Congelar papilles
Congelar papilles
És que és un rollo això de fer les papilles cada dia, i pensava ferne unes quantes i congelarles.
Amb quin estri ho congeleu? per què els tappers van bé)
Amb quin estri ho congeleu? per què els tappers van bé)
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: Congelar papilles
http://www.amazon.com/JARDEN-BRANDS-005 ... 508&sr=8-6
jo ho congelo en pots de vidre. Tenen una doble tapa i no fan el buit pero queden molt hermetics. Van molt be per apilar-los i despres es poden posar al microones sense problemes, i facils de rentar
L`unic que has de tenir present es no omplir-los massa, ja que al congelar-se el volum augmenta.
Jo faig pure per dues setmanes, diversos tipus i ale, cada dia variat! sino no podria, no tinc temps
jo ho congelo en pots de vidre. Tenen una doble tapa i no fan el buit pero queden molt hermetics. Van molt be per apilar-los i despres es poden posar al microones sense problemes, i facils de rentar
Jo faig pure per dues setmanes, diversos tipus i ale, cada dia variat! sino no podria, no tinc temps
Jo les congelo amb uns pots que hi ha de Beaba de 150 i 300 ccc. També es poden posar al microones per descongelar i escalfar.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Jo he fet servir tuppers em sembla que son de la marca Cuver, que va comprar la meva sogra a l'Alcampo.
Son rodonets, n'hi ha de 300ml i de 400ml (i més) i la tapa va de conya per que si tanques i apretes del mig buida l'aire i queda bastant hermétic.
No son de policarbonat (plàstic transparent) que deixen anar bisfenol quan els escalfes al microones, son del tipic material del tupper de tota la vida. Polipropilé o no se qué.
mel's va comprar la sogra però imagino que molt cars no seràn.
Son rodonets, n'hi ha de 300ml i de 400ml (i més) i la tapa va de conya per que si tanques i apretes del mig buida l'aire i queda bastant hermétic.
No son de policarbonat (plàstic transparent) que deixen anar bisfenol quan els escalfes al microones, son del tipic material del tupper de tota la vida. Polipropilé o no se qué.
mel's va comprar la sogra però imagino que molt cars no seràn.
La Lia ja és tota una princesa!
jo tinc solució dels xinus!
però no de les botigues tot a 100 si no dels restaurants!!
sabeu aquells tapers blancs que et donen quan prens menjar per emportar? doncs van de fàbula per congelar, posar al microones i es poden posar al rentaplats!
jo vaig començar aprofitant els potets de la llet de l'avent quan el peque va començar amb l'AC i les racions eren més petites (són de 180 ml)
però quan ja se'ns van quedar petits...els dels xinus!!!!!!!!
però si no us agrada el menjar xinès....
també van molt bé uns de l'ikea i estan bé de preu, a veure si els trobo...aquí estan, el pack de tres val 1,25 euros
i són de 400 ml (és que avui tinc un dia de posar fotos
)
però no de les botigues tot a 100 si no dels restaurants!!
sabeu aquells tapers blancs que et donen quan prens menjar per emportar? doncs van de fàbula per congelar, posar al microones i es poden posar al rentaplats!
jo vaig començar aprofitant els potets de la llet de l'avent quan el peque va començar amb l'AC i les racions eren més petites (són de 180 ml)
però quan ja se'ns van quedar petits...els dels xinus!!!!!!!!
també van molt bé uns de l'ikea i estan bé de preu, a veure si els trobo...aquí estan, el pack de tres val 1,25 euros
i són de 400 ml (és que avui tinc un dia de posar fotos
) No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 06, 2009 7:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Jo faig servir uns pots de l'Avent que van super bé. Em sembla que 10 pots sortien per uns 9 Euros més o menys.
DEMETER ha escrit:Jo faig servir uns pots de l'Avent que van super bé. Em sembla que 10 pots sortien per uns 9 Euros més o menys.
Jo també
Ara que són més grans els he reciclat i els hi poso les galetes per la guarde o el cole dins el tuper, i així no gastem paper per embolicar-les, intentant ser més ecològics

jo ara també els faig servir per posar-li les galetes!

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
els de l'ikea van molt bé, i altres de plastic mida de 300 o mes...
Jo tb feia verdura cada 15 dies aprox, i l'unic que procurava era no posar-hi massa patata perque quan es dencongela queda amb una textura extranya....
I si ho congeles amb pots de plastic, intenta treure-ho el dia abans i que es descongeli sol,i per escalfar-ho, fes-ho en un plat, no en plastic.
Jo tb feia verdura cada 15 dies aprox, i l'unic que procurava era no posar-hi massa patata perque quan es dencongela queda amb una textura extranya....
I si ho congeles amb pots de plastic, intenta treure-ho el dia abans i que es descongeli sol,i per escalfar-ho, fes-ho en un plat, no en plastic.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
jo també!, els petits els faig servir per a les galetes, formatgets etc
La Lia ja és tota una princesa!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |