Quiere comer trocitos y no tiene dientes!!!!!

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
nikita_01
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 09, 2007 3:07 pm
Contacta:

Quiere comer trocitos y no tiene dientes!!!!!

EntradaAutor: nikita_01 » dc. set. 02, 2009 2:12 pm

Hola chicas !!!

Como estais? Hace mucho tiempo que no escribo pero voy leyendo cada vez que puedo.
Bueno mi problemilla es que mi bebe tiene ahora 10 meses y solo un diente (saliendo ahora). Desde el sábado pasado no quiere comer la comida del mediodia que es pure de carne con verduritas.... a pasado de comerselo todo sin respirar a no querer absolutamente nada. Por la noche alterno cereales con pescado ( un día cada cosa ) y el pescado ya se lo doy a trozos pk bueno es más blandito y no me da tanto miedo. Pero, como lo hago con la carne????
Alguien ha tenido esperiencia en esto..... no sé que hacer la verdad !!!

Un beso a todosssss
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Quiere comer trocitos y no tiene dientes!!!!!

EntradaAutor: Pukeko » dc. set. 02, 2009 2:19 pm

Compra-li hamburgueses. La meva filla si que té dents i ara li dono la carn amb hamburgueses a part de la verdura i li encanta. Ella va agafant els trocets i jo li vaig donant la verdura. Això si, es cansa molt de mastegar i menja una mica menys, però ja anirem millorant. :ok: :ok: :ok: :ok:
nikita_01
Contacta:

EntradaAutor: nikita_01 » dc. set. 02, 2009 2:29 pm

gracias Pukeko!!!! Y las verduras como se las das? tb enteras? o se la trituras??
Churrito
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » dc. set. 02, 2009 2:52 pm

A nosaltres la pediatra amb 10 mesos ens va introduir un mini soparet (que també es pot adaptar a l'hora de dinar) i la Daniela ols tenia dues dents (ara ja en té 4)

-Croquetes cassolanes sense sal
-Truiteta francesa un cop per setmana amb 1 ou
-La verdura molt bullida i xafadeta amb una forquilla (patata, pastanaga i mongeta...) Si no la barreges i veu els colorins els hi agrada molt
-Pernil dolç, formatge fresc (tipus Burgo de arias o quesito)
-Sopeta de pollastre o peix amb maravilla o sèmola
-Peixet a la planxa
-Pa amb tomàquet (sucat pels dos costat amb oli) i pernil i/o formatge

Tu aniras veient...ja veuras com li encanta!

Jo a la pediatra li vaig fer la mateixa pregunta: Com menjarà això sense dents???
I em respondre, que nosaltres quan menjem no triturem fins fer una papilla a la boca i empassar-ho, sinò que masteguem fins que fem trossets i empasem...Doncs ells, a trossets ben petits menjen la mar de bé! :--/)
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dc. set. 02, 2009 3:13 pm

Ainsss aquests nens que volen créixer abans d'hora!!! Al meu també li va passar el mateix quan tenia aproximadament la mateixa edat. Tots els menús de la Churrito semblen molt ben pensats i per la carn si li dones hamburgueses és millor que no li compris feta sinó que et piquin la carn que tu tries a la carnisseria i tu li pots fer a casa, amb un nen tan petit és millor tenir el que mengen bastant controlat perquè algunes hamburgueses ja fetes poden portar ou, conservants, etc.

El que també pots fer amb la carn és comprar el tall i fer-li a la planxa com sempre però passar-lo una miqueta per el turmix. La majoria porten l'accessori de picar i amb només uns segons la carn queda ben despedaçada i barrejada amb la verdura o el que sigui queda perfecta :ok: !!
Imatge

Imatge
nikita_01
Contacta:

EntradaAutor: nikita_01 » dc. set. 02, 2009 3:23 pm

Gracias Churrito y Mireiafor !!!!! Probaré a ver q tal lo llevamos.... jajajjajaja
Un beso

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::