OPINIONS SOBRE LA BABYCOOK

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Nolfar
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dc. set. 17, 2008 9:27 am

De totes formes, aquest diumenge vaig comprobar una cosa, va de conya per fer un potito al moment, però si lo que vols es fer-ne per tota la setmana, es molt mijor agafar la olla al vapor i desprès agafar porcions de la verdureta i triturar-ho a la Baby Cook, perque jo ho vaig fer a la Baby C., i en vaig tirar tota la tarda fent potito per potito, de l'altre manera la cocció la fas al moment tot junt.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 17, 2008 9:54 am

També és un bon sistema.

Però et pots trobar com nosaltres que, més endavant, aborreixi menjar cada dia el mateix.

Nosaltres emplenem la babycook a tope i dona gairebé per 3 dies, així ens assegurem que variem el contingut i no se li fa tan pesat. I com que sempre ens coincideix en el moment de cuinar el nostre menjar, ja aprofitem que tenim moviment a la cuina per fer-ho simultàniament i a la vegada a part.
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dc. set. 17, 2008 11:40 am

si es veritat, tens raó.
Bueno, es que jo aquesta era la seva primera setmana de verdura, i com nomès podia possar-li lo bàsic, doncs no podia fer variacions. Però a partir de la següent si que faré com vosaltres, i li aniré combinant cosetes.

Suposo que quan li fiqui el pollastre es lleparà els dits, perque amb la verdura sola ja se la menja pobret meu. Ja tinc ganes d'anar possant-li cosetes noves.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 18, 2008 7:56 am

Si, ja veuràs com li agrada enara més amb el pollastre. I sobre tot no t'oblidis de posar el raig d'oli d'oliva, que forma part de la recepta i li canvia molt el gust.

Més endavant i sense afegir-hi més coses ja les pots fer diferents : treus un ingredient, o bé canvies les proporcions dels altres, etc..
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dj. set. 18, 2008 9:47 am

Quan us deixa el vostre pediatra possar OLI???? A mi encara no.

I com feu per assegurar-vos que del pollastre no queda cap osset??? Ja se que sembla una pregunta tonta, però es que em fa po deixar-li algo i que s'ofegui.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 18, 2008 10:16 am

El pediatra ens deixa posar un raig oli d'oliva des de la primera papilla de verdures, amb el full explicatiu que ens varen donar ja hi consta i detalla sobre tot de no posar-hi gens de sal. Li podries preguntar al teu.

Pel que fa als ossos de la carn, jo la trio i faig porcions que després congelo amb molta i molta cura. Només del pit de pollastre, és més fàcil no trobar cap os, i si els compres enters sense os et sortiràn més econòmics que ja filetejats.

Més endavant hem fet el mateix per les altres carns : de pavo, de vedella (o poltre), de conill i de xai.
Pepeta
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dv. set. 19, 2008 4:22 pm

15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dv. set. 19, 2008 4:27 pm

Gracies pepeta
cervera
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. ago. 25, 2007 8:12 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: cervera » dl. set. 22, 2008 10:33 am

Una pregunta : el babycook us queda tot moll de sota desprès de fer-lo servir ? El meu es com si perdès aigua per algun lloc i voldria saber si es normal pel vapor o realment no funciona correctament.
Gràcies.
Nolfar
Contacta:

EntradaAutor: Nolfar » dl. set. 22, 2008 10:42 am

a mi no, de vegades queda com restes de menjar o del vapor, però casi inperceptible.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::