Frases que fan rabia!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: raquel79 » dv. set. 18, 2009 10:08 am

katt ha escrit:Va, una d´aquest mateix mati a dos quarts de vuit ... una companya de feina parlant del tema i dient : LA TEVA GERMANA ÉS MÉS GRAN O MÉS PETITA ( jo : tres anys menys que jo .. ) I ELLA :
"UI DONCS T´HA BEN BÉ PASSAT DAVANT EHHHHHHHHHHHHHHH ???" ( té dos fills ja )

I a mi quèeeeeeeeeeeeeeee com si la meva estimada germana ho hagués fer per putejar-meeeeeeeee !!!!!!! Oi que no ? Donc calla, coi !!!


jajajajaj! això em recorda aquesy any passat, quan vaig fer els 29, i em truca mon cunyat, (el germà del meu home) per dir-me... ostres, la meva dona a la teva edat ja havia tingut els dos nens...!!! aaaarg!!! és el que té no haver tingut que estudiar una carrera, buscar una feina qualificada...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ila
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. jul. 24, 2009 8:21 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Ila » dv. set. 18, 2009 10:36 am

Oooooooohhhhh! Merci, Hèlia, per pujar aquest post d´escupir verí.

Primer us he de donar dues informacions rellevants: que vaig començar a buscar al juliol de 2008, però que vaig haver de deixar-ho estar per recomanació del gine, perquè em va trobar una infecció que m´ha costat molts mesos de curar. També que em vaig casar la passada primavera, coincidint amb que el gine ens va obrir la veda. I allà van les meves flemes:

-Aquesta la tinc molt recent: fa una setmana, durant un dinar amb amics i amics d´amics on hi havia dues embarassades i una mare amb el seu bebé de meset i mig, ens van fer la pregunta de torn I vosaltres què, no en teniu ganes? I nosaltres que responem que sí (impossible dir mentides amb tant estímul sueltu) i una de les embarassades va i ens diu Què passa, que havíeu d´estar casats per començar a buscar? Que sou dels que ho heu de fer tot per ordre? I com que no em va agradar el to, li vaig respondre No, de fet, vam començar molt abans, però no va poder ser. I encara trobo que vaig estar fina de no parlar-li d´infeccions a mig dinar.

-Tinc un amic que està més obsessionat que jo amb el meu embaraç i, a l´enèssima vegada que va i em pregunta Què, ja estàs embarassada? li responc una mica airada Tranquil que, quan ho estigui, no me n´amagaré durant 9 mesos i ell que em respòn ofès Què passa, que no es pot preguntar? i jo que li dic Si a tu no t´incomoda preguntar insistentment a la gent sobre la seva planificació familiar... No crec que insisteixi.

-I aquesta és la més original: va ser una setmana abans que em casés en un concert (jo toco la bateria), i un noi una mica cafre d´un altre grup que tocava amb nosaltres aquell dia, em felicita pel meu inminent enllaç matrimonial i em diu (tot orgullós del seu enginy) ¿Qué, dentro de nada vas a tocar el doble bombo, no? Santa paciència!

Oooooohhh! M´he tret uns kilos de sobre! Ho recomano a tothom! Després d´aquesta descarregada de ràbia, la pròxima vegada respondré amb menys mala llet.
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: raquel79 » dv. set. 18, 2009 10:58 am

ila, és per flipar la mala educació, poc tacte i poca vista que pot arribar a tenir la gent...
el que més fot és que quan respons amb mala llet, a més s'ofenen!!! flipa! :miko:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
SINDRIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: SINDRIA » dv. set. 18, 2009 11:50 am

Les meves:
Quan et quedis embarassada nosé on tel posaras!! doncs a la butxaca... :cangui:
Amb lo prima que estas no et podras quedar embarassada!!li restregare pels morros la panxa!! :-((
Com estas farta de cuidar nens dels altres no et quedaran agnes de cuidar de teus! si son com tu segur que no... :ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Helia » dv. set. 18, 2009 12:18 pm

zakira ha escrit:Una al poble del zakiro que es d'alla el cura que ens va casar i es amic de la familia!! i ens veu per la plaça i com que jo tinc una mica de panxulina de serie, em mira sonriu i em diu..."que per quant l'espereu??" :-(( :-(( :-(( OJALA!!!! jejejejeje.
L'home no sabia on ficar-se... però va fotre la pata fins al fons de tot!!!


Uooo!! Que et confonguin amb una embarassada és lo peor de lo peor!!!!! Imatge
A mi em va passar una cosa semblant...
La meva cunyada estava d'uns 5 o 6 mesos, i una vieja xafardera (ho sento, li vaig perdre el respecte), amiga de la meva sogra, es devia confondre de "jove", i em mira i em diu... enhorabona!!! ets tu la que estàs embarassada, no?? Joer senyora, informi's primer, nooooo????? ImatgeImatge
Jo anava amb un amic, i va i al tio li agafa un atac de riure... dioooooos!!!
Resultat: samarretes de licra erradicades del meu armari!!! :-D
ImatgeImatge
Imatge
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: lauraijoan » dv. set. 18, 2009 12:28 pm

noies!! deu ni do!! hahahahahahahah jo flipo amb la gent lo impertinent que arriba a ser...

venga més més!!!!! això m'encanta em ric molt!!!
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
zakira
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: ds. maig 17, 2008 3:31 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: zakira » dv. set. 18, 2009 5:29 pm

El problema es que la gent fica la pota, però es que a més els coneguts et volen planificar la vida perquè nosaltres vivim en un pis petitet i clar no deixen de dir-nos que "on ficarem un nen???", "que així no podem estar..." és que no et deixen ni tan sols intentar les coses... tot s'ha de fer com els altres creuen convenient!!! :-(( :-(( :-((

Doncs a mi el pis em sembla perfecte per estar els 3... després ja veurem com van les coses!!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nuri79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 4:50 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: nuri79 » dv. set. 18, 2009 6:13 pm

Hi ha un altre tipus de frases que fan molta ràbia: Són les que jo he dit alguna vegada quan algú em pregunta quan tindrem fill s (a gent amb la qui no tens molta confiança): no, encara sóc jove!! ja tindrem temps! i a sobre provocant una mitja rialleta com si el tema no anés amb tu... i per dins se't regira tot pensant en els mesos, en les regles, en els plors i la inseguretat que provoca el fet de no saber si mai podràs ser mare. en fi...quan ets sents dient això et sents fatal. Això m'ha ensenyat a tenir tacte amb les parelles que ja passen dels 35 i que no tenen fills. Potser en altres circumstàncies (fent diana a la primera) l'embaràs et sembla una cosa fàcil i per tant, pots acabar dient frases tòpiques com les que hem anat comentant.

Després també et sents malament quan parles amb la teva família sobre si tal persona està embarassada: Ostres que bé, no? quina gràcia! felicitala de part meva! li comentes a la teva mare. En el fons saps que la teva mare està pensant que li faria més il.lusió que fossis tu... i et fa posar trista.
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: edae » dv. set. 18, 2009 6:57 pm

nuri79 ha escrit:Hi ha un altre tipus de frases que fan molta ràbia: Són les que jo he dit alguna vegada quan algú em pregunta quan tindrem fill s (a gent amb la qui no tens molta confiança): no, encara sóc jove!! ja tindrem temps! i a sobre provocant una mitja rialleta com si el tema no anés amb tu... i per dins se't regira tot pensant en els mesos, en les regles, en els plors i la inseguretat que provoca el fet de no saber si mai podràs ser mare. en fi...quan ets sents dient això et sents fatal. Això m'ha ensenyat a tenir tacte amb les parelles que ja passen dels 35 i que no tenen fills. Potser en altres circumstàncies (fent diana a la primera) l'embaràs et sembla una cosa fàcil i per tant, pots acabar dient frases tòpiques com les que hem anat comentant.

Després també et sents malament quan parles amb la teva família sobre si tal persona està embarassada: Ostres que bé, no? quina gràcia! felicitala de part meva! li comentes a la teva mare. En el fons saps que la teva mare està pensant que li faria més il.lusió que fossis tu... i et fa posar trista.


