TONI: FOTO MEVA?
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
TONI: FOTO MEVA?
HOLA! NO TINC OPCIÓ AL PERFIL D'AGAFAR UN FOTO QUE TINC A L'ORDINADOR I POSAR-LA COM A AVATAR. NO HI POTS INCLOURE AQUESTA OPCIÓ? HI HA ALGUNA MANERA DE FER-HO? ´
GRÀCIESSSSSSSSSSSSS
GRÀCIESSSSSSSSSSSSS
- Guita

- Contacta:
jaaaaaaaaaaaa
ja ho he fet. He pujat la foto a un servidor web. Si no es penja em veureu sempre. Aquesta sóc jo! a un casament!!!!!
- Guita

- Contacta:
reina em sap greu però el meu marit (josep) té una pàgina web de colegues (ell és participant) i allà li han donat un espai per penjar alguna foto i he fet això. Ho hem pogut fer perquè son pocs participants i tenim lloc.
En Josep és informàtic i m'ha dit que mirarà si ens pot buscar alguna cosa o algun lloc per poder-ho fer totes val? de seguida que ho trobem us ho dic!!!
Gràcies pels piropos... jejejee... i lo de les ulleres... en tinc 5!!! i cada dia i depèn de la roba que porto me les canvio!!!!!
En Josep és informàtic i m'ha dit que mirarà si ens pot buscar alguna cosa o algun lloc per poder-ho fer totes val? de seguida que ho trobem us ho dic!!!
Gràcies pels piropos... jejejee... i lo de les ulleres... en tinc 5!!! i cada dia i depèn de la roba que porto me les canvio!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |