Frases que fan rabia!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Manjula
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. juny 22, 2009 4:49 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Manjula » dt. set. 29, 2009 10:58 am

A veure que em desfogo....
:-:)
Nosaltres portem a prop de 2 anys buscant i ara hem començat el tractament per la FIV-ICSI.

Haig de reconéixer que quan ja portàvem 3 mesos buscant i no hi havia manera, hem vaig obsessionar una mica bastant. I vaig haver de canviar el xip per no caure boja.

Jo he aguantat coses com (a part de saber que totes al meu voltant es queden embaraçades de manera PIM PAM):

- "Va que tu niño y el mío tienen que ir juntos al cole." :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( Una noia que es va quedar :-()) i cada vegada que ens veiem pel carrer em deixava anar aquesta bonica frase.

- "Ahora te entraran las ganas." ?-) La mateixa noia quan li vaig dir que jo encara no en volia (no vam dir res a ningú fins que no hem vist que hi ha un problema, ningú sabia que buscàvem).

- "Tu no tardes tanto en hacerme abuela" La mateixa noia, li deia al seu fill que ja té 5 mesos, davant meu, quan li vaig dir que encara no en volia. Aquell dia ja li vaig de que era moooooooooolt pesada :-((

- "Eso son excusas! cuando realmente quieres ser madre, no hay nada que lo pare" Una dona quan li vaig dir que ara no era el moment, que començava una feina nova. Per treure-me-la de sobre... :-((

- "Sólo se trata de hacerlo los días clave" >.-<: Referint-se als dies d'ovulació. Senyora que nosaltres ho fem els dies claus, els no claus, hem quedo 30 min. al llit amb les cames enlaire, faig el pino si fa falta... PERÒ ÉS QUE NO HI HA MANERAAAAAAAAAAAAAA!!! :-(( :-(( :-(( :-((

Aquestes són les més xunguilles. Però també n'he tingut de "cuando menos te los esperes, vendrá", "tienes que tomártelo con calma", "Aún eres muy joven"´... :-:)

Sabem que no ho fan amb mala fe... però... fa mal :ufs:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nuriaau
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dt. set. 29, 2009 11:19 am

La frase que més em van arribar a dir les que ja eren mamis...."vigila, que això de tenir crios s'encomana!!"....(ostres, que jo si calia m'hi enganxava amb pega perque se m"m'encomanés"!! deuria estar vacunada perque amb lo que vam arribar a tardar...)
elia1733
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

EntradaAutor: elia1733 » dc. set. 30, 2009 10:59 pm

Hola a totes!
aquest post m'ha agradat molt, em falta llegir alguns missatges, espero no repetir-me.

No soporto la frase " fa x anys que estan casats i no els n'hi venen" es refereixen que no es queden prenyats. Estan parlant d'una altra parlella però a mi em passa el mateix i NO PUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC EM POSO A 100!

La mare de la meva veina ens va dir...: "amb qui jugaran els nens de la meva filla?" el meu marit, una vegada a casa em va dir: que li comprin un oso! jajajajaja

I la típica: " que no us animeu?" si ho sabessin lo animats que estem i lo que ho desitgem....

Sort que a casa la familia més propera ja ho sap i ho porten amb molta discressió. Això fa que sigui més fàcil.

Crec que no tothom ho diu amb mala fe, però nosaltres estem molt sensibles i ens afecta.

Molts ànims, intentem prendrens-ho bé i trobem una resposta per sortir del pas quan ens preguntin massa.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
Duneta
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dj. oct. 01, 2009 8:45 am

Manjula em sento identificada amb les teves frases!!!

Nosaltres segurament abans també debiem pensar tot això, i ara que veiem que les coses poden no ser tant fàcils, ens adonem que millor no fer cap comentari i ja està...

A nosaltres també ens han dit mil vegades que si no ens animem, sobretot després de la boda va ser un bombardeig horrible!!! Ara ja depèn de qui m'ho diu, els contesto que és que no podem i ja està, no pregunten més.
Imatge
ATENEA83
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:52 am

EntradaAutor: ATENEA83 » dv. oct. 09, 2009 6:23 am

Donç jo no soporto la cara de la meva sogra quan li vaig dir:

Dentro de muy poco te haremos de nuevo abuela, tenemos muchas ganas de ser padres_ en aquest moment la meva sogra va posar una cara de fastig!!! I com veia que la meva cara anava agafant tono de cabreo... ens diu:

_ Pero si hay tiempo. Sois jóvenes. Esperaros unos añitos más- sí, clar, espero el temps que a la gent vulgi... :sogra:
Imatge
elia1733
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

EntradaAutor: elia1733 » dl. oct. 19, 2009 3:34 pm

Hola a totes!

Ningú s'anima a intervenir en aquest post?

Jo el vaig trobar molt divertit, serveix per desfogar-te una mica i també divertir-te llegint el que aneu escrivint totes.

Salutacions!
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dl. oct. 19, 2009 5:00 pm

La frase més sentida per mi des del dijous que vam començar a dir que estic embarassada ha estat:

"Y es buscado? Ha sido un resbalón?"
"Te felicito o te doy el pésame?"
:sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:
towanda
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: towanda » dl. oct. 19, 2009 5:22 pm

Amal ha escrit:La frase més sentida per mi des del dijous que vam començar a dir que estic embarassada ha estat:

"Y es buscado? Ha sido un resbalón?"
"Te felicito o te doy el pésame?"
:sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:

Amal no saps la de vegades que he tingut que sentir aixó, i també quan mi vaig quedar del tercer:

-que busqueu el nen ?
- que a casa no teniu tele?
i molt imoltes vegades el que a tú - es buscat o a sigut un resbalon?

i ara despres del que ens va passar amb el nostre angelet el que ens diuen es:

-o tornareu a intentar? millor que no , despres del que us a passat , ja esteu bé amb dos , perque voelu més?

Per aquesta raó ara que ens hem decidit tornar- ho a intentar no hem dit res aningú i quan em quedi no ho diré fins que no es noti l´embaraç no tinc ganes de sentir aquests maleits comentaris
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
selkie
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

EntradaAutor: selkie » dt. oct. 20, 2009 6:21 pm

Hola!

m'ha agradat molt aquest post, he llegit moltes frases que per mala sort també m'han dit. Ningú sap que busquem i que fa temps que no desitjo res més que això, per això que a vegades, depen de què em diuen i com m'ho diuen em reboto. Depen de com callo, perquè és pitjor el silenci que la resposta.
Què n'han de fer de la nostra vida? si volem tenir fills o no? si un o més,..... que ens els mantindran? bé, no ho dic així, però ho penso.

Les frases que no suporto majoritàriament són de la meva sogra :sogra: :sogra: i més per aquestes dates que vindran, Nadal, Reis,...

"a veure quan em feu àvia, que vull portar el meu nèt a esperar els reis" a veure, qui t'ha dit que li podràs portar? Hi anirà amb els seus pares!

" ja teniu una edat..." (sogra, tia, cosina,...) i la sogra en té una altra encara que no ho accepti!

"no voleu tenir nens" els cosinets petits veuen que no en venen més i no ho entenen. Com li he d'explicar que és el què estem buscant i que no venen ... de moment!

"ja m'agradaria a mi..." quan li dius a la mare que tal amiga està esperant

"et guardo la robeta però potser ja estarà passada de moda..." família i amigues

I el que no suporto és quan estic parlant amb algú i em mira a la panxa, doncs sí, m'he engreixat i què?

Uf! he quedat ben satisfeta, i encara en falten!
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
Mònica3
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 335
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 1:28 pm

EntradaAutor: Mònica3 » ds. oct. 24, 2009 3:26 pm

Déu ni do el que arribem a soportar...

Us n'explico una d'una companya de feina a la que no "trago", bé el sentiment és mutu... Ja feia un any que havia patit l'avortament i no sóc algú que ho va escampant a la primera de canvi, doncs ho havia dit a un parell de companyes i tal i a ella jo no li havia dit personalment, però ho sabia. Al cap d'un parell de dies, arribo a les 8 del matí a la feina i el primer que em diu a l'entrar és que està embarassada (de quatre dies..., però tothom ja ho havia de saber ?-) ).
El fet de que ho estigués, perfecte, no? Però és que li vaig veure a la cara que ho deia amb la mala folla (perdoneu el llenguatge) per fer-me mal... La meva reacció no va ser la que segurament s'esperava, la vaig felicitar molt educadament i li vaig fer un parell de preguntetes d'aquestes per quedar bé, que ho sé fer molt bé... :-D Em vaig quedar amb ella!!
Zuria
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

EntradaAutor: Zuria » dt. oct. 27, 2009 8:30 am

Hola noies, aquest post és fenomenal!!!!
Jo tinc moooooooltes frases que m'han dit i em fan una rabia impressionant. N'hi tinc de totes menes, d'abans de l'embaràs, durant i després:
Frases buscant:
- Què nena ja seria hora que comensis a fer un pensament!!!? (Durant els dia n'hi faig molts de pensaments, a que es referia? jejej).
- Encara no? (vaig tardar 4 anys, i què).
- Mira aquella noia no es pot quedar i s'ha fet una IA (era quan jo mestava fent les proves per fer-me una FIV, d'una amiga que ara ja no ho és tant).

Frases durant:
- Com van els marejos i els vomits? No ho sé no en tinc. A, no? doncs això no és bo per la criatura? (Com? aquesta encara ara no l'entenc).
- Ara has de menjar per dos (la tipica, la diuen dia si dia també).
- Jo de tu no agafaria el cotxe, no és bo per la criatura (ho tenia força malament per no agafar el cotxe ja que la feina la tenia a més de 30m en cotxe i no hi havia transport públic)

Frases després:
- Què és nen o nena? (la portava tooooooota vestideta de rosa: jersei ROSA, pantalons ROSA, mitjons ROSA i una manteta ROSA, vosaltres què dirieu?).
- Ui si ja li has posat un llacet!!! (té una berruga al cap).
- La malacostumaràs si la tens en braços (tenia 3 dies de vida).
- Què li donaràs pit? Jo no ho faria, perquè no pots calcular lo que menja!!!! (i què, si li dono a demanda menja quan té gana).

Encara n'hi han més però per avui ja n'hi ha prou crec. Això va de conya per desfogar-se!!!!!!
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
Duneta
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dt. oct. 27, 2009 8:41 am

kastil2 ha escrit:
mi mami y familiares la tipica:

" relajaros, cuando no esteis tan pendientes de todo... os kedareis"
"eso os pasa porque os estais obsesionando, cuando dejeis de pensar tanto lo conseguireis"
" un año buscando?? va hombre...tampoco es tanto, yo conozco gente que a tardado dos...."

" yo mira...cuando decidi dejar el tema, fue cuando me kedé" ( ah si?? y como dejastes el tema? porke el embarazo no creo que fuera por el espiritu santo)

Uffff aquestes a mi em fan una rabia!!!!!!! :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. oct. 28, 2009 1:30 pm

La nena ja té un any i mig i ja em començen a atabalar de quan li portarem un germanet/a.
Encara no busquem, ho volem començar a principis d'any... però... que n'han de fer els altres de si busquem o no? i si no volem més fills? i si estem buscant i no ens hi quedem? La gent fa comentaris tontos i no saben realment la realitat que hi ha al radera. :ufs: :ufs: :ufs:

- que, per quan el germanet?? (perque ja donen per suposat que el segon serà nen, la parelleta, i si és una altra nena? Tinc una amiga que està a punt de tenir la segona filla i sempre em diu que quan diu que torna a portar nena tothom se la mira i diu: "oh!! quina llàstima". Llàstima?? La gent no té res al cap)
- pels reis hauràs de demanar un germanet a la mama i al papa. Li diuen a la nena, ella se'ls mira sense entendre res. Germanet? que coi és aixó?
- a veure quan feu la parelleta!!! (i tornem-hi a insistir que serà nen. Encara no està ni en projecte i per ells ja ha nascut i fins i tot l'han batejat: "a mi m'agrada molt el nom de pol, pau, ferran,..."
El meu germà es casa el pròxim mes d'abril i ma mare, que no sap les nostres intencions, sempre em diu: "tu aniràs a la boda embarassada". Picarols!! ma mare veu el futur!!! que fort!!!

A totes les frases sempre contesto el mateix: "avui no em va bè, potser demà".
I que se'n vagin a passeig un ratet.
estrella del nord
Entrades: 496
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: estrella del nord » dc. oct. 28, 2009 3:07 pm

:r) :-D :-D la veritat és que així llegides i amb la gràcia que li poseu es veuen d'una altra manera no???

Jo en aquests 4 anys de búsqueda amb inseminacions, invitros i dos avortaments pel mig n'he sentit de tots colors....

va dona poseu-vos-hi ja que si no no en podreu tenir!

Ui, jo conec a tanta gent que es va fer la invitro i després s'hi va quedar.
Perquè no adopteu, així potser ja no hi penseu i us hi quedeu.
No sé com no en voleu, és la millor experiència del món.

Agafar un nen en braços i sentir: ui que bé que et queda...
Lulla
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

EntradaAutor: Lulla » dc. oct. 28, 2009 4:37 pm

Uff nenes, n'hi ha cada una que és per ca gar s'hi! jejeje!

Ara mateix me n'acaben de deixar una a la feina (encara estic depre pq ahir em va venir la regla), total, que un va i em diu:
- Ell: Estàs embarassada, oi? :-())
- Jo: Einggggggg?? Pq? ?-) ?-)
- Ell: Pq li comentava a la teva companya que em sembla que t'han crescut les tetes, i he pensat que segur que estaves prenyada (no sabia que els meus pits eren tema de conversa).

Bé, en aquest moment se m'han acudit mil frases estúpides per contestar-li, però només li he pogut dir:
- Doncs ara mateix tinc la regla :sogra: , ho veig complicat (amb cara de veste'n a la mer da im bè cil).
- Ell: Ah! doncs per això les tens més grans.
Aquí també li hagués pogut dir moltes coses que se m'han passat pel cap, com per exemple "què fas tu mirant-me les tetes", "Oblida'm", "mira les de la teva dona", etc....però només se m'ha quedat cara de gilip...., i encara em dura :ufs:
Imatge
meló
Entrades: 476
Membre des de: dl. set. 14, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: meló » dc. oct. 28, 2009 4:40 pm

Ostres Lulla!
trobo moooolt fort que un company de feina parli dels teus pits! la veritat!
ho trobo gairebé denunciable!
o teniu molta confiança i ho deia de conya, o és un gilipolles!
Imatge
Lulla
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

EntradaAutor: Lulla » dc. oct. 28, 2009 4:56 pm

meló ha escrit:Ostres Lulla!

jajaja! Em decanto per lo de gilipolles meló! La veritat és que és així amb tothom, i això que amb mi es frena molt, però pensa que un dia es va baixar els pantalons al mig des despatx sense cap problema! sort que no hi havia jefes que sinó...però sí, fa comentaris que se'ls podria estalviar!
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. oct. 28, 2009 5:05 pm

Lulla ha escrit:
meló ha escrit:Ostres Lulla!

jajaja! Em decanto per lo de gilipolles meló! La veritat és que és així amb tothom, i això que amb mi es frena molt, però pensa que un dia es va baixar els pantalons al mig des despatx sense cap problema! sort que no hi havia jefes que sinó...però sí, fa comentaris que se'ls podria estalviar!

:sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:
Imatge
Imatge
SweetHope
Entrades: 698
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 11:51 pm

EntradaAutor: SweetHope » dc. oct. 28, 2009 9:11 pm

Lulla aquest tio es I M B E C I L amb majúscules. Quina mala educació! ?-)
Jo també m'hagués quedat a quadros, sense saber què dir, i després se t'acut tot el que li podies haver dit... Uff :ufs:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
selkie
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

EntradaAutor: selkie » dj. oct. 29, 2009 7:26 pm

Una cosa que em fa ràbia és que aquestes frases me les diguin els més propers, com la família, perquè ningú sap que estem buscant ja que si ho sabessin encara emprenyarien més del que ja fan.

Parlant ahir amb la meva mare em va dir:
"si fossis mare ho entendries"
i llavors comença amb el sermó de perquè com que encara no voleu tenir fills i ja teniu una edat .... ahhhhhh!!!!!!!!!! comença d'una manera i acaba amb el discurs de la sogra!!!!!!!!!! S.O.S

Lulla, si m'emprenyes un tiu així li dic que a la propera el denúncio per assetjament; som persones, no objectes!
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::