L'has clavat en tot reina!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: lauraijoan » dv. set. 18, 2009 7:17 pm

DONCS SI QUE L'HAS CLAVAT SI!!

he anat a fer una volteta amb el Joan i li comentava totes les frases que heu anat dient i de cop i volta m'he recordat que a mi aquesta de que....ui laura que estás embarazada??? d'una clienta ja me l'havien fet.... i es que fa uns mesets que m'he engreixat uns quilets i tots se'm m'han possat de flotador, tot s'ha de dir, mai he tingut una panxa plana mai mai...així que quan m'engreixo allà van!!! en aquells moments no em va sentar malament i em vaig riure i li vaig dir tota feliciana ...no no es que me he engordado!!! però clar feia com una setmana que havia començat a buscar i no em va molestar...potser si m'ho diuen d'aquí a uns mesos i encara no ho estic ja em molestarà...
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
aurora84
:: gosset
:: gosset
Entrades: 417
Membre des de: dg. maig 18, 2008 4:36 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: aurora84 » dv. set. 18, 2009 7:26 pm

Ostres, que bo aquest post!! jajajaj

Jo us poso la que més odio i la que més sento.... "Ja aniries a per el nen??? Però si ets molt jovenetaaa!! Disfruta del matrimoni dona!!!" A pendre pel sac tothom!!!!!! Em posa negra aquesta frase...

Que cadascú es fiqui a casa seva... com diu el meu pare... "qui no té feina el gat pentina!!" ( i aquesta frase sí que m'agrada!!)
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010

http://www.fertilityfriend.com/home/365884

Imatge

11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
Avatar de l’usuari
IsaBcN
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. set. 04, 2009 5:36 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: IsaBcN » dv. set. 18, 2009 8:12 pm

A mi no m´agrada gens quan em diuen "tranquil.la, no hi pensis, arribarà quan menys t´ho esperis"... no em molesta, però això ja ho se, i no necessito que m´ho recordin. És molt dificil no pensar...


Però la pitjor de totes, i que em va sentar molt malament, :ufs: va ser una que em va deixar anar una familiar per part del meu marit...
Aquesta persona em va preguntar com portàvem la recerca del germanet, i li vaig respondre que no volia venir encara. Doncs, la seva resposta va ser "si no quiere venir, será porque no tiene que venir. No te preocupes, porque por lo menos ya tenéis una, y hoy en día, criar a un hijo ya es bastante difícil"
Em vaig quedar molt "chof", quin poc tacte!!!!
L´únic que vaig reaccionar a contestar va ser: "mujer, no me digas eso, si no ha venido aún, es porque tardará más en venir; pero venir, seguro que vendrá, tarde o temprano"
Va voler rectificar, i em va dir: "bueno, sí, cuando Dios quiera..."
Em va deixar fatal, i no vaig dormir bé aquella nit.
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: llumer » dv. set. 18, 2009 9:17 pm

Boniiiisssim el post
Doncs va la meva:
Despres de parir la meva filla, dels 13 kg que havia guanyat vaig perdre tot just els 3 que pesava la meva filla, i ara que té 2 anys... començo a perdre'n algun....
Quan ja tenia la nena 1 any, vaig anar a ferme una radiografia i... la recepcionista em va dir:
-Ai, es que... embarassada no te la podem fer!!! Quina rabia!!!!
Li vaig dir: No, si ja fa un any que vaig parir, pero encara tinc la propina!!!

No em podia preguntar el que pregunten els radiolegs? "podries estar embarassada??", no, aquella ja ho va donar per fet!!!!
Avatar de l’usuari
ciregirl
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2655
Membre des de: dl. juny 15, 2009 10:40 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: ciregirl » dv. set. 18, 2009 11:43 pm

