retira cochecitos
retira cochecitos
http://www.elpais.com/articulo/sociedad ... usoc_3/Tes
Os adjunto un link de una noticia que he leido hoy.
Os adjunto un link de una noticia que he leido hoy.
Vaja!! Jo creia que si un producte esta a la venta en botigues "normals" era perquè havia passat unes inspeccions y mes encara en productes per a nens!!
Nosaltres ara hem mirant carros (no de passeig), ara com podem fiar-nos de l que comprem? siguin cotxets o qualsevol altre producte!
Nosaltres ara hem mirant carros (no de passeig), ara com podem fiar-nos de l que comprem? siguin cotxets o qualsevol altre producte!



*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
Caram!!! acabem de comprar un Chicco Trio no el model que diu l'article però ja et posen la mosca a l'orella!!! sembla que al final t'indueixin a comprar el cotxet Top, el més car, el més de tot per quedar-te tranquila. No veig encertada la difusió que es fa de problemes com aquest. Acabo de sentir la notícia per RAC1 però resulta que el perill dels cotxets ja es va notificar el 30 de maig....
En fi potser hi ha algú professional en puericultura o consum que ens podria orientar per aquí el fòrum. Nosaltres estem pendents d'una resposta de l'Agència Catalana de Consum, ja direm el què.
En fi potser hi ha algú professional en puericultura o consum que ens podria orientar per aquí el fòrum. Nosaltres estem pendents d'una resposta de l'Agència Catalana de Consum, ja direm el què.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





[/url]




