HISTEROSALPINGOGRAFIA
- Arinjoleta
- :: gosset

- Entrades: 448
- Membre des de: dg. nov. 16, 2008 5:35 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies!
A mi si aquest més no va com ha d'anar el gine ja m'ha donat l'autorització per fer HISTEROS. M'agradaria evitar fer-la però en fi, em de posar fil a l'agulla, Sira m'alegro que t'anès bé la prova.
A mi si aquest més no va com ha d'anar el gine ja m'ha donat l'autorització per fer HISTEROS. M'agradaria evitar fer-la però en fi, em de posar fil a l'agulla, Sira m'alegro que t'anès bé la prova.
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Arinjoleta ha escrit:Hola noies!
A mi si aquest més no va com ha d'anar el gine ja m'ha donat l'autorització per fer HISTEROS. M'agradaria evitar fer-la però en fi, em de posar fil a l'agulla, Sira m'alegro que t'anès bé la prova.
A veure si hi ha sort i t'estalvies de fer-la!!!

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Bon dia noies!
Si tot no va bé, m'he de fer una histero d'aquí a 15 dies. En el centre on vaig ara no en fan i m'han recomanat una clínica a Reus però jo voldria fer-me la prova a Tarragona mateix, algú sap on em puc adreçar???
SIRA, que vagi molt bé la visita!!!! més tard entraré al post de RA. Petonets!
Si tot no va bé, m'he de fer una histero d'aquí a 15 dies. En el centre on vaig ara no en fan i m'han recomanat una clínica a Reus però jo voldria fer-me la prova a Tarragona mateix, algú sap on em puc adreçar???
SIRA, que vagi molt bé la visita!!!! més tard entraré al post de RA. Petonets!






http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d
01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Carpi no et puc ajudar no sóc de la zona. Espero que finalment no l'hagis de fer
jo la setmana que ve també sortiré de dubtes, si em ve l'altre setmana ja m'esperen
Molta sort !! 
jo la setmana que ve també sortiré de dubtes, si em ve l'altre setmana ja m'esperen
Molta sort !! 


Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Mirda guapa he vist que dimarts et toca fer la histero no? doncs ja veuràs com tot anirà bé!!! pensa que és una cosa que hem de passar per aconseguir-ho!!! ànims guapa!!!

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Sira gràcies guapa :love: Sé que anirà bé, fa dos anys m'ho van fer i estava bé, estic convençuda que la cosa no haurà canviat. Després de fer la histero ja podran afinar més amb el camí que podem seguir per aconseguir el nostre somni. I tu ? Ja has fer la analítica, tens hora amb el gine aviat ? Hem fet el procés al revés, a mi primer em va demanar les analítiques i després la histero. Ja falta molt poquet per aconseguir-ho, ja veuràs !!! 


Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Mirda ha escrit:Sira gràcies guapa :love: Sé que anirà bé, fa dos anys m'ho van fer i estava bé, estic convençuda que la cosa no haurà canviat. Després de fer la histero ja podran afinar més amb el camí que podem seguir per aconseguir el nostre somni. I tu ? Ja has fer la analítica, tens hora amb el gine aviat ? Hem fet el procés al revés, a mi primer em va demanar les analítiques i després la histero. Ja falta molt poquet per aconseguir-ho, ja veuràs !!!
Ostres és veritat a mi primer m'han fet fer la histero i ara l'analítica hormonal, doncs ara ja tinc tot fet i tenim hora dimecres 29 i ara soposo que ja sí que ens dirà quan comencem alguna cosa, ja tinc ganes de començar.
I tú quan tens hora? ja veuràs com aviat ho aconseguirem!!!


1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Sira això és aquest dimecres, gairebé ja hi sóm !!! Nosaltres tenim hora per l'altre dimarts el dia 4.
Aviat

Aviat


Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Ahir em van fer la histero, ja està !!!!!
No em van voler explicar massa com va anar o sigui que em toca esperar fins dimarts que tinc visita amb el gine
No em van voler explicar massa com va anar o sigui que em toca esperar fins dimarts que tinc visita amb el gine



Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Una altra al club de les "histerosalpingografiades"! Bufff! No us van fer mal?
Jo hi anava força tranquil·la pq per aquí moltes heu dit que feia un mal com quan tens la regla... també n'hi ha d'altres han tingut pitjor experiència, però jo volia anar-hi tranquil·la, i en principi hi estava, eh? Bé, no atabalaré amb detalls però sí que va ser més dolorós del que em pensava. Va ser ahir a aquesta hora mateix i ara només em fa mal quan m'aixeco i m'assec a la cadira.
Ara em toquen les analítiques que tota la setmana passada pensant amb la ditxosa prova i em vaig oblidar de preveure un dia per fer-me-les.
Aixxx, m'oblido dels resultats: tot bé, menys la trompa dreta que no la va veure... em va deixar una mica tocada...
Jo hi anava força tranquil·la pq per aquí moltes heu dit que feia un mal com quan tens la regla... també n'hi ha d'altres han tingut pitjor experiència, però jo volia anar-hi tranquil·la, i en principi hi estava, eh? Bé, no atabalaré amb detalls però sí que va ser més dolorós del que em pensava. Va ser ahir a aquesta hora mateix i ara només em fa mal quan m'aixeco i m'assec a la cadira.
Ara em toquen les analítiques que tota la setmana passada pensant amb la ditxosa prova i em vaig oblidar de preveure un dia per fer-me-les.