Ostres noi deu n'hi do la poca sensibilitat que té la gent!!!
Ara val a dir que entre aquest post i el de Frases maleïdes en el grpu d'embarassades em parteixo molt!!!
afegeixo el k m'ha passat ja varis cop en el que va d'estiu: Ningú del meu entorn sap que estem buscant i ningú s'ho imagina. Doncs estem l'altre dia dinant i salta ma mare: "Ufff s'ha mort una embarassada no sé on pq tenia la grip A", i jo "Ah... vajaaa i tenia algun altre factor de risc o algo?" (més k res perquè tampoc era plan d'ignorar el seu comentari) i ella "no, estava embarassada i prou. és que s'ha d'estar boig per quedar-se embarassada sapiguen que hi ha el virus aquest". Jo no li vaig contestar res més eh? només li vaig dir "ai mare que estem dinant, per un dia que dinem tots junts parlem d'alguna cosa més alegra"... Doncs des d'aquell dia no m'explico el perquè ma mare em passa parte de cada mort per grip A que hi ha hagut al món.
BRrrrrr... com si no fos un tema prou preocupant per les que estem buscant, no?! Ja pateixo per si aconseguim quedar-nos-hi perquè avui ja em deia "ja us han dit a la feina que us heu de rentar bé les mans?" pfff ja m'imagino que amb lo pesadeta que és m'estarà trucant cada dos per tres per saber com estic si tinc febre, si tossu etc tec etc...
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: -Alba- » ds. set. 19, 2009 8:06 am

uohhhh!! m'encanta aquest post!!!!

la frase que més escolto desde que m'he casat: "la alba es jove encara per tenir nens, té que disfrutar"



com???? perdona??? que pasa que amb un nen no es disfruta????
i perque soc jove??? tinc casi 24 anys, la meva mare amb la meva edat em tenia a mi corrents pel passadis!!

aixo ho escolto a la feina sobretot i després tinc un parell de familiars que em diuen "quan tinguis un nen, d'aquí 4 o 5 anys quan tinguis uns 28 anys"
GRÀCIES PER PLANIFICAR-ME LA MEVA VIDA!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Mirda » ds. set. 19, 2009 2:15 pm

L'altre dia un que té dues filles i rodejats amb els de la colla (que tots tenen fills !! ), ens va dir: "vosaltres els haureu de tenir de dos en dos per poder atrapant-se a nosaltres" :-((
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marva
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 5:47 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: marva » ds. set. 19, 2009 2:24 pm

M'encanta aquest post!!! veig que totes estem igual!!!!
a mi que em diguin,
No t'agobies si t'agobias no et quedaràs i no pensis que si penses et costarà més

Pues diga'm on està el botó al cap de no pensar i no pensaré.... que fàcil tot quan no et trobes a la situació....
http://28dias.es/marva/wykresy/2010-01-11 El positiu!!!!

Descubriendo la vida junto a ti!!!!


Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Helia » ds. set. 19, 2009 5:17 pm

Mirda ha escrit:L'altre dia un que té dues filles i rodejats amb els de la colla (que tots tenen fills !! ), ens va dir: "vosaltres els haureu de tenir de dos en dos per poder atrapant-se a nosaltres" :-((

nena, jo me'ls carrego...Imatge
com pot ser tan insensible la gent?? no, no... millor dir... com és que no pensa abans de parlar, la gent????? ?-)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: nusi_nusi » ds. set. 19, 2009 5:24 pm

Bona tarda,
totes aquestes també les he patit, i ara que la meva germana al desembre passat, va tenir el seu fill (ella és 4 anys més petita que jo) la gent em deia i tu què? que ets la gran....
i què ...`penso jo doncs que a cadascú li arriba quan li arribi dic jo no ?
uifssssssssssshhhhhhhh és que m'indignen segons quins comentaris, realment ells què saben si t'hi pots quedar ràpidament o no ?
doncs que no ens burxin que ja en tenim prou....amb intentar quedar-nos-hi oi?
un petonàs!
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Duneta » ds. set. 19, 2009 5:30 pm

SINDRIA ha escrit:Com estas farta de cuidar nens dels altres no et quedaran agnes de cuidar de teus! si son com tu segur que no... :ok:


Uffffff aquesta també me la diuen molt!!! com que estàs tot el dia amb nens, deus quedar farta i no en deus voler tenir no?? Grrr.....

I la sogra quan li vam explicar que estavem fent proves de fertilitat i tot això ens diu: -Y cuando te quedes embarazada que haràs con los animales ??
( 2 fures i 1 gos) Li vaig contestar: - els mataré, els posaré en una bossa de brossa i els tiraré al contenidor d'orgànic! :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::