papilla de fruita i la kk

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
gemma08
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

papilla de fruita i la kk

EntradaAutor: gemma08 » ds. maig 23, 2009 5:23 pm

Hola noies!
Fem LM i fa una setmaneta que hem començat amb la papilla de fruita.La pediatra ens va dir que li possesim poma,pera,suc de taronja i platan.I que si veiem que tenia restrnyiment li possesim raim o pruna.FA dos dies que el Gerard quan fa kk plora.La kk que feia fins ara era pastosa (perdoneu per ser tant explicativa) i ara la fa bastant més consistent.Abans de ahir quan vaig veure que plorava al fer-la i es posava molt vermell vaig pensar que no li posaria poma i li posaria raim.Doncs aixi ho vaig fer ahir...li vaig posar suc de taronja,una pera sencera,una miqueta (poquet)de platan i raim...ah!!i la pediatra em va dir que si quedava molt liquida que li podia posar una cullerada de cereals sense gluten i tb n'hi vaig posar una miqueta pq havia quedat molt liquida.Doncs avui tb ha plorat al fer kk i la veritat és que em fa patir molt!!em posaria a plorar jo!! Quan ara li he donat la fruita no li he posat ni platan,no poma,ni cereals.A veure demà que tal...Dilluns trucaré a la pediatra però alguna de vosaltres em pot dir que puc fer???Abans de donar-li la fruita li dono el pit i seguidament la fuita que li encanta .Ens van dir que li donguessim una 200cc de fruita i amb 1 setmana ja se'ls menja sense cap problema.Em poden ajudar??
Gràcies guapes!!
petonets
Gerard i Gemma
Imatge
Imatge
Imatge
Pupuleta
:: poltre
:: poltre
Entrades: 689
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 1:22 pm
Ubicació: Osona

Re: papilla de fruita i la kk

EntradaAutor: Pupuleta » ds. maig 23, 2009 6:46 pm

a nosaltres tb ens va passar...ens van dir que o platan o poma, però no les dues barrejades (hi poso una pera, mitja taronja i o mig platan o mitja poma) i els cereals vaig fer servir els Blevit Superfibra sense gluten...en una setmaneta ja es va regular la cosa....i ara que fem també verdura...tot controlat. Pobrets tots els canvis els efecten i passar de teti a cosetes sòlides, encara que sigui fruita...doncs son canvis!!! Jo no li poso ni raïm ni pruna, el metge no m'ho va pas dir!!!
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. maig 23, 2009 7:47 pm

Hoooooooollllllllllllllaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!Ei, t'he trobat!!
Tu i jo ens coneixem, no?

Encara que ens veiem o ens parlem cada dia, aqui et dono la meva aportació:

Ves fent proves i ves convinant les fruites. El meu truc va ser posar el plàtan com a base i després anar variant les fruites, un dia pera i un dia poma, tot amanit amb el suc de taronja. Així veuràs quines són les fruites que li van bé per fer kk i quines no i podràs anar descartant.
Per cert, pupuleta, perque no barrejades la poma i el plàtan? Jo li he fet sempre barrejat i cap problema.
També pots provar, gemma, de fer la fruita cuita a la babycook, tot excepte la taronja o el raïm. Jo al començament li donava cuita fins que s'hi va acostumar. Ara li vaig introduint amb trossets.
També tinguis en compte que com t'ha dit la pupuleta el canvi per a ells és molt heavy i és normal que els hi costi acostumar-se. Paciència, que aquesta nova aventura només ha fet que començar!!.
Si tens un dubte, ja saps on sóc.
Petonets a tots 3!!!
Churrito
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » ds. maig 23, 2009 8:08 pm

Súper Gemmmmmma....com esteu??? Com està aquest homenet Gerard???

T'he trobat molt a faltar...no et veig per aquí!!!

Jo et dic el que t'han dit les altres, en un principi ni pateixis....com els grans a alguns nens/es els hi costa fer cacones...pensa que fins ara havies fet LM, llavors amb la aportació de nous aliments tot s'ha de regular.

La pona i el plàtan són astringents, llavors intenta no barrejar-los, possar sols una miqueta i segons vagi fent el Gerard, doncs pots anar variant la dosi.

Guapa.....ja ens diràs!
No t'amoïnis i passa per aquí que vull xerrar amb tu! :content:
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
gemma08
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma08 » ds. maig 23, 2009 11:18 pm

Hola noies!!
Moltíssimes gràcies per les vostres respostes!!! Eiii Neuetes!!!!!! :ok:
Pupuleta no sabia que hi havia del Blevit un superfibra ,li anire a comprar!! és que és la unica manera que mengi cereals barrejats amb la fruita pq sols ni veure'ls!!
CHURRITO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Si et vaig escriure un privat fa molts dies i vaig pensar que devies estar superenfeinada!!!!No el vas rebre??? Ara mirare i te'l torno a enviar.... Com està la petitona?????i tu???Quina ilu que m'hagis escritttttt!!! MOlts petonets!!!!
Apali petonets a totes
Gemma
Imatge
Imatge
Imatge
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dl. maig 25, 2009 10:06 am

Hola gemma! reina!!!

Hem sap greu perquè no et puc ajudar... no hem tingut cap problema amb el tema kks... i no se m'acut res...

Com esta ?? has trucat al pedi ???

Ptns reinota!
Imatge
||*||

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::