ABRAÇADES "PERILLOSES"

Rabietes, gelos, egoisme..

magia
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

ABRAÇADES "PERILLOSES"

EntradaAutor: magia » dv. oct. 30, 2009 9:15 pm

Hola noies, en Jan desde fa uns mesos (ara en té 16m) que es deleix quan veu nens i nenes (més grans, més petits, és igual). El problema ve que quan ens acostem per saludar i parlar, ja veig que me'ls vol abraçar (perquè està content) però com que té tanta força i és molt brutot, els espanta, els hi estira la roba i els fa plorar! Jo quan veig a venir la situació, intento agafar-lo i encara és pitjor perquè es posa a cridar i plorar i fem cada XOU!

Hi ha alguna que li hagi passat? A què es deu?
Si us serveix d'informació ell encara no va a la guarderia, potser quan hi vagi li donaran un mastegot i deixarà de fer-ho...
ImatgeImatge
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: ABRAÇADES "PERILLOSES"

EntradaAutor: mirins » ds. oct. 31, 2009 12:08 am

Magia, no en tinc n'idea però m'has fet molta gràcia amb el mastegot!!

Pobre Jan, a sobre que surt eixerit i simpaticot va i els altres s'espanten!!
Imatge[/url]
Lluna
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: Lluna » ds. oct. 31, 2009 6:13 am

Hola :pandi:
Si té 1 anyet ara potser és una mica aviat encara pq controli la força...
La Laia abans quan veia la gata que tenim a casa era exgerat, de tan que li agradava quan la veia, gisclava, corria darrera d´ella, i si estava dormint anava i la "tocava" més aviat la picava, però no per fer-li mal, sino pq no controlava, crec jo. Ara que te 2 anyets ja fa un temps que li dic "amb compte... toca suau... " i ho fa amb molt de compte i poc a poc.
Ves-li explicant que ho faci a poc a poc, però penso que en aquesta época no controlen gaire encara
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
meló
Entrades: 476
Membre des de: dl. set. 14, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: meló » ds. oct. 31, 2009 6:49 am

Hola! una altra idea...
i si li fas "practicar" les abraçades SUAUS o FLUIXET amb els peluixos o ninos que tens per casa? i si ho fa massa fort doncs li dius que els hi fa mal i que ploren...
potser així quan et trobis en la situació de que abraça un nen, i tu li diguis fluixet, ho podrà entendre millor...
Imatge
magia
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

EntradaAutor: magia » ds. oct. 31, 2009 7:29 am

Gràcies noies, intentem fer pràctiques, els meus pares encara conserven la nina "rosaura" i en Jan quan la veu, està feliç!!!! :-) :-) Llastima que li fiqui els dits a l'ull continuament... :-(( :-((
La meva sogra té gats i la majoria no es deixen ni tocar, surten esperitats quan el veuen...però n'hi ha un de més mandrós que com es descuidi, ja li té agafada la cua, i el que em costa a mi de desenganxar-li!!!
L'altre dia em va fer una gràcia, en Jan li agrada posar-se la pipa quan té son i refregar-se la punta d'una tovalloleta pel bigoti...doncs va i veig el gat ajagut i en Jan que li passava la tovalloleta pels morros!! El gat no entenia RES!! JE JE
magia l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 01, 2009 8:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
Lluna
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: Lluna » ds. oct. 31, 2009 3:17 pm

Quina Gràcia :-D , es que fan cada cosa ...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
perla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dl. nov. 02, 2009 9:28 am

La meva que ara té 15 mesos ho fa també però amb els gossos :-:) tenim una pastor alemany que ja està curada d'espants, però és clar, si anem a casa d'algun amic que té gos.... tremola!! els fa unes abraçades taaaaan carinyoses que pobrets sorten per potes! sort que tots els animals que coneixem són molt pacífics, i els que no coneixem ja no la deixem tocar-los.

Nosaltres li diem, suau, carinyo, suau i li fem caricies a la gossa suau i després ella també li fa suau, però a la que et despistes ja li està fotet manotades o abraçades d'aquelles seves que la deixa mig estavornida... no sé deu ser qüestió de que vagin controlan la força..
Imatge
Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::