Pastís primer aniversari
Pastís primer aniversari
Hola!
Doncs això, que d'aquí res és l'aniversari de l'Eloi, i ens fa molta il·lusió que pugui menjar el seu pastís!!!! Teniu alguna idea??? ell encara no mastega, només rosega galetes i alguna fruita però mastegar res... Alguna mami experta em pot tirar un cable???
Petonets!!!!
Doncs això, que d'aquí res és l'aniversari de l'Eloi, i ens fa molta il·lusió que pugui menjar el seu pastís!!!! Teniu alguna idea??? ell encara no mastega, només rosega galetes i alguna fruita però mastegar res... Alguna mami experta em pot tirar un cable???
Petonets!!!!
Re: Pastís primer aniversari
Mira, jo li vaig fer aquest a l'Aleix pel seu cumple:
Per dins hi vaig posar melmelada de poma (que vaig fer jo mateixa). El pa de pessic és aquest: http://www.niniscooking.com/2008/08/20/pa-de-pessic/ , és molt suau i no porta res raro que no puguin menjar.
Per dins hi vaig posar melmelada de poma (que vaig fer jo mateixa). El pa de pessic és aquest: http://www.niniscooking.com/2008/08/20/pa-de-pessic/ , és molt suau i no porta res raro que no puguin menjar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
La pediatra ens va dir que cap problema! Amb moderació, clar...
De fet, si t'hi fixes, els cereals que venen amb cacao són a partir de l'any. També diuen que a partir de l'any poden menjar de tot.
Ja et dic que l'Aleix no li va fer un lleig! El tio es va fotre les vores i el relleno el va deixar! Jejeje
De fet, si t'hi fixes, els cereals que venen amb cacao són a partir de l'any. També diuen que a partir de l'any poden menjar de tot.
Ja et dic que l'Aleix no li va fer un lleig! El tio es va fotre les vores i el relleno el va deixar! Jejeje

- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Jo vaig fer una coca de iogurt per portar a la guarde quan la Marta va fer l'anyet 
Jo tenia pensat fer un pa de pessic amb capes de melmelada de préssec....
Moltes gràcies, noies!!!!
Ara em miraré amb calma les receptes, quina ilu!!!!
Momo, quina bona pinta el pastís de la foto, ooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!
Petonets!!!!
Ara em miraré amb calma les receptes, quina ilu!!!!
Momo, quina bona pinta el pastís de la foto, ooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!
Petonets!!!!
Vaig barrejar una pastilla de xocolata negra i un parell de cullerades de mantega desfetes perquè quedés una mica líquida, però no molt. Ha de quedar com si fos un gel de bany
.
Vaig posar el pastís sobre la reixa del forn i ho vaig abocar a sobre. Quan s'arrefreda queda mig dur, però no del tot. Això ho fa la mantega, si hi poses només xocolata queda molt dura.
.Vaig posar el pastís sobre la reixa del forn i ho vaig abocar a sobre. Quan s'arrefreda queda mig dur, però no del tot. Això ho fa la mantega, si hi poses només xocolata queda molt dura.
Gràcies Momo!!!
Mirarem de que ho tasti abans del cumple, per si de cas!!!
La coca de iogurt també és una molt bona opció, ais... les harem de tastar totes!!! :D:D:D
La coca de iogurt també és una molt bona opció, ais... les harem de tastar totes!!! :D:D:D
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Irina80 ha escrit:Gràcies Momo!!!
Jajaja! Doncs ja saps, pots muntar un buffet lliure de coques i pastissos d'aniversari

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |