ABRAÇADES "PERILLOSES"
ABRAÇADES "PERILLOSES"
Hola noies, en Jan desde fa uns mesos (ara en té 16m) que es deleix quan veu nens i nenes (més grans, més petits, és igual). El problema ve que quan ens acostem per saludar i parlar, ja veig que me'ls vol abraçar (perquè està content) però com que té tanta força i és molt brutot, els espanta, els hi estira la roba i els fa plorar! Jo quan veig a venir la situació, intento agafar-lo i encara és pitjor perquè es posa a cridar i plorar i fem cada XOU!
Hi ha alguna que li hagi passat? A què es deu?
Si us serveix d'informació ell encara no va a la guarderia, potser quan hi vagi li donaran un mastegot i deixarà de fer-ho...
Hi ha alguna que li hagi passat? A què es deu?
Si us serveix d'informació ell encara no va a la guarderia, potser quan hi vagi li donaran un mastegot i deixarà de fer-ho...
- mirins
- :: tigre

- Entrades: 748
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
- Ubicació: Barcelona i Occitània
Re: ABRAÇADES "PERILLOSES"
Magia, no en tinc n'idea però m'has fet molta gràcia amb el mastegot!!
Pobre Jan, a sobre que surt eixerit i simpaticot va i els altres s'espanten!!
Pobre Jan, a sobre que surt eixerit i simpaticot va i els altres s'espanten!!
[/url]Re: ABRAÇADES "PERILLOSES"
Hola
Si té 1 anyet ara potser és una mica aviat encara pq controli la força...
La Laia abans quan veia la gata que tenim a casa era exgerat, de tan que li agradava quan la veia, gisclava, corria darrera d´ella, i si estava dormint anava i la "tocava" més aviat la picava, però no per fer-li mal, sino pq no controlava, crec jo. Ara que te 2 anyets ja fa un temps que li dic "amb compte... toca suau... " i ho fa amb molt de compte i poc a poc.
Ves-li explicant que ho faci a poc a poc, però penso que en aquesta época no controlen gaire encara
Si té 1 anyet ara potser és una mica aviat encara pq controli la força...
La Laia abans quan veia la gata que tenim a casa era exgerat, de tan que li agradava quan la veia, gisclava, corria darrera d´ella, i si estava dormint anava i la "tocava" més aviat la picava, però no per fer-li mal, sino pq no controlava, crec jo. Ara que te 2 anyets ja fa un temps que li dic "amb compte... toca suau... " i ho fa amb molt de compte i poc a poc.
Ves-li explicant que ho faci a poc a poc, però penso que en aquesta época no controlen gaire encara
Hola! una altra idea...
i si li fas "practicar" les abraçades SUAUS o FLUIXET amb els peluixos o ninos que tens per casa? i si ho fa massa fort doncs li dius que els hi fa mal i que ploren...
potser així quan et trobis en la situació de que abraça un nen, i tu li diguis fluixet, ho podrà entendre millor...
i si li fas "practicar" les abraçades SUAUS o FLUIXET amb els peluixos o ninos que tens per casa? i si ho fa massa fort doncs li dius que els hi fa mal i que ploren...
potser així quan et trobis en la situació de que abraça un nen, i tu li diguis fluixet, ho podrà entendre millor...

Gràcies noies, intentem fer pràctiques, els meus pares encara conserven la nina "rosaura" i en Jan quan la veu, està feliç!!!!
Llastima que li fiqui els dits a l'ull continuament...
La meva sogra té gats i la majoria no es deixen ni tocar, surten esperitats quan el veuen...però n'hi ha un de més mandrós que com es descuidi, ja li té agafada la cua, i el que em costa a mi de desenganxar-li!!!
L'altre dia em va fer una gràcia, en Jan li agrada posar-se la pipa quan té son i refregar-se la punta d'una tovalloleta pel bigoti...doncs va i veig el gat ajagut i en Jan que li passava la tovalloleta pels morros!! El gat no entenia RES!! JE JE
Llastima que li fiqui els dits a l'ull continuament...
La meva sogra té gats i la majoria no es deixen ni tocar, surten esperitats quan el veuen...però n'hi ha un de més mandrós que com es descuidi, ja li té agafada la cua, i el que em costa a mi de desenganxar-li!!!
L'altre dia em va fer una gràcia, en Jan li agrada posar-se la pipa quan té son i refregar-se la punta d'una tovalloleta pel bigoti...doncs va i veig el gat ajagut i en Jan que li passava la tovalloleta pels morros!! El gat no entenia RES!! JE JE
magia l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 01, 2009 8:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La meva que ara té 15 mesos ho fa també però amb els gossos
tenim una pastor alemany que ja està curada d'espants, però és clar, si anem a casa d'algun amic que té gos.... tremola!! els fa unes abraçades taaaaan carinyoses que pobrets sorten per potes! sort que tots els animals que coneixem són molt pacífics, i els que no coneixem ja no la deixem tocar-los.
Nosaltres li diem, suau, carinyo, suau i li fem caricies a la gossa suau i després ella també li fa suau, però a la que et despistes ja li està fotet manotades o abraçades d'aquelles seves que la deixa mig estavornida... no sé deu ser qüestió de que vagin controlan la força..
tenim una pastor alemany que ja està curada d'espants, però és clar, si anem a casa d'algun amic que té gos.... tremola!! els fa unes abraçades taaaaan carinyoses que pobrets sorten per potes! sort que tots els animals que coneixem són molt pacífics, i els que no coneixem ja no la deixem tocar-los.Nosaltres li diem, suau, carinyo, suau i li fem caricies a la gossa suau i després ella també li fa suau, però a la que et despistes ja li està fotet manotades o abraçades d'aquelles seves que la deixa mig estavornida... no sé deu ser qüestió de que vagin controlan la força..
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, es que fan cada cosa ...