Fer verdureta a l babycook?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
san
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

Fer verdureta a l babycook?

EntradaAutor: san » dj. oct. 15, 2009 9:02 pm

Hola mamis!!
Dema començarem verdureta , i tenim la babycook, com ho feu, quines quantitats de patata,puerro,pastanaga i mongetes??i d'aigua?Aix aix vaig perduda!!
Com es fa la babycook?
I per fer la compota??quantitat de fruita ?i d'aigua?Please ajuda.
Moltes gracies.
Imatge

Imatge
igperadejordi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: ds. ago. 08, 2009 2:45 pm

Re: Fer verdureta a l babycook?

EntradaAutor: igperadejordi » dj. oct. 15, 2009 9:44 pm

Hola san,

ostres que bé t'anirà la babycook, ja ho veuràs...

Mira jo t'explico el que ens va dir la pediatra a nosaltres que hi posessim per fer la papilla de verdures:

- una patata petita,
- una pastanaga (no gaire gran)
- quatre mongetes tendres ( o un tros de carbassó)
- mig tomàquet madur (només per donar gust)
- mitja ceba (només per donar gust)
- un tros de pebrot (només per donar gust)

(el tomàquet li vas introduïnt més endavant, quan ja s'hagi acostumat al gust de la papilla).

Poses la mida 3 d'aigua a la cistella (jo de fet n'hi poso una micona més, per què sinó la verdura queda un pèl crua). Ho poses a dins el dipòsit i el tapes. Poses el cistellet per fer al vapor a la part de fer el menjar, i ho tapes). Has de sentir que queda ben tapat. Ho poses a coure, i es fa sol.

Quan s'apagui el llum, treus tota la verdura que només era per donar gust, i la resta ho tritures amb el tall... Ja veuràs com el teu fill/a es llepa els bigotis, jejejjeej...

Ja em diràs el què...
Imatge
Aquí veureu el post d'en POL
viewtopic.php?f=35&t=11954

Imatge
perla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dv. oct. 16, 2009 6:48 am

Nosaltres ho fem igual, però una mica més a lo bruto.... només hi poso la verdura que s'ha de menjar: una patata petitona, una mica de pastanaga (o un tros de carbassa, que és dolceta) i una mica de carbassó, no sé un tall d'uns quatre dits més o menys, ho faig bastant a ojímetro...

Ara anem a fer-ho, pas a pas, ok?

La verdura la poses a dins la cistelleta amb foradets. Llavors agafes la gerra transparent i l'omples d'aigua fins a la ratlla del número 3. Tires l'aigua a dins la caldera (que és el tap de plàstic de l'esquerra, a dalt) i poses la gerra a lloc, amb la cistella a dins. Ho tanques bé tot, perquè si no no s'engega. Després gires l'interruptor cap a l'esquerra, amb el símbol de vapor, i es cou, uns 15 minuts aprox. o fins que s'apagui el llum que vol dir que s'ha acabat l'aigua.

Llavors obres la tapa de la verdura, la treus de la cistella i la poses a dins de la gerra, amb el líquid que ha sortit de la cocció, hi afegeixes el pollastre cuit a la planxa o el que sigui que hi vols afegir de proteina, tornes a tapar i gires l'interruptor cap a la dreta, amb el senyal de triturar. Ho tritures tot junt fins que quedi ben fí i ja està.

Ja veuràs com és una mina, nosaltres estem molt contents amb la Babycook! :ok:
Imatge
Imatge
lia
:: poltre
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: lia » dv. oct. 16, 2009 9:33 pm

noies jo encara no tinc la babycook! aixi que no us puc ajudar.... aveure si em podeu ajudar a mi, resulta que al lloc on em faig la llista no hi ha la babycook, hi ha la mateixa però del chico, va bé igual? quina em recomaneu??

bon cap de setmanaaaaaaaaaaaa
Imatge

Imatge
san
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

EntradaAutor: san » ds. oct. 17, 2009 3:39 am

Moltes gracies igperadejordi i perla moltes gracies, avui hem començat sembla qu encara ho he fet mitj bona, pero al netejarla me tallat (mami primeriza) de segur q no hem tornara a passar.Moltes gracies perl'explicacio tan esplicita i correcte sou un sols!!!
Imatge

Imatge
cire
:: peixet
:: peixet
Entrades: 263
Membre des de: ds. juny 13, 2009 4:38 pm

EntradaAutor: cire » dv. nov. 20, 2009 2:41 pm

Lia, no ser com va la chico, pero et puc dir que la Babycook va genial, jo estic super contenta!!!
Imatge
mamiale
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 1:41 pm

EntradaAutor: mamiale » dl. gen. 11, 2010 9:20 am

up!
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat