Congelar verdures - babycook
Congelar verdures - babycook
Aquesta setmana hem començat amb la verdura, i no ens agrada gaire, així que l'he pogut congelar i tenir-ne per altres dies. L'he congelat en els pots mateixos de beaba i l'he descongelat directament del congelador a la babycook. El problema és que només tinc dos pots, i us volia demanar quins altres tipus de pots es poden ficar directament del congelador a la babycook.
Jo per congelar faig servir els pots de vidre dels potitos i va de conya. Per descongelar el trec al matí a primera hora, o bé la nit d'abans. Després com son de vidre es poden escalfar al micro (el vidre sempre és millor que no pas el plàstic per escalfar al micro, tot i que hi ha plàstics adaptats sempre és millor vidre). A més a més és la mesura ideal, ja que és el que acostuma a menjar 250 gr (tb hi ha de 200 gr.).

lereika76 ha escrit:Jo per congelar faig servir els pots de vidre dels potitos i va de conya. Per descongelar el trec al matí a primera hora, o bé la nit d'abans. Després com son de vidre es poden escalfar al micro (el vidre sempre és millor que no pas el plàstic per escalfar al micro, tot i que hi ha plàstics adaptats sempre és millor vidre). A més a més és la mesura ideal, ja que és el que acostuma a menjar 250 gr (tb hi ha de 200 gr.).![]()
Ho trobo una idea genial!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |