Quins cereals sense gluten trio?
Quins cereals sense gluten trio?
Hola!
D'aquí a poquets dies he de començar a donar cereals sense gluten a la meva nena, em recomaneu cap? he sentit que hi ha alguns que es dissolen millor que d'altres? quins us agraden més? i menys?
Gràcies guapes!
D'aquí a poquets dies he de començar a donar cereals sense gluten a la meva nena, em recomaneu cap? he sentit que hi ha alguns que es dissolen millor que d'altres? quins us agraden més? i menys?
Gràcies guapes!

La ruta del tresor: http://www.fertilityfriend.com/home/23b614
El post de la Sara: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12371#p614583
Re: Quins cereals sense gluten trio?
n'hem provat molts i definitivament, els que es disolen lillor són els Holle (biològics, els venen a les botigues d'alimentació natural).
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres aquest mes també hem començat ja amb els cereals.
La pediatra ens va recomanar els Blemil o els Sanutri. Li vaig agafar els Sanutri sense gluten efecte bífidus(de moment els únics q hem provat), i la nena se'ls menja molt bé. Em va dir q li fes per sopar una farineta amb 90 ml de llet i cereals, però a mi em va semblar una mica heavy passar tan ràpid a la cullera, o sigui q per sopar li preparo el bibe de 210 amb 4 cullerades de cereals i cap a dins. Crec q es dissolen molt bé!
Hem fet algun petit tastet de farineta i he vist q queda molt milor la textura si li preparo amb la lleteta una mica calentona q no pas si ho preparo en fred i després li escalfo al micro...
És com tot, suposo q s'ha de provar i provar fins donar amb els q més us agradin (sobretot al
, clar). De moment hem tingut sort amb la nena, pq mai ha fet fàstics ni als canvis de llet ni ara, als cereals...
La pediatra ens va recomanar els Blemil o els Sanutri. Li vaig agafar els Sanutri sense gluten efecte bífidus(de moment els únics q hem provat), i la nena se'ls menja molt bé. Em va dir q li fes per sopar una farineta amb 90 ml de llet i cereals, però a mi em va semblar una mica heavy passar tan ràpid a la cullera, o sigui q per sopar li preparo el bibe de 210 amb 4 cullerades de cereals i cap a dins. Crec q es dissolen molt bé!
Hem fet algun petit tastet de farineta i he vist q queda molt milor la textura si li preparo amb la lleteta una mica calentona q no pas si ho preparo en fred i després li escalfo al micro...
És com tot, suposo q s'ha de provar i provar fins donar amb els q més us agradin (sobretot al
, clar). De moment hem tingut sort amb la nena, pq mai ha fet fàstics ni als canvis de llet ni ara, als cereals...Re: Quins cereals sense gluten trio?
Nosaltres vam donar-li a l'Aleix els de la Blemit, i se'ls menjava prou bé, però s'espessen de seguida i has de deixar-los més aviat clarets i entre que li poses el pitet i el prepares ja estan espessos... ara menja amb gluten i li vam provar els de la Nestlé i una maravella, a més són molt més econòmics (la meitat de preu) i els pots trobar en supers, pel proper li penso comprar Nestlé de bon principi. Tan a la farmàcia com la infermera ens ha dit que tots són més o menys el mateix, que és un tema de marques. I de que al nen li agradi, és clar! 
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Txeta, jo això ho tinc claríssim! De fet, la primera llet q li vem comprar va ser la Nidina, ella se la prenia super bé i li agrada molt, l'únic inconvenient és q la feia anar restreta, i vaig deixar d'agafar-la...
D'entrada sempre intento comprar el q em recomana la pediatra, no fos cas q... però després, tira milles!
D'entrada sempre intento comprar el q em recomana la pediatra, no fos cas q... però després, tira milles!
Nosaltres tambe fem servir els HOLLE, els de mill, i li encanten!
Al principi nomes els feia sols (amb la meva llet) i despres anava alternant i hi afegeixo una mica de pure de fruites...
Ara quan li dono amb fruita, li poso trocets directament o un platan aixafat. I fem un dia sols, un altre amb platan, un altre amb trocets de pera...el seguent sols...etc...
Al principi nomes els feia sols (amb la meva llet) i despres anava alternant i hi afegeixo una mica de pure de fruites...
Ara quan li dono amb fruita, li poso trocets directament o un platan aixafat. I fem un dia sols, un altre amb platan, un altre amb trocets de pera...el seguent sols...etc...
- Veronik
- :: girafa

- Entrades: 2116
- Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
- Ubicació: Ripollet
- Contacta:
Jo porto 5 dies donant-li cereals, jejeje es força divertit encara el pobret no s'ha familiaritzat amb la cullera... Poc a poc. Li estic donant la blemil mi primera papilla sense gluten i l'agraden moltissim de fet el que fem es 150 de bibe i 4 cullaradetes el pediatra em va dir de 5 a 7 cullerades pero la blemit es força pastosa i li posso aquestes, començo amb la cullera quan s'ha menjat una micona i s'ha empastifat bastant llavors li passo al bibe li aclaro amb aigua i a dintre amb una tetina especial per papilles.
- petazetas

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
A mi el pediatra em va dir que li dones les Blevit i molt bé. Ja només he gastat aquesta marca tot i que he provat mostres de la herobaby i força bé, tot i que em semblen massa "avainillades".
Les de la Nestlé no les he provat.
El pediatra em va especificar que les sense gluten li donés Blevit, un cop va passar a menjar-ne amb gluten em va dir que fes servir la marca que volgués, però jo vaig continuar utilitzant la mateixa.
Les de la Nestlé no les he provat.
El pediatra em va especificar que les sense gluten li donés Blevit, un cop va passar a menjar-ne amb gluten em va dir que fes servir la marca que volgués, però jo vaig continuar utilitzant la mateixa.
La Lia ja és tota una princesa!
Hola !
Nosaltres de llet fem servir la Blemil però la pediatra ens va dir que els cereals costaven molt de desfet i que provessim els d'Almirón, Nutricia. La veritat és que van molt bé. El meu nen només té 4 mesos i encara els menja amb el bibi però es disolen molt bé i li encanten !!!
Nosaltres de llet fem servir la Blemil però la pediatra ens va dir que els cereals costaven molt de desfet i que provessim els d'Almirón, Nutricia. La veritat és que van molt bé. El meu nen només té 4 mesos i encara els menja amb el bibi però es disolen molt bé i li encanten !!!
Hola!
Jo abans de res, per salut dels bebès, triaria cereals ecològics. Són el més pur que hi ha per grans i petits! I no són pas més cars que altres.
De marques, nosaltres fem servir de la Holle i de Biobim, hem anat alternant aquestes dues i ara que és més grandeta i en menja menys ens quedem amb la Biobim però peruqè li agrada més el gust.
Si t'apropes a alguna botiga que en tinguin veuràs que n'hi ha per diverses etapes, tu comença amb el que tingui menys coses i poc a poc pots anar variant. Cada nen és diferent i té els seus gustos, i de passada també va bé que coneguin gustos nous i vagin variant.
A les farinetes sempre li tiro una mica de mel per endolcir, amb la lleteta i el cereals queda boníssim!!
Jo abans de res, per salut dels bebès, triaria cereals ecològics. Són el més pur que hi ha per grans i petits! I no són pas més cars que altres.
De marques, nosaltres fem servir de la Holle i de Biobim, hem anat alternant aquestes dues i ara que és més grandeta i en menja menys ens quedem amb la Biobim però peruqè li agrada més el gust.
Si t'apropes a alguna botiga que en tinguin veuràs que n'hi ha per diverses etapes, tu comença amb el que tingui menys coses i poc a poc pots anar variant. Cada nen és diferent i té els seus gustos, i de passada també va bé que coneguin gustos nous i vagin variant.
A les farinetes sempre li tiro una mica de mel per endolcir, amb la lleteta i el cereals queda boníssim!!
EEIIIIII, doncs el meu peke ha triat sol. Vem començar amb els Blevit amb la meva llet i molt be, despres vem passar a provar amb llet de formula i un desastre......... els hero (tambe els trobo molt "avainillats") ni beneits, ni blemil, ni nestle ni res. Els unics que es menja (i s'acaba el cartro de 250ml) son els de la milupa preparats. El problema els tinc per trobar-los!!!!!! Nomes els venen a Eroski, Alcampo i schlecker, pero se'ls empassa com si res. Ja veurem ara amb la llet de formula!!!!!

Moltes gràcies noies!! Mare meva, 5 o 7 cullerades??? nosaltres hem de començar per 1 al bibi de la nit durant uns dies i després 1 altra al migdia i així anar augmentant... el meu pediatra "is diferent!"... Miraré els cereals biològics, a veure si els trobo, jo també penso que és important donar-li el més natural possible, ja tindrà temps de menjar productes preparants, no?
Moltes gràcies guapes! sou les millors!

Moltes gràcies guapes! sou les millors!