Aixxx, m'oblido dels resultats: tot bé, menys la trompa dreta que no la va veure... em va deixar una mica tocada...
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
una altra que s'uneix al club de la histero...
tinc hora el dia 8 d'octubre i estic molt neguitosa, pel mal que pugui fer pero sobretot per saber els resultats.
bueno, toca fer-se la idea que s'ha de fer...
tinc hora el dia 8 d'octubre i estic molt neguitosa, pel mal que pugui fer pero sobretot per saber els resultats.
bueno, toca fer-se la idea que s'ha de fer...
- aguamelosa
- Entrades: 2
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 3:20 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola a totes!
una pregunta, aquesta prova, us la ha recomenat els vostres gines, directament? és q nosaltres ara farem l´any de búsqueda i la meva gine, ja m´ha derivat cap a reproducció sense fer-me cap tipus de prova ni a mi ni al samanto, no ho veig normal. Vosaltres ja esteu en reproducció o encara no? és q crec que per arriba a una RA primer t´han de mirar bé a tots dos i asegura´r-se del problema per donar-li la sol.lució més adecuada, no? que em prodrieu ajudar??
Moltes gràcies. Petons
una pregunta, aquesta prova, us la ha recomenat els vostres gines, directament? és q nosaltres ara farem l´any de búsqueda i la meva gine, ja m´ha derivat cap a reproducció sense fer-me cap tipus de prova ni a mi ni al samanto, no ho veig normal. Vosaltres ja esteu en reproducció o encara no? és q crec que per arriba a una RA primer t´han de mirar bé a tots dos i asegura´r-se del problema per donar-li la sol.lució més adecuada, no? que em prodrieu ajudar??
Moltes gràcies. Petons
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola, jo em faig la histero el 7 d'octubre. M'haig de prendre alguna cosa abans? És que intueixo que em farà mal!
Aguamelosa, sí que és estrany que el gine no t'hagi demanat proves (com les anàlisis i la histero). Si vas per la SS potser això és el normal i seran els especialistes que et demanen la prova. Jo com que vaig per mútua és el gine que m'ha encarregat aquestes proves, però és clar, porto tres avortaments en un any i mig.
Jo avui he anat a recollir les anàlisis i tot ok. No és que hagi tingut una decepció, però esperava trobar aquí el problema i saber almenys a què m'enfronto. Ja em veig fent proves més específiques a un centre de reproducció assistida.
Aguamelosa, sí que és estrany que el gine no t'hagi demanat proves (com les anàlisis i la histero). Si vas per la SS potser això és el normal i seran els especialistes que et demanen la prova. Jo com que vaig per mútua és el gine que m'ha encarregat aquestes proves, però és clar, porto tres avortaments en un any i mig.
Jo avui he anat a recollir les anàlisis i tot ok. No és que hagi tingut una decepció, però esperava trobar aquí el problema i saber almenys a què m'enfronto. Ja em veig fent proves més específiques a un centre de reproducció assistida.
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Aguamelosa sobre la prova, en el meu cas me l'ha demanat una gine d'un centre de genètica/reproduccció. El meu gine no es va preocupar massa quan portàvem uns 10 mesos de recerca, sí que em va recomanar fer testos d'ovulació i amb això i les gràfiques (i les compis grafiqueres) vaig veure que alguna cosa fallava. Llavors vaig aprofitar per canviar de metge i el "nou" em va fer fer anàlisis hormonals i quan va veure els resultats em va derivar al centre de RA. Allà va ser on ens van demanar la histero (HSG) per mi, un seminograma pel nurunet i anàlisis hormonals pels dos.
nuri79 no sé si ho he explicat una mica al post de gràfiques. A veure, una mica sí que en fa de mal, pq primer posen l'aparell per mantenir l'obertura oberta, i després pq va forçar per buscar la trompeta. Al principi, a mi em va recordar una mica l'angúnia que et fa la primera vegada que et fan una eco vaginal, però això potser és una sensació molt personal meva.
Neu quan jo vaig trucar per demanar hora per la prova només em van dir que prengués un calmant una hora abans i ja està. Ah, i el contrast també l'has de comprar (a mi no m'entrava per la mútua, en canvi la prova, sí). Quan ja vaig poder marxar em van dir que per les molèsties em prengués el que prenc normalment per la regla, paracetamol o gelocatil, qualsevol d'aquest tipus, menys aspirina, això no! Només vaig tacar una miqueta. Les següents 24h me'n vaig sentir, però ara ja està.
Per altra banda, no sé què pensar amb això de la trompa desapareguda, el metge no em va donar masses explicacions, em penso que no es volia avançar. Sí que va esmentar que potser estava obstruida, però això ja vol dir que no es veu? La veritat, jo intentava estar serena però entre que estava una mica marejada i que no acabava d'entendre que no es veiés la trompa, no estava gens concentrada amb l'explicació. A més els anàlisis van mostrar que tenia les hormones alterades: la que havia d'estar alta en el moment d'ovulació ho estava en la fase lútea, i a la inversa (això són ovaris poliquístics, no?) Per tant, jo què sé, estic espantada... Em fa ràbia pq he esperat més del que jo creia convenient per poder donar una llar a un nadó i ara resulta que he tingut el cos a l'inrevés tota la meva vida! Aixxx, perdoneu, m'estic emparanoiant jo sola.
Molta molta molta sort a totes!
nuri79 no sé si ho he explicat una mica al post de gràfiques. A veure, una mica sí que en fa de mal, pq primer posen l'aparell per mantenir l'obertura oberta, i després pq va forçar per buscar la trompeta. Al principi, a mi em va recordar una mica l'angúnia que et fa la primera vegada que et fan una eco vaginal, però això potser és una sensació molt personal meva.
Neu quan jo vaig trucar per demanar hora per la prova només em van dir que prengués un calmant una hora abans i ja està. Ah, i el contrast també l'has de comprar (a mi no m'entrava per la mútua, en canvi la prova, sí). Quan ja vaig poder marxar em van dir que per les molèsties em prengués el que prenc normalment per la regla, paracetamol o gelocatil, qualsevol d'aquest tipus, menys aspirina, això no! Només vaig tacar una miqueta. Les següents 24h me'n vaig sentir, però ara ja està.
Per altra banda, no sé què pensar amb això de la trompa desapareguda, el metge no em va donar masses explicacions, em penso que no es volia avançar. Sí que va esmentar que potser estava obstruida, però això ja vol dir que no es veu? La veritat, jo intentava estar serena però entre que estava una mica marejada i que no acabava d'entendre que no es veiés la trompa, no estava gens concentrada amb l'explicació. A més els anàlisis van mostrar que tenia les hormones alterades: la que havia d'estar alta en el moment d'ovulació ho estava en la fase lútea, i a la inversa (això són ovaris poliquístics, no?) Per tant, jo què sé, estic espantada... Em fa ràbia pq he esperat més del que jo creia convenient per poder donar una llar a un nadó i ara resulta que he tingut el cos a l'inrevés tota la meva vida! Aixxx, perdoneu, m'estic emparanoiant jo sola.
Molta molta molta sort a totes!

El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Gràcies per les explicacions Nuru, això del calmant una hora abans no m'ho van comentar. o sigui que millor prendre's un nolotil? bueno, a mi no em costa gens prendre pastilles (soc de les que passo de tenir mals si amb un gelocatil ho puc arreglar). Si d'aquesta manera he d'estar més relaxada i la prova fa una mica menys de molèstia doncs no em tallo!
I sobre això de la trompa que expliques que no es veia bé o que estava obstruida, has de mirar d'estar tranquila i sobretot no avançar-te a posar-te massa neguitosa abans que el ginecòleg et dongui un diagnòstic en ferm. Suposo que es fa difícil però la única via que ens queda és aquesta... A la meva parella li van sortir els seminogrames malament, i encara estem esperant què ens diguin de què pot venir ...això ens està fent patir molt. és un pal, tots dos tenim la sensació d'estar tot el dia al mege com uns abueletes...
molta sort a totes!
I sobre això de la trompa que expliques que no es veia bé o que estava obstruida, has de mirar d'estar tranquila i sobretot no avançar-te a posar-te massa neguitosa abans que el ginecòleg et dongui un diagnòstic en ferm. Suposo que es fa difícil però la única via que ens queda és aquesta... A la meva parella li van sortir els seminogrames malament, i encara estem esperant què ens diguin de què pot venir ...això ens està fent patir molt. és un pal, tots dos tenim la sensació d'estar tot el dia al mege com uns abueletes...
molta sort a totes!

