AYUDA! NO QUIERE BIBERON......Y TENGO QUE VOLVER AL TRABAJO.

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
MoniMoni
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 4:16 pm
Ubicació: Barcelonès

AYUDA! NO QUIERE BIBERON......Y TENGO QUE VOLVER AL TRABAJO.

EntradaAutor: MoniMoni » dg. des. 21, 2008 4:11 pm

Hola a tod@s....

La verdad es que me tiene muy preocupada este tema, ya que dentro de un mes tengo que volver al trabajo, entonces mi hija tendrá 5 meses y medio y le estoy dando lactancia materna exclusiva....bueno, hace 1 semanita que he empezado con la papilla de cereales sin gluten y le gusta bastante.

Estamos intentando que coja el biberón y no hay manera, he comprado tetinas de todas las marcas, pero nada de nada......llora y no se agarra al biberón........
Para cuando tenga que volver a trabajar, se la dejaré a mi suegra, y aunque yo he cojido reducción de jornada y sólo trabajaré 6 horas, estaré unas 8 horas sin estar con ella, entre el trayecto y demás....

Mi suegra le podrá dar la papilla de cereales, en una de las tomas pero es que la niña necesitará tomar leche......y qué pasa hasta que yo llegue???? la verdad es que estoy preocupada............¿os ha pasado? ¿cómo lo habéis solucionado?????...............
Muchas gracias a tod@s por vuestra ayuda........

FELIZ NAVIDAD!!!!
Imatge
rapunzel1977
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
Ubicació: Begues

e

EntradaAutor: rapunzel1977 » dg. des. 21, 2008 4:46 pm

En crianza natural venden unos biberones con forma de cuchara que van muy bien... y si no, prueba conn una taza antigoteo. Una pregunta, el bibi no se lo das tú, verdad??Es que si se lo das tú no lo cogerá, prque sabe que tienes la teta... :-D :-D :-D
ImatgeImatge
Cargolet
:: gosset
:: gosset
Entrades: 440
Membre des de: dl. des. 17, 2007 5:09 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Cargolet » dg. des. 21, 2008 6:37 pm

Monimoni, jo estic exactament igual que tu!!! començo a treballar a principis de febrer, i hem probat alguna vegada de donar-li el bibi a la Clara amb llet meva i no hi ha manera!!

nosaltres començarem amb els cereals després de festes... a veure com anirà...

Rapunzel, doncs bona idea això de la tassa antigoteix... potser li agrada més que el bibi...

ostres no sé pas què passarà quan comencem a treballar, pobretes!!!! espero que no es posin en vaga de fam!! :-:)
ImatgeImatge
Rosanna
:: zebra
Entrades: 1039
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 7:42 am

EntradaAutor: Rosanna » dg. des. 21, 2008 7:25 pm

Tb pots provar amb una xeringa (sense agulla, es clar..) o amb una cullereta... a mi tb em diu que el bibi mel foti jo... o el que li doni.. jejej
ARNAU I ARAN[album][/album]
Rosita
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:31 am
Contacta:

EntradaAutor: Rosita » dg. des. 21, 2008 7:30 pm

Ei a mi em passar el mateix, porto des dels 6 mesos intentant deixar de donar-li el pit pero no hi ha maneres, sempre em busca la teta. Pero no patiu per quan aneu a treballar perque jo al mati li dono cereals amb cullera i s'ho menja molt be. Al migdia verdura i un iogurt i tambe be. Per la tarda fruita i tambe molt be. Al vespres cereals amb cullera i despres si que ja vol teta. A mitja nit un altre cop teta i a la matinada una altre vegada. Durant el dia algun cop si que m'en demana de teta pero cada vegada menos. El biberon no el vol ni veure, tambe faig servir la tassa antigotego que va molt be. Vinga anims.
Adeu
Imatge
Imatge
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dl. des. 22, 2008 4:49 am

No pateixis... El Pol també m'ha dit que el bibi me'l foti jo!! Quan comencis a treballar podrà menjar papilles i, com t'han dit, les taces antigoteo poden anar bé. I donar-li amb una cullereta i molta paciència a mi em va anar molt bé... O en un got normal petitet, li caurà bastant, però el Pol pren l'aigua així, no vol saber res de mecanismes infantils!!! xx:-D
Anna26
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dl. des. 22, 2008 7:55 am

Potser no és el vostre cas però si heu estat alletant i ara voleu donar-li bibi el millor és que li doni un altre. Bé, per petits que siguin els relacionen mare-pit i ells això és un vincle molt important. De cop i volta veuen que aquest lligam es trenca i no ho entenen. A vegades quan passa això és millor que la persona que li doni el bibi no sigui la mare, que ho faci el pare, la iaia, ja que amb aquestes persones no hi té el vincle de l´alletament. Desprès un cop s´hi acostumen ja està la mare els hi pot donar el bibi tranquil.lament però al principi això passa. També és veritat que hi ha nens que s´acostumen a tot.
Jo probaria de que els hi donés el bibi alguna altre que no sigueu vosaltres i si en aquells moment vosaltres no esteu a l´habitació molt millor.No es tema de tetines ni biberons.

Sort !! xxsta::
ImatgeImatge
ImatgeImatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dl. des. 22, 2008 9:23 am

Jo vaig passar pel mateix, i ho vaig solucionar donant-li el bibi el papa, si li donava jo es posava a plorar com una boja, perquè clar, com han dit per aqui ella sap que jo tinc la teta, però com que el papa no en té, doncs s'arrapa al que hi hagi... al principi li va costar una mica però ara li va bé, ànim!
Imatge
Imatge
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dl. des. 22, 2008 2:08 pm

moni me ha pasado y simplemente acabara cojiendolo!!!!!!!!!!!!tienes 1 mes para practicar, sin desesperarte ves dandole cada dia sin dejarte uno y llegara un dia que lo cojera y en cuanto vea la poquita fuerza que hay que hacer le encantara!!mi hija tardo 1 semana de berrinche y al final la reina del bibe!eso si con perseverancia eh pero tranquila!!!!!!!!
MoniMoni
Entrades: 289
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 4:16 pm
Ubicació: Barcelonès

EntradaAutor: MoniMoni » dt. des. 23, 2008 8:29 am

Muchas gracias a todas, me habéis ayudado mucho \o.o/

besitos :-)
Imatge
minerva2
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

Re: AYUDA! NO QUIERE BIBERON......Y TENGO QUE VOLVER AL TRABAJO.

EntradaAutor: minerva2 » dc. des. 24, 2008 7:41 pm

Si te sirve de algo mi nena también hacia lo mismo, no cogia el biberon ni a tiros. Estuvimos tres dias en la guarderia que no comia nada de nada. A partir del cuarto empezo a comer algo, no es que coma mucho, pero como y con mi marido que ha estado de vacaciones tambien a comido.

No te preocupes que cuando tu no estes comerá.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::