veritat es q es molt pràctica. inclus la textura crec que queda diferent que amb el minipimer perque de tant en tant ma mare li fa a la nena el pure i no queda igual. jo la utilitzo també per nosaltres, per fer-nos puré de patata i ahir vaig fer com una salseta de pebrot i ceba que ha quedat molt suau per acompanyar la carn...
ja la vaig comprar al corte ingles, al mes de gener a les rebaixes, pot ser ara te la trobes rebaixada. i després vaig trobar el llibre de receptes per internet
ara se m'ha trencat una muesca de la gerra però com que la tinc en garantia he trucat i m'han dit que m'envien una gerra nova per correu o sigui que genial. inclús una amiga em va dir que a ella li han deixar però que perd aigua. Vaig fer la consulta a beaba i m'han dit que era per una goma que ja està gastada i que si volia també me l'enviaven. la meva amiga molt contenta perquè no haurà de comprar cap peça-
jo crec que es un gran invent i estalvies temps i cacharros!
El meu blog de cuina i trucs

cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. jul. 23, 2009 9:24 am

gràcies akane, l'unica cosa de coure-la a la cassola es que has d'anar vigilant.

Ho consultaré amb el meu marit i a veure si fem el pensament. Moltes gràcies!
La Lia ja és tota una princesa!
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dj. jul. 23, 2009 10:50 pm

JO TINC LA MEVA EN VENDA SI T'INTERESSA. ÉS EL MODEL DE LA MARCA CHICCO PERÒ ÉS LO MATEIX.
viewtopic.php?f=29&t=11596
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
mamiale
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 1:41 pm

EntradaAutor: mamiale » dl. gen. 11, 2010 9:23 am

amunt!