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Nuru, gràcies per les explicacions! Jo em prendré un nolotil com ha dit la Nuri79 i que sigui el que deu vulgui!
Quan tens hora per saber els resultats de la histero? Es veu que tarden només una setmana. Mira, si resulta que tens una trompa obstruida (espero que no) intenta agafar-t'ho bé. Jo només en tinc una i em vaig quedar embarassada fa poc. Dius que estàs en un centre de RA? Jo estic desitjant tenir els resultats de la histero i anar en un d'aquests centres per posar fil a l'agulla. Estic d'acord amb tu que les que hem esperat més del que voldríem a tenir un fill quedem "fotudes" quan veiem que som d'aquell tant per cent que no ho té tan fàcil!! Però no impossible!!
Nuri79, jo tinc la histero un dia abans que tu. Ja veuràs que tot anirà bé i serà un visto i no visto!!
Quan tens hora per saber els resultats de la histero? Es veu que tarden només una setmana. Mira, si resulta que tens una trompa obstruida (espero que no) intenta agafar-t'ho bé. Jo només en tinc una i em vaig quedar embarassada fa poc. Dius que estàs en un centre de RA? Jo estic desitjant tenir els resultats de la histero i anar en un d'aquests centres per posar fil a l'agulla. Estic d'acord amb tu que les que hem esperat més del que voldríem a tenir un fill quedem "fotudes" quan veiem que som d'aquell tant per cent que no ho té tan fàcil!! Però no impossible!!
Nuri79, jo tinc la histero un dia abans que tu. Ja veuràs que tot anirà bé i serà un visto i no visto!!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Veig que triguen mes o menys una setmana a tenir resultats, així demanaré hora pel ginecoleg per la setmana següent.
Ostres, tot i que vull ser positiva tampoc em vull pensar que jo no tindré res....perque com dius Neu hi ha uns % i ens pot tocar a nosaltres... sort amb la prova!

Ostres, tot i que vull ser positiva tampoc em vull pensar que jo no tindré res....perque com dius Neu hi ha uns % i ens pot tocar a nosaltres... sort amb la prova!

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Bon dia nenes! No us he abandonat, eh? és que no puc entrar gaire sovint...
A mi els resultats de la histero me'ls van donar el mateix dia, ara la interpretació fins que no vagi de visita res, bé només el que em va dir el doctor sobre que no veia la trompeta. Gràcies pels ànims, ara estic més tranquil·la. La setmana que ve m'haig de fer les anàlisis hormonals i llavors ja podré demanar hora al centre.
Molta sort i relax, sobretot relaxxx!
A mi els resultats de la histero me'ls van donar el mateix dia, ara la interpretació fins que no vagi de visita res, bé només el que em va dir el doctor sobre que no veia la trompeta. Gràcies pels ànims, ara estic més tranquil·la. La setmana que ve m'haig de fer les anàlisis hormonals i llavors ja podré demanar hora al centre.
Molta sort i relax, sobretot relaxxx!
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Nuru, a veure com t'interpreten els resultats el ginecòleg.
A mi em fan demà la histero i estic histèrica...en principi m'hi acompanyarà el meu Nurio encara que diu que jo estare bé i que la "culpa" només sera seva perque a ell no li van sortir bé els espermiogrames tot i que l'últim que es va fer va sortir molt millor encara que no fantàstic.
Ja em van fer les analitiques hormonals i en principi tot està dintre dels valors de referència.

A mi em fan demà la histero i estic histèrica...en principi m'hi acompanyarà el meu Nurio encara que diu que jo estare bé i que la "culpa" només sera seva perque a ell no li van sortir bé els espermiogrames tot i que l'últim que es va fer va sortir molt millor encara que no fantàstic.
Ja em van fer les analitiques hormonals i en principi tot està dintre dels valors de referència.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




















