Frases que fan rabia!
Re: Frases que fan rabia!
Duneta ha escrit:I la sogra quan li vam explicar que estavem fent proves de fertilitat i tot això ens diu: -Y cuando te quedes embarazada que haràs con los animales ??
( 2 fures i 1 gos) Li vaig contestar: - els mataré, els posaré en una bossa de brossa i els tiraré al contenidor d'orgànic!![]()
![]()
![]()
![]()
I hi podies haver afegit: Y con las abuelas pesadas quizás también!!Re: Frases que fan rabia!
-Alba- ha escrit:uohhhh!! m'encanta aquest post!!!!
la frase que més escolto desde que m'he casat: "la alba es jove encara per tenir nens, té que disfrutar"
com???? perdona??? que pasa que amb un nen no es disfruta????
i perque soc jove??? tinc casi 24 anys, la meva mare amb la meva edat em tenia a mi corrents pel passadis!!
aixo ho escolto a la feina sobretot i després tinc un parell de familiars que em diuen "quan tinguis un nen, d'aquí 4 o 5 anys quan tinguis uns 28 anys"
GRÀCIES PER PLANIFICAR-ME LA MEVA VIDA!!!
Alba a mi també em pasa aixó!!! Inclus quan vaig dir que em casava hi havia gent que em preguntava: Que estas embarassada? (Els extranyava que em cases tan jove) Jo els contestava: No, estic enamorada!!! La gent sempre planifica la vida... aix que pesats...
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


Re: Frases que fan rabia!
Duneta ha escrit:SINDRIA ha escrit:Com estas farta de cuidar nens dels altres no et quedaran agnes de cuidar de teus! si son com tu segur que no...
Uffffff aquesta també me la diuen molt!!! com que estàs tot el dia amb nens, deus quedar farta i no en deus voler tenir no?? Grrr.....
I la sogra quan li vam explicar que estavem fent proves de fertilitat i tot això ens diu: -Y cuando te quedes embarazada que haràs con los animales ??
( 2 fures i 1 gos) Li vaig contestar: - els mataré, els posaré en una bossa de brossa i els tiraré al contenidor d'orgànic!![]()
![]()
![]()
![]()
Jo tinc dos gats i una gossa i també m'ho pregunten sempre...

El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


Re: Frases que fan rabia!
Duneta amb aixó del animals, la meva avia l'altre dia em va dir que el dia que em quedi embarassada tindre que regalar al gosset!! jajaja el que pasa que la meva iaia te el cap ja una mica malament.... pero em vaig quedar a cuadros!! jajaja
un altre cosa que em va dir la pobre un dia que va venir al pis, us dic que el muy pis només te dues habitacions, que quan tinguem nens si tenim un no pasa res, si tenim dos nenes tampoc, si tenim dos nens tampoc pero si tenim nen i nena, el nen tindria que dormir al menjador perque nens i nenes no poden dormir junts.... quina iaia que tinc!! pobreta!! jajajaj
si, Damma tens tota la rao!!
un altre cosa que em va dir la pobre un dia que va venir al pis, us dic que el muy pis només te dues habitacions, que quan tinguem nens si tenim un no pasa res, si tenim dos nenes tampoc, si tenim dos nens tampoc pero si tenim nen i nena, el nen tindria que dormir al menjador perque nens i nenes no poden dormir junts.... quina iaia que tinc!! pobreta!! jajajaj
si, Damma tens tota la rao!!
- Txem
- :: granota

- Entrades: 229
- Membre des de: dg. jul. 06, 2008 6:34 pm
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
- Contacta:
Re: Frases que fan rabia!
Hi ha moltes frases que donen rabia però allò de algo debeu estar fent malament...!!!!!!


Re: Frases que fan rabia!
Txem ha escrit:Hi ha moltes frases que donen rabia però allò de algo debeu estar fent malament...!!!!!!![]()
![]()
![]()
Es que la gent neix sabent-ho tot... i tu sempre ets el que ho fa tot malament!!!
No entenc perque la gent no hi pensa abans de parlar... sobre tot en un tema que és tan sensible per nosaltres...perque et pot costar mes o menys... però i la gent que realment té problemes??? O que després de molt temps hagin tingut que adoptar?? A aquestes persones segur que més que molestar els hi fa molt mal!!!!!
Re: Frases que fan rabia!
hola noies!
doncs imagineu-vos, jo visc en un loft!!! són dues plantes una és menjador cuina i l'altra habitació despatx. no més parets. tothom em diu "primer us canviareu de pis i després nireu a buscar el nen, no'?" pfff... doncs tampoc crec que sigui tan raro tenir un bebé que dormi a la mateixa "habitació" que nosaltres! poz serà k no hi ha gent k té la cuna al costat del llit!!! i l'·"habitació" té 45 metres quadrats o sigui que sempre se li pot fer una separació... digo yo... poz no, es veu k no.
es veu que m'he de canviar el cotxe i el pis avans d'anar a buscar nens. Ah! i eliminar la meva preciosa i estimada fura del mapa familiar!!!
doncs imagineu-vos, jo visc en un loft!!! són dues plantes una és menjador cuina i l'altra habitació despatx. no més parets. tothom em diu "primer us canviareu de pis i després nireu a buscar el nen, no'?" pfff... doncs tampoc crec que sigui tan raro tenir un bebé que dormi a la mateixa "habitació" que nosaltres! poz serà k no hi ha gent k té la cuna al costat del llit!!! i l'·"habitació" té 45 metres quadrats o sigui que sempre se li pot fer una separació... digo yo... poz no, es veu k no.
es veu que m'he de canviar el cotxe i el pis avans d'anar a buscar nens. Ah! i eliminar la meva preciosa i estimada fura del mapa familiar!!!
Re: Frases que fan rabia!
ciregirl, sembla que tenim que continuar el model familiar que es porta a Espanya:
pis gran amb bastants habitacions i cotxe gran, i en molts llocs res d'animal a casa!!
doncs jo tindré pis petitet amb 2 habitacions, cotxe petit (toyota yaris) i el meu canelo
pis gran amb bastants habitacions i cotxe gran, i en molts llocs res d'animal a casa!!
doncs jo tindré pis petitet amb 2 habitacions, cotxe petit (toyota yaris) i el meu canelo
Re: Frases que fan rabia!
Noies la gent es una mica insensible, i més si mai han tingut cap animal. Crec que la quesió és tallar-los la conversa com va fer la Duneta. Molt bona la resposta del contenidor orgànic.
Jo tinc dos gatets i sempre em dien el mateix. "Que els hauria de regalar" perque tindria problemes amb el nen. El dia que vaig decidir que al proxim que m'ho digues el respondria:
_ si tinc problemes amb els gatets, donaré al nen en adopció!
Ves per on! Ningú més m'ho ha comentat
Jo tinc dos gatets i sempre em dien el mateix. "Que els hauria de regalar" perque tindria problemes amb el nen. El dia que vaig decidir que al proxim que m'ho digues el respondria:
_ si tinc problemes amb els gatets, donaré al nen en adopció!
Ves per on! Ningú més m'ho ha comentat
Re: Frases que fan rabia!
Jaajjajaaaa molt bona Yeide!!!! noies que no podem tenir animals!!! els ajuntem tots en un alberg fins que els nostres fills tinguin 5 o 6 anys??


