Bio Crecimiento i dubtes

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Heleneta
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 7:33 pm

Bio Crecimiento i dubtes

EntradaAutor: Heleneta » dc. jul. 22, 2009 2:03 pm

Hola!!!

L'altre dia el pediatre em va recomanar introduir els cereals. La veritat, no estic gaire convençuda perquè tenia entès que les que fem LME no hauríem de comneçar fins els 6 mesos.
Tot i així he estat mirant opcions i no m'agraden gaire.. Els cereals de farmàcia tenen sucre i altres components no gaire recomenables. He trobat una marca a una botiga de productes naturals que es dia Bio Crecimiento i només duu cereals sense gluten bio.La papilla que em recomenaven per als 4 mesos és la d'arròs,però mirant els ingredients tinc dubtes:
1-Porta soja. No diuen que és unaliment molt al·lèrgic i que cal esperar a donar-lo?
2-L'arròs i el sèsam só integrals. Ho digerirà bé o val més esperar a més endavant?
Imatge
Quimbo
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

Re: Bio Crecimiento i dubtes

EntradaAutor: Quimbo » dc. jul. 22, 2009 2:15 pm

Hola Heleneta!!!
jo vaig fer LME fins als 6 mesos i llavors varem introduir cereals Bio.
Jo li vaig començar a donar una de la marca Holle, que venen a les botigues Marsan i a d'altres amb productes naturals. N'hi ha sense gluten i a en Nil sempre li han agradat molt...encara ara n'esmorza de Muesli!!!
D'altra banda també varem probar amb cereals no industrials com ara flocs d'avena, sèmola sense gluten, i d'altres cereals que els bullia mb aigua i/o caldo de verdura.
Hi havia un post obert de nom "cereals no industrials" a l'alimentació dels 0-12 mesos. Estava molt bé i a mi em va ajudar per agafar idees!!!
Espero haver-te ajudat.
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dc. jul. 22, 2009 2:41 pm

Et poso el link d'una noia que al CAP també li deien que havia d'introduir els cereals abans dels 6 mesos:

viewtopic.php?f=16&t=11581&p=580631#p580631
Imatge

Imatge
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dc. jul. 22, 2009 8:47 pm

Hola!
A nosaltres no ens van dir d'introduir cereals fins als 5 mesos, i ho hem fet als 5 i mig (una mica menys), com ens ha semblat. Ho vaig preguntar a la infermera justament perquè fem LME i em va dir que això era decisió nostra.

Pel que fa als cereals, jo els compro a una botiga dietètica i compro Holle. Vaig començar pels d'arròs perquè m'ho van aconsellar i no tenen soja ni res, només arròs, i fa dos dies vaig comprar els de mill per alternar-los amb els d'arròs, que l'arròs restreny molt i bé, per variar una mica.
De totes maneres a mi m'havien recomanat també els de Biocrecimiento que diuen que estan molt bé, i a on els compro també en tenen d'una marca que es diu El Granero Integral.
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::