HISTEROSALPINGOGRAFIA
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies!!
Acabe de trucar al gine.. li he dit que mentre prenc l'omifin.. podria donar-me cita per a la histero i així aprofitaria el temps... M'ha dit que si!! Ja tinc el paper.. ara he d'agafar la cita.. a veure com de llarga és la espera!!!
Acabe de trucar al gine.. li he dit que mentre prenc l'omifin.. podria donar-me cita per a la histero i així aprofitaria el temps... M'ha dit que si!! Ja tinc el paper.. ara he d'agafar la cita.. a veure com de llarga és la espera!!!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Bon dia!
Tant de bo sigui així com a tú, tracy!!
Nina.. si anirem juntetes.. Tú ja tens cita? el que passa que he llegit que ha de ser desprès de la regla, però abans de la ovulació.. Així, haurem de calcular quin dia nosaltres, no?? No potser qualsevol...
Tant de bo sigui així com a tú, tracy!!
Nina.. si anirem juntetes.. Tú ja tens cita? el que passa que he llegit que ha de ser desprès de la regla, però abans de la ovulació.. Així, haurem de calcular quin dia nosaltres, no?? No potser qualsevol...
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
clareta ha escrit:Bon dia!
Tant de bo sigui així com a tú, tracy!!
Nina.. si anirem juntetes.. Tú ja tens cita? el que passa que he llegit que ha de ser desprès de la regla, però abans de la ovulació.. Així, haurem de calcular quin dia nosaltres, no?? No potser qualsevol...
Clareta a mi hem van dir que si venia la warry al febrer (principis) truques inmediatament que hem donarien hora ben rapid perque ha de ser uns dies despres de la warry com bé tu dius, i coincidira que sera avans de la ovulacio!
Ja ens anirem explicant que tal, jo de moment a la espera!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola!
Jo el dia 20 de gener em van veure en una revisió normal que tenia l'uter subsepte i que m'havien de fer una histeroscòpia quirurgica per mirar si es podia operar. Vaig voler una segona opinió (tot per mutua) i em van dir el mateix però que abans d'operar volien que em fes una resonància magnètic per veure-ho més clar. La resonància magnètica me la faran aquest divendres 06-02-09 a les 15h, no entenc com és que us diuen 6 mesos d'espera per mutua!!!!! i si tot va bé l'operació per seguretat social em van dir minim 3 mesos però per la mutua 3 setmanes em tenen quirofan apunt. Tot dependrà del resultat d'aquest divendres.
Molts anims a totes les que us han de fer proves!!!!!
Dolors
Jo el dia 20 de gener em van veure en una revisió normal que tenia l'uter subsepte i que m'havien de fer una histeroscòpia quirurgica per mirar si es podia operar. Vaig voler una segona opinió (tot per mutua) i em van dir el mateix però que abans d'operar volien que em fes una resonància magnètic per veure-ho més clar. La resonància magnètica me la faran aquest divendres 06-02-09 a les 15h, no entenc com és que us diuen 6 mesos d'espera per mutua!!!!! i si tot va bé l'operació per seguretat social em van dir minim 3 mesos però per la mutua 3 setmanes em tenen quirofan apunt. Tot dependrà del resultat d'aquest divendres.
Molts anims a totes les que us han de fer proves!!!!!
Dolors
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies avui me he fet aquesta prova. He passat nervis però no m'han fet mal o en tot cas diguem que molesta
El cas és que els resultats han estat bons, ja que m'ha dit que tot ho tenia normal, trompes permeables i uter normal.
També m'ha dit que moltes noies es queden després de fer aquesta prova.
El cas és que quan puc començar a fer deure s? és que com el que et possen és radiactiu, nusé a veure si li anirà malament al maromo
També que ahir , tot i està a dia 7 del cicle, avui dia 8, em va semblar veure clarauevo, ostres a veure si hauré perdut un ovulito.
Gràcies per tot i un petó molt gros a totes

El cas és que els resultats han estat bons, ja que m'ha dit que tot ho tenia normal, trompes permeables i uter normal.
També m'ha dit que moltes noies es queden després de fer aquesta prova.
El cas és que quan puc començar a fer deure s? és que com el que et possen és radiactiu, nusé a veure si li anirà malament al maromo
També que ahir , tot i està a dia 7 del cicle, avui dia 8, em va semblar veure clarauevo, ostres a veure si hauré perdut un ovulito.
Gràcies per tot i un petó molt gros a totes

mariot l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 03, 2009 5:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Tracy ha escrit:Jo diria que pots fer deures ja mateix.
Gràcies Tracy, petons

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies!
Fa dos dies que m'han fet la histero, estic tacant una mica, però no tinc dolors ni res.. A vosaltres us ha passat? Gràcies
Fa dos dies que m'han fet la histero, estic tacant una mica, però no tinc dolors ni res.. A vosaltres us ha passat? Gràcies
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
A mi no em va passar, però em sembla normal, pensa que et fan un bon atxutxon, amb el contrast... una abraçadeta! 


Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
clareta ha escrit:Hola noies!
Fa dos dies que m'han fet la histero, estic tacant una mica, però no tinc dolors ni res.. A vosaltres us ha passat? Gràcies
Hola clareta!!! va anar bé la histero? espero que si
a mi hem va passar, vaig estar tacant fins dos dies despres.
Espero que ben aviat aconseguiu el vosre somni, un petonas!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola boniques!
Gràcies per contestar.. ja m'ho diguèren que podia tacar, però pensava que seria hores desprès.. però no que començara dos dies més tard, en fi.. ja quasi no taque.
Meri, sort en aquest cicle amb la FIV.
Nina reineta, com estàs? Has anat ja al gine? Què et diu que facis?
Donç en principi alli em digueren que no estaven obstruides.. però fins el resultat del gine, no les tinc totes..
Gràcies per contestar.. ja m'ho diguèren que podia tacar, però pensava que seria hores desprès.. però no que començara dos dies més tard, en fi.. ja quasi no taque.
Meri, sort en aquest cicle amb la FIV.
Nina reineta, com estàs? Has anat ja al gine? Què et diu que facis?
Donç en principi alli em digueren que no estaven obstruides.. però fins el resultat del gine, no les tinc totes..
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
clareta ha escrit:Hola boniques!
Gràcies per contestar.. ja m'ho diguèren que podia tacar, però pensava que seria hores desprès.. però no que començara dos dies més tard, en fi.. ja quasi no taque.
Meri, sort en aquest cicle amb la FIV.
Nina reineta, com estàs? Has anat ja al gine? Què et diu que facis?
Donç en principi alli em digueren que no estaven obstruides.. però fins el resultat del gine, no les tinc totes..
Hola reina!
oncs ens va dir que continuessim uns mesos mes amb omifin, que veu molt provable que la trompa dreta s'hagi datascat i en aquests mesos podriem fer diana, pero jo ho tinc clar, no vull perdre mes tems en va, pero tampoc hem vull impacientar, de moment estic donant una mica de tregua a tot aixo, perque de fet sense dubtar m'aniria cap a RA, pero li dono una ultima oportunitat als nostres cossos veure si definitivaent ens donen la gran alegria i si no, sense cap dubte cap a RA!!! que d'alguna manera ho conseguirem! :)
espero que elsresultats siguin bons, quan hus els donen?
nosaltres dema espermigrama de nou, ja hs explicare els resultats! desitjo que siguin bons!
molta petonets i cuida't!!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Bon dia boniques!
Nina reineta, com ha anat el semi?? Espere que molt bé..
A mi m'han de cridar quan estiguin els resultats, pense que serà aquesta setmana..
Meri com estàs??
Nina reineta, com ha anat el semi?? Espere que molt bé..
A mi m'han de cridar quan estiguin els resultats, pense que serà aquesta setmana..
Meri com estàs??
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Bon dia boniquetes!
Nina, ja tens resultats?
Clareta, com va?
Jo estic esperant per començar... tranquileta
Nina, ja tens resultats?
Clareta, com va?
Jo estic esperant per començar... tranquileta


Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola meri! M'alegre que estiguis tranquileta, això és genial per al procès...
Jo esperant a que surti l'ovulet, encara que sense omifín.. no sé com quedaré.. però bé..
Jo esperant a que surti l'ovulet, encara que sense omifín.. no sé com quedaré.. però bé..
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola ninetes!!! doncs els resultats els tindrem dimecres!!! ja hus explicarei tambe els comparare amb els ultims a veure que tal...
Clareta jo sense omifin vaig ovular, diuen que son acumulatius i es vertat! quinesprobes esteu esperant vosaltres?
Meri nuevo look!!!! que guai no? aixo que sempre m'ha agradat el dibuix aquell de nen petit que duies... jo ambé l'he cambiata veure si començem de nou un nou camí!!
voldrem saber de tu, ja ens explicarasque tal vas i quan comences. o ja has començat? espero i et desitjo que et vagi molt bé!!
i vosaltres clareta? quin esel nou pas a fer? que hus han dit?
molts petons maques!!
Clareta jo sense omifin vaig ovular, diuen que son acumulatius i es vertat! quinesprobes esteu esperant vosaltres?
Meri nuevo look!!!! que guai no? aixo que sempre m'ha agradat el dibuix aquell de nen petit que duies... jo ambé l'he cambiata veure si començem de nou un nou camí!!
voldrem saber de tu, ja ens explicarasque tal vas i quan comences. o ja has començat? espero i et desitjo que et vagi molt bé!!
i vosaltres clareta? quin esel nou pas a fer? que hus han dit?
molts petons maques!!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Bon dia guapes!
Nina, els resultats que esperem són els de la histero.. el radiòleg anava diguent-me, però els resultats oficials aniràn al gine que és qui m'ho dirà.. Quan vaja ja em dirà el següent pas, però no en tinc ni idea.. Tenint en compte l'astenospèrmia del meu marit, i que ja he provat amb omífín.. preferiria que anara tramitant-me ja els papers per a RA...
I tú? Demà ho sabràs?
Meri.. muak
Nina, els resultats que esperem són els de la histero.. el radiòleg anava diguent-me, però els resultats oficials aniràn al gine que és qui m'ho dirà.. Quan vaja ja em dirà el següent pas, però no en tinc ni idea.. Tenint en compte l'astenospèrmia del meu marit, i que ja he provat amb omífín.. preferiria que anara tramitant-me ja els papers per a RA...
I tú? Demà ho sabràs?
Meri.. muak
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
clareta ha escrit:Bon dia guapes!
Nina, els resultats que esperem són els de la histero.. el radiòleg anava diguent-me, però els resultats oficials aniràn al gine que és qui m'ho dirà.. Quan vaja ja em dirà el següent pas, però no en tinc ni idea.. Tenint en compte l'astenospèrmia del meu marit, i que ja he provat amb omífín.. preferiria que anara tramitant-me ja els papers per a RA...
I tú? Demà ho sabràs?
Meri.. muak
Doncs nosaltres sabrem els resultats del semi dema... espero que siguin com els ultims!
Espero que els teus resultats siguin bons i que hus dongun pas a un nou camí! o no... sort clareta! anem parlant ok?
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
nINA, CLARETA, a veure si aquesta setmana us duu bones noticies a les dues... creuaré els dits!



Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola guapes.
Em sembla que jo no duc bones noticies.. en l'informe diu que tinc les trompes permeables i de morfologia normal, però també diu que tinc "Utero arcuato". He mirat per internet, i no pinta gaire bé..
En sabeu alguna cosa sobre això?
Em sembla que jo no duc bones noticies.. en l'informe diu que tinc les trompes permeables i de morfologia normal, però també diu que tinc "Utero arcuato". He mirat per internet, i no pinta gaire bé..
En sabeu alguna cosa sobre això?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