Re: Frases que fan rabia!
jajaja sí que la gent et planifica la vida!
Nosaltres quan fa un any vam anar a signar el contracte de lloguer pel pis que estem ara el noi ens explicava el què i diu: bueno ja sabeu és per cinc anys... d'aquí cinc anys com que tot just començareu a pensar en tenir fills llavors ja em comprareu una casa... així mig rient.
I jo per mi pensava "que poc em coneixes, d'aquí cinc anys els meus fills ja aniràs a l'escola!!!" jejeje la casa potser la comprem abans... jajaja
la gent, és boníssima... bé, rius per no plorar... les altres frases del top10 són:
- i vosaltres què, per quan?
- què, no us animeu?
- ets massa jove per tenir fills espera't un parell d'anys
- que boja! que no veus que perdràs moltes coses?
- etc
a mi amb lo del gos ningú m'ha dit res... és curiós que sembli que animals i nens són totalment incompatibles... jeje
Nosaltres quan fa un any vam anar a signar el contracte de lloguer pel pis que estem ara el noi ens explicava el què i diu: bueno ja sabeu és per cinc anys... d'aquí cinc anys com que tot just començareu a pensar en tenir fills llavors ja em comprareu una casa... així mig rient.
I jo per mi pensava "que poc em coneixes, d'aquí cinc anys els meus fills ja aniràs a l'escola!!!" jejeje la casa potser la comprem abans... jajaja
la gent, és boníssima... bé, rius per no plorar... les altres frases del top10 són:
- i vosaltres què, per quan?
- què, no us animeu?
- ets massa jove per tenir fills espera't un parell d'anys
- que boja! que no veus que perdràs moltes coses?
- etc
a mi amb lo del gos ningú m'ha dit res... és curiós que sembli que animals i nens són totalment incompatibles... jeje
Re: Frases que fan rabia!
ALBA quina gràcia: oj també tinc un toyota yaris!
El tinc de 3 portes i resulta que això és un delicte si vols tenir nens... doncs jo què vols que et digui si tens la cadireta instal·lada tampoc deu ser impossible de posar-hi el nen no???...
De totes manres el Yaris el porta el meu home, el meu és un Toyota carina E, té 15 anys i stà morint dia a dia així que quan li toqui la mort final doncs ja intentarem comprar-ne un 5 portes... però de mentres segur que trobem la manera oi?
Ufff és que la gent enlloc d'animar-nos sembla que només vulgui tirar-nos merda i fer-nos sentir malament!!! pffff
El tinc de 3 portes i resulta que això és un delicte si vols tenir nens... doncs jo què vols que et digui si tens la cadireta instal·lada tampoc deu ser impossible de posar-hi el nen no???... De totes manres el Yaris el porta el meu home, el meu és un Toyota carina E, té 15 anys i stà morint dia a dia així que quan li toqui la mort final doncs ja intentarem comprar-ne un 5 portes... però de mentres segur que trobem la manera oi?
Ufff és que la gent enlloc d'animar-nos sembla que només vulgui tirar-nos merda i fer-nos sentir malament!!! pffff
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
Re: Frases que fan rabia!
hola!!!
no em va fer ràbia però us ho explico igual :)
ahir vaig anar a conèixer el fill del meu cosí que fa una setmana que va néixer i se'm queia la baba i al cap de 5 minuts diu el meu cosí, -doncs ara ja l'heu mirat (estàvem ma germana i jo)i diu ale! ja us podeu posar vosaltres ara!!!....- si ell sabes...
no em va fer ràbia però us ho explico igual :)
ahir vaig anar a conèixer el fill del meu cosí que fa una setmana que va néixer i se'm queia la baba i al cap de 5 minuts diu el meu cosí, -doncs ara ja l'heu mirat (estàvem ma germana i jo)i diu ale! ja us podeu posar vosaltres ara!!!....- si ell sabes...
Re: Frases que fan rabia!
ciregirl ha escrit:ALBA quina gràcia: oj també tinc un toyota yaris!El tinc de 3 portes i resulta que això és un delicte si vols tenir nens... doncs jo què vols que et digui si tens la cadireta instal·lada tampoc deu ser impossible de posar-hi el nen no???...
De totes manres el Yaris el porta el meu home, el meu és un Toyota carina E, té 15 anys i stà morint dia a dia així que quan li toqui la mort final doncs ja intentarem comprar-ne un 5 portes... però de mentres segur que trobem la manera oi?
Ufff és que la gent enlloc d'animar-nos sembla que només vulgui tirar-nos merda i fer-nos sentir malament!!! pffff
el meu també es 3 portes!!! jijiji Javi te una moto 125 i una furgoneta graaaaaaaaaan que utilitza per treballar perque es autonom... així que mentre que el meu cotxe funcioni perfectament durarà... el dia que començi a fer tonteries llavors ja mirarem per comprar-nos altres!
- Txem
- :: granota

- Entrades: 229
- Membre des de: dg. jul. 06, 2008 6:34 pm
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
- Contacta:
Re: Frases que fan rabia!
zakira ha escrit:Txem ha escrit:Hi ha moltes frases que donen rabia però allò de algo debeu estar fent malament...!!!!!!![]()
![]()
![]()
Es que la gent neix sabent-ho tot... i tu sempre ets el que ho fa tot malament!!!![]()
![]()
![]()
No entenc perque la gent no hi pensa abans de parlar... sobre tot en un tema que és tan sensible per nosaltres...perque et pot costar mes o menys... però i la gent que realment té problemes??? O que després de molt temps hagin tingut que adoptar?? A aquestes persones segur que més que molestar els hi fa molt mal!!!!!
La veritat es que et toca els nasos, sembla que tothom ho fa a la primera i no és tan fàcil!!! Però bueno, ja ens arribarà el bon moment i la il.lusió i les ganes no s'han de perdre mai!!!
Re: Frases que fan rabia!
aurora84 ha escrit:Ostres, que bo aquest post!! jajajaj
Jo us poso la que més odio i la que més sento.... "Ja aniries a per el nen??? Però si ets molt jovenetaaa!! Disfruta del matrimoni dona!!!" A pendre pel sac tothom!!!!!! Em posa negra aquesta frase...
Que cadascú es fiqui a casa seva... com diu el meu pare... "qui no té feina el gat pentina!!" ( i aquesta frase sí que m'agrada!!)
JAJAJAJA... AQUESTA ÉS SUPER TÍPICA AURORA... QUINA RÀBIA...
Re: Frases que fan rabia!
ciregirl ha escrit:Ostres noi deu n'hi do la poca sensibilitat que té la gent!!!
Ara val a dir que entre aquest post i el de Frases maleïdes en el grpu d'embarassades em parteixo molt!!!
afegeixo el k m'ha passat ja varis cop en el que va d'estiu: Ningú del meu entorn sap que estem buscant i ningú s'ho imagina. Doncs estem l'altre dia dinant i salta ma mare: "Ufff s'ha mort una embarassada no sé on pq tenia la grip A", i jo "Ah... vajaaa i tenia algun altre factor de risc o algo?" (més k res perquè tampoc era plan d'ignorar el seu comentari) i ella "no, estava embarassada i prou. és que s'ha d'estar boig per quedar-se embarassada sapiguen que hi ha el virus aquest". Jo no li vaig contestar res més eh? només li vaig dir "ai mare que estem dinant, per un dia que dinem tots junts parlem d'alguna cosa més alegra"... Doncs des d'aquell dia no m'explico el perquè ma mare em passa parte de cada mort per grip A que hi ha hagut al món.
BRrrrrr... com si no fos un tema prou preocupant per les que estem buscant, no?! Ja pateixo per si aconseguim quedar-nos-hi perquè avui ja em deia "ja us han dit a la feina que us heu de rentar bé les mans?" pfff ja m'imagino que amb lo pesadeta que és m'estarà trucant cada dos per tres per saber com estic si tinc febre, si tossu etc tec etc...
CIREGIRL... MON GERMÀ ES METGE I L'ALTRE DIA TOT LO RATO DEIA, S'HA D'ESTAR LOCO PER QUEDAR-SE EMBARASSADA ARA... I JO CALLADA (NINGÚ SAP QUE ESTEM BUSCANT...)

Re: Frases que fan rabia!
Txem ha escrit:zakira ha escrit:Txem ha escrit:Hi ha moltes frases que donen rabia però allò de algo debeu estar fent malament...!!!!!!![]()
![]()
![]()
Es que la gent neix sabent-ho tot... i tu sempre ets el que ho fa tot malament!!!![]()
![]()
![]()
No entenc perque la gent no hi pensa abans de parlar... sobre tot en un tema que és tan sensible per nosaltres...perque et pot costar mes o menys... però i la gent que realment té problemes??? O que després de molt temps hagin tingut que adoptar?? A aquestes persones segur que més que molestar els hi fa molt mal!!!!!
La veritat es que et toca els nasos, sembla que tothom ho fa a la primera i no és tan fàcil!!! Però bueno, ja ens arribarà el bon moment i la il.lusió i les ganes no s'han de perdre mai!!!
Arriba un moment en que les frases aquestes te les has de prendre en broma, perquè si no malament. Ara el dia que te'n diuen una just el primer dia de regl, ufff...... conto fins a 50.000!!!!

Re: Frases que fan rabia!
He estat llegint una bona estona i he rigut un munt!!!
A nosaltres despres de tant de temps i moltes sortides de to ja gairebe ningu ens pregunta, ja que tots els amics i familia saben el nostre problema, vam ser els primers en anar a viure junts i encara som els unics sense nens, no fa faltar ser un astre per pensar que hi ha un problema, bueno a lo que anava,
Fa uns dies que els antics jefes del meu home li van preguntar que per quan els nens que a veure si ens habien de fer una explicacio de com fer-los, el meu home es molt tranquil, pero en aquell moment els hi va contestar "Yo no puedo tener hijos y mi mujer tampoco te hago yo un plano para saber como los vamos a tener???", es van quedar a quadres, pero no han tornat a preguntar mai mes!!!
A nosaltres despres de tant de temps i moltes sortides de to ja gairebe ningu ens pregunta, ja que tots els amics i familia saben el nostre problema, vam ser els primers en anar a viure junts i encara som els unics sense nens, no fa faltar ser un astre per pensar que hi ha un problema, bueno a lo que anava,
Fa uns dies que els antics jefes del meu home li van preguntar que per quan els nens que a veure si ens habien de fer una explicacio de com fer-los, el meu home es molt tranquil, pero en aquell moment els hi va contestar "Yo no puedo tener hijos y mi mujer tampoco te hago yo un plano para saber como los vamos a tener???", es van quedar a quadres, pero no han tornat a preguntar mai mes!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

































[/url]










