He de començar amb els cereals i no sé com fer-ho...

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
formiga
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

He de començar amb els cereals i no sé com fer-ho...

EntradaAutor: formiga » ds. des. 27, 2008 7:14 pm

El pediatre em va dir que comencés amb els cereals. Perfecte. Al febrer comencem la guarderia i m'han dit que amb els cereals aguanten una mica més. Ara li dono només el pit i vull seguir donant-li un temps més. Algú em pot aconsellar sobre com s'ho ha muntat? Es pot donar la papilla de cereals amb la llet materna? Quanta llet necessito? La mateixa que de l'altre?
M'he de començar a entrenar per treure'm la llet i estic una mica atabalada. Em podeu ajudar?
Anna26
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: He de començar amb els cereals i no sé com fer-ho...

EntradaAutor: Anna26 » ds. des. 27, 2008 7:37 pm

I tant que li pots donar amb llet materna. Jo ho feia, me la treia amb el tirallets i apa a fer-la servir o a congelar-la. Si no n´hi has donat mai pot fer-ho gradual. Els primers dies una culleradeta de cereals amb la quantitat de llet (ja faria 180 de llet ). I ja veuràs si amb aquesta quantitat és queda amb gana o no. Si ho tolera bé pot anar-li afeguint cullerades. Jo els primers dies els hi donava amb biberó però quan ja els va acceptar bé llavors amb papilla i cullera.Si no també pots fer-li els cereals amb llet de pot i la resta pit. Ara 180cc de llet materna potser et costarà jo aquesta quantitat l'aconseguia amb dues vegades.Pel que dedueixo encara no has fet servir el tirallets. Jo abans d'anar a dormir me la treia i al matí també. Així podia anar-la guardant. Això també depèn si en tens molta o no. A vegades per produir-ne més un cop la criatura acabava de mamar me l´acabava de treure amb el tirallet així s´estimulava més la producció. Ara, és una mica esclau, tirallets, pit, treballar, dur la casa,... però tot es fa.
Apa, molta sort !! :ok: :ok: :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
D.J.
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » ds. des. 27, 2008 9:41 pm

Yo tambien me sacaba la leche y se la daba con mi leche,a Maia nunca le gustaron los cereales asi que si se tomaba 90 ml ya estaba mas que contenta,el biberon nunca lo quiso asi que todo era a cucharada.Lo de sacarte la leche prueba a primera hora de la mañana que es cuando mas se tiene y antes de dormir y asi llenaba 150ml.,al principio cuesta porque no es lo mismo con el sacaleche que ellos que son unos maestros y sacan una barbaridad si no prueba a sacarte alguna vez mientras este en el otro pecho sacando veras como sale mas.
Y paciencia al principio es un poco esclavo peroluego te acabas acostumbrando y contra mas te sacas mas sale
ImatgeImatge
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » ds. des. 27, 2008 10:21 pm

Nosaltres vam començar amb els cereals la setmana passada i els hi dono amb aigua. Això si, després teta per postres.
Però n'hi dono molt menys del que dieu vosaltres. Però ja s'afarta ja després.
D.J.
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dg. des. 28, 2008 11:39 am

Es cierto como te dice la Pukeko tambien se los puedes dar con agua si le das el pecho piensa que de leche va bien surtidos con lo que sacan,a mi me lo dijeron en las clases postparto,aunque solo lo usaba cuando nos ivamos fuera que llevaba un termo con agua caliente y lo preparaba en un momento o cuando no me habia dado tiempo para sacarmela,como la Maia tomaba muy pocos cereales ya os digo que es lo que no se acostumbro a hacer,cuando pudo comer galletas y pan,ya no volvimos a los cereales.
ImatgeImatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. des. 28, 2008 10:09 pm

Nosaltres vam començar fa uns quinze dies però, per causes diverses, no em puc treure llet així que, quan se'ns va acabar la que tenia congelada vam comprar-ne de la marca Almirón.
Vaig decidir que era pitjor per la nena que em notés estressada perquè no arribava a treure'm la llet necessària que el fet que es mengés una papilla de llet en pols i cereals al dia i, després, sempre li ofereixo pit i ella ecantada.

Jo li vaig començar donant 90 de llet amb dues de cereals i ara, dues setmanes després, s'acaba 120 amb quatre de cereals. Ah, s'ho pren amb plat i cullera, el bibe no el vol ni veure! Em sembla que si s'ho ha de prendre amb bibe, la gent li posa més llet i menys cereals...

No és per desanimar-te però, la meva, això de que allargaria amb els cereals, res de res, segueix fitxant al pit tota la nit cada 3 hores!!! (li dono els cereals per sopar, sobre quarts de 9)

Ànims!

:-)(-: --La nostra baldufa té sis mesos i mig!-- :cnena: i a més dels cereals, ara ja pren verduretes per dinar, sobre quarts d'una, i fruita per berenar, sobre quarts de cinc... i toooot el dia li anem oferint pit de postres i també li dono per esmorzar!!!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
formiga

EntradaAutor: formiga » dl. des. 29, 2008 6:26 pm

Ostres tu! Moltes gràcies! Crec que anirem a poc a poc. Primer, he de practicar amb la màquina per veure com anem, després veurem si tinc quantitat suficient per donar-li amb els cereals o només em dóna per una o dues preses al matí. L'hauré de deixar a la guarderia de 9 a 15h. I jo em posaré a la feina de 8 a 13h, o sigui, que inclosos els transports, podré arribar a les 15h. dinada. O sigui que li podré donar al matí abans d'anar a la feina. No sé si m'he explicat.
Al cap de 15 dies començaré amb la fruita perquè diuen que començar amb tot a la vegada és massa.
formiga

EntradaAutor: formiga » ds. gen. 03, 2009 9:10 am

Torno a pujar el tema perquè ahir vaig comprar el pot de cereals i el farmacèutic va flipar quan li vaig dir que el pediatra em va dir que li dongués 210 cc. de llet amb 6-8 cullerades de cereals. És molt per començar? Quan us en van recomanar a vosaltres?
Per cert, ahir em vaig treure 100 cc de llet! Increíble! Crec que li podré fer els cereals amb la meva llet.
Anna26

EntradaAutor: Anna26 » ds. gen. 03, 2009 10:01 am

Quim embolic....!!! Personalment, per començar crec que aquestes mesures són exageradament grans. Ho pots probar però en llençaràs més de la meitat. També depen del nen però crec que per començar ha de ser més gradual. Jo primer li tiraria una llurerada de cereals i ho accepta bé desprès dues i així anar fent fins a que sigui més espès. Aquestes quantitats que t´ha dit són que per que quedi semi-líquid, diria. Jo ho vaig fer així poc a poc. Quan ja li feia més espès llavors ja li donava amb plat i cullera ja que pel bibi no passa.
Jo de tu no m´atabalaria gaire i aniria provant el que a tu et vagi bé. Potser fas les quantitats que t´han dit i el teu nen ho accepta bé, ves a saber...

Sort !! :ok: :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » ds. gen. 03, 2009 12:37 pm

210 cc???? Per començar jo crec que és massa. La meva nena se'ls menja de conya, però no crec que se'n mengi més de 50 cc (després menja teta). Pensa que s'han d'acostumar a la cullera, a la nova textura, al nou menjar.... Amb aquests 50 cc jo li poso unes dues culleradetes i mitja de les de cafè (perquè no tinc el medidor que diu a la capsa que s'ha de fer servir, però és que jo no he fet servir mai llet de pot!!!! I no penso comprar cap més trastu!!!). Queda bastant espessa, bé per menjar amb a cullera i no fer molt merder. No sé, el tema quantitats, ves provant tu mateixa fins que trobis la textura que li agradi més.I després de mica en mica vas augmentant la quantitat.
Jo, personalment, els hi faria amb aigua i després li donaria la teva llet, perquè el dia que et diuen que els cereals te'ls fotis tu, fa un mal llençar-los si els has fet amb la teva llet......
xllm
:: gosset
:: gosset
Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 9:24 am
Ubicació: Girona
Contacta:

EntradaAutor: xllm » ds. gen. 10, 2009 8:40 am

Hola noies!!!
jo he començat fa 3 dies....i es tot un circu....a mi m´ha dit la pediatre que ni dongues 90ml i si el nen s´ho acabava tot n´hi podia augmentar 30...i aixi n´ha fent....
El que ja que estem posades amb el tema de cereals.....quin n´hi doneu vosaltres????es que a mi em fan donar-li els d´arros i restrenyen molt!!!!!
Anna26

EntradaAutor: Anna26 » ds. gen. 10, 2009 9:37 am

Jo el d´arròs el faig servir per espesseir els purés si em queden molt clarets. Gairebé sempre faig servir el "Multicerals".
ImatgeImatge
ImatgeImatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dj. gen. 15, 2009 4:37 pm

jo vaig començar amb 150 ml i dues culleradetes de cafè, com que es va quedar amb gana li he anat augmentant la quantitat de llet, ara es pren 210 i quatre culleradetes de cereals. Li dono amb bibi i de la meva llet. No em costa gaire que em surti molta lelt, o sigui que al migdia em trec per la presa de la nit i abans de dormir per la presa de l'endemà al matí.

Jo sí que he trobat el canvi al donar-li els cereals, estavem amb una d'aquestes famoses crisis de creixement que et fan llevar-te cada tres hores tota la nit i des que li dono cereals hem passat a les cinc - sis horetes.

Ara no sé fins a quin punt fer-li espès perquè amb cullera no sé si s'ho menjaria al vespre, està molt cansadeta, com ho feu vosaltres?
Imatge
Imatge
formiga

EntradaAutor: formiga » dc. gen. 21, 2009 10:45 am

Nosaltres li donem a les 12h. des d'aquesta setmana a la guarderia. Sempre li he fet amb papilla, ben espessa perquè així ja apren a menjar amb cullera i quan toquin les altres papilles (que tothom diu que no agraden tant) ja hi estarà acostumat. Així en biberó només li he de donar la meva llet si jo no hi sóc.
Pel que dieu, 150 de llet i dues culleradetes de cafè, deu quedar de biberó, no?
No sé si ha estat els cereals, la guarderia o la maduració, però ens dorm una mica més a les nits. No es desperta tantes vegades! Toquem fusta!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::