El post de la Sara: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12371#p614583
jo li estic donan el HERO BABY sin gluten i l'encanta, ara li he comprat també crema d'arroz del Hero baby i s'el menja genial
Nosaltres hem provat els de Hero i els de la Nestlé i tots dos molt bé! 
Hola! nosaltres vam anar ahir al pediatre i ens va dir que que comencessim amb els cereals sense gluten. Em va recomenar els de la nestle o nutriben.
Jo tenia una mostra dels Hero baby sin gluten, i ahir mateix el vespre ho vam probar, un bibe de 60 amb 2 cullerades de cereals ( per començar no vaig volguer donar-li més per veure com li sentaven) i després el seu bibe de 150. I la veritat és que es va menjar el bibi de cereals en un vist i no vist ( també pobret estava mort de gana).
Els Hero baby, m'ha semblat que li han agradat, però avui aniré a la farmacia a veure si em donen mostres i probar quina li agrada més.
Quan els hi doneu vosaltres? el pediatre em va dir al mati o nit, com Jo volgués. Ahir ho vam probar al vespre, però no se si és millor donar-li pel mati ( que quan em posi a treballar no se si li podré donar Jo) o fer-ho al vespre, que segur que li dono Jo.
Jo tenia una mostra dels Hero baby sin gluten, i ahir mateix el vespre ho vam probar, un bibe de 60 amb 2 cullerades de cereals ( per començar no vaig volguer donar-li més per veure com li sentaven) i després el seu bibe de 150. I la veritat és que es va menjar el bibi de cereals en un vist i no vist ( també pobret estava mort de gana).
Els Hero baby, m'ha semblat que li han agradat, però avui aniré a la farmacia a veure si em donen mostres i probar quina li agrada més.
Quan els hi doneu vosaltres? el pediatre em va dir al mati o nit, com Jo volgués. Ahir ho vam probar al vespre, però no se si és millor donar-li pel mati ( que quan em posi a treballar no se si li podré donar Jo) o fer-ho al vespre, que segur que li dono Jo.
- petazetas

monsan,
jo hi va haver una temporada que li donava matí i nit. això si, a cullera per que la nena va dir que del bibi només en sortia llet i en canvi a cullera s'ho menjava espesset i divinament.
Si t'ho acava d'introduïr suposo que només serà el matí i la resta de tomes igual. No t'ho va dir?
A mi el meu m'especificava quines tomes havia de canviar.
Pregunta-li, igual t'ho fa fer al matí i a la nit. Com que son cereals sense gluten problema no en tindràs cap si tel's ha acceptat bé a la primera.
jo hi va haver una temporada que li donava matí i nit. això si, a cullera per que la nena va dir que del bibi només en sortia llet i en canvi a cullera s'ho menjava espesset i divinament.
Si t'ho acava d'introduïr suposo que només serà el matí i la resta de tomes igual. No t'ho va dir?
A mi el meu m'especificava quines tomes havia de canviar.
Pregunta-li, igual t'ho fa fer al matí i a la nit. Com que son cereals sense gluten problema no en tindràs cap si tel's ha acceptat bé a la primera.
Hola petazetas, en principi només li tinc que donar o al mati o a la nit, és adir, només un bibi de cereals, i la resta del dia normal.
A mi el pediatra m'ha dit que comenci donant-li 1 cullerada a la nit i després d'un parell de dies 1 al migdia també i que vaig augmentant en 2 i així fins a l'1 de febrer que tinc visita i em dirà com hem de seguir... Encara no he anat a mirar els cereals biològics amb aquesta pluja... quin rotllo!
GLAUC, mare meva! com estan de maques i grans la IRINA i la CARLA! Però quines galtonasses! estan per menjar-se-les!!!! nyam, nyam, nyam!!!!

GLAUC, mare meva! com estan de maques i grans la IRINA i la CARLA! Però quines galtonasses! estan per menjar-se-les!!!! nyam, nyam, nyam!!!!

- petazetas

Es que cada pediatra és un món i introdueix les coses a la seva manera.
Vosaltres seguiu les indicacions i després ja feu una mica la vostra.
Vosaltres seguiu les indicacions i després ja feu una mica la vostra.
Opino igual que petazetas... el pediatres son cada un de un tema diferent.... feu vosaltres mateixes...
jo al meu bebé li donc fruita desde els dos mesos i mig i el pediatra em va dir que els 4 mesos.... i quan li vaig dir que ja li donava em va dir que perfecte que cada mare es la mijor per saber que donar-li al seu fill.7
jo els cereals li don al bibe de 210 ml 4 cullaretes per la nit i no s'el pren tot pero li senta de maravella... al mig dia li poso 2 al bibe alguns dies.
no et fiis molt dels pediatres... tu ets la seva mare i saps quan el teu fill necessita una mica mes o menys.
jo al meu bebé li donc fruita desde els dos mesos i mig i el pediatra em va dir que els 4 mesos.... i quan li vaig dir que ja li donava em va dir que perfecte que cada mare es la mijor per saber que donar-li al seu fill.7
jo els cereals li don al bibe de 210 ml 4 cullaretes per la nit i no s'el pren tot pero li senta de maravella... al mig dia li poso 2 al bibe alguns dies.
no et fiis molt dels pediatres... tu ets la seva mare i saps quan el teu fill necessita una mica mes o menys.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |