HISTEROSALPINGOGRAFIA
ieia, jo també me l'he fet i si que em van donar pastiles. Una per pendre abans que era per atontar (rollo valium) i un parell d'ibuprofeno, per abans i per despres per si sentia molestia. No vaig notar res, vaig estar fent broma amb la metgessa i la infermera i després tampoc. Quan vaig anar a fer pipi va sortir més marró pel líquid que et posen, jo portava una compresa per si de cas i no la vaig tacar gens. Anima't, que no és res!
Hola Ieia!
a mi em van fer pendre exactament això que dius però tranquila, la prova no és res. una mica de mal de regla i no t'adones que ja estàs!
sí que és cert que algunes noies diuen que sí que han tingut mal però mira d'estar tranquila i pensar que a tu no et passarà!
Sort!
Per cert, on te la faran?
a mi em van fer pendre exactament això que dius però tranquila, la prova no és res. una mica de mal de regla i no t'adones que ja estàs!
sí que és cert que algunes noies diuen que sí que han tingut mal però mira d'estar tranquila i pensar que a tu no et passarà!
Per cert, on te la faran?
Moltes gracies guapes per les vostres respostes tan ràpides. Quan penso que sóc tan espantadissa, penso i jo estic buscant un embaràs??? Vaja tela!!
Bé merci, ja us aniré explicant que tal. Demà de moment el meu marit anirà a fer-se el seminograma!! Creuarem els dits perquè tot surti bé. I a veure si esbrinem d'una vegada on és el problema!!
I moltes gràcies de debò!!!
Bé merci, ja us aniré explicant que tal. Demà de moment el meu marit anirà a fer-se el seminograma!! Creuarem els dits perquè tot surti bé. I a veure si esbrinem d'una vegada on és el problema!!
I moltes gràcies de debò!!!
Ieia ha escrit:Hola noies!!
Darrerament us he anat seguint i fa cosa d'un mes vaig participar en algun post. Us explico una miqueta la nostra història. El meu marit i jo fa cosa d'un any que busquem un embaràs. Fins ara no hi ha hagut sort i hem començat el procés de les proves. De moment m'han fet l'analítica i avui m'han dit que està tot correcte. M'he de fer una eco i ell el seminograma i avui m'ha dit el meu metge que he de fer-me l'Histerosalpinografia. la veritat és que he sortit de la consulta un tant "espantada". M'ha dit que he d'aplicar-me un supositori buscapina abans de la proiva, prendre antibiòtic, que millor que vagi acompanyada...vosaltres també heu hagut de fer tot això. Com veig que ningú ho ha comentat.
Quina por! Sóc una cagueta! Tot sigui per aconseguir un![]()
Perdoneu el rotllo que us he fotut!!
A mi sí que m'han dit que em prengui la buscapina i l'antibiòtic i que hi vagi acompanyada. Estic esperant que arribi la warry i llavors me la faré. Tranquila, se suposa que no ha de fer mal i potser t'ajuda a quedar-t'hi. El gine em va explicar que també ajuda a "netejar" les trompes i que moltes noies s'hi han quadt just després. A veure si tenim sort
Hola noies,
Heura :A mi també m'ho va comentar el meu ginegòleg això que moltes noies es quedaven embarassades després de l'Histero. M'encantaria!!!
Bé companyes de recerca, el fet és que avui m'ha vingut la warry i tot just acabo de trucar per demanar hora. M'han donat hora pel proper dilluns. Em van donar unes indicacions, entre les quals posa que hi vagi acompanyada. I crec que no m'hi podrà acompanyar ningú.
Les que ja us l'heu feta, creieu que és imprescindible que m'hi acompanyin?? És que al meu marit no crec que li donguin festa...Tinc una amiga que m'hi podria acompanyar, per`el cert és que gairebá ningú no sap ni que estem buscant un
!! I hauria d'explicar-li tota la història i ara per ara no em ve gaire de gust. Què en penseu vosaltres??
Heura :A mi també m'ho va comentar el meu ginegòleg això que moltes noies es quedaven embarassades després de l'Histero. M'encantaria!!!
Bé companyes de recerca, el fet és que avui m'ha vingut la warry i tot just acabo de trucar per demanar hora. M'han donat hora pel proper dilluns. Em van donar unes indicacions, entre les quals posa que hi vagi acompanyada. I crec que no m'hi podrà acompanyar ningú.
Les que ja us l'heu feta, creieu que és imprescindible que m'hi acompanyin?? És que al meu marit no crec que li donguin festa...Tinc una amiga que m'hi podria acompanyar, per`el cert és que gairebá ningú no sap ni que estem buscant un
!! I hauria d'explicar-li tota la història i ara per ara no em ve gaire de gust. Què en penseu vosaltres??Ieia ha escrit:Hola noies,
Heura :A mi també m'ho va comentar el meu ginegòleg això que moltes noies es quedaven embarassades després de l'Histero. M'encantaria!!!
Bé companyes de recerca, el fet és que avui m'ha vingut la warry i tot just acabo de trucar per demanar hora. M'han donat hora pel proper dilluns. Em van donar unes indicacions, entre les quals posa que hi vagi acompanyada. I crec que no m'hi podrà acompanyar ningú.![]()
![]()
Les que ja us l'heu feta, creieu que és imprescindible que m'hi acompanyin?? És que al meu marit no crec que li donguin festa...Tinc una amiga que m'hi podria acompanyar, per`el cert és que gairebá ningú no sap ni que estem buscant un!! I hauria d'explicar-li tota la història i ara per ara no em ve gaire de gust. Què en penseu vosaltres??
I un familiar? a mi no em va fer mal, però se de gent que es va marejar... No tens un/a amic de confiança? o que el teu home demani un parell d'hores, que no es pas una festa... hi te dret

- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Ieia, derecho no tiene, pero si te van a hacer una prueba que tienes que ir acompañada, no creo que en el trabajo le pongan muchos problemas. Sólo tiene derecho a acompañarte en el caso de ingreso!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
- Sandy28
- :: girafa

- Entrades: 2846
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
- Ubicació: Gran Canaria - Andorra
- Contacta:
hola wapas... mñn quiero ir al gine, pq estoy preocupada... este ciclo pasado la warry me ha durado muuuucho, unos 8 días... pero lo más preocupante es que se me fué el miércoles pasado (hace una semana, vaya) pos bien, hoy vuelvo a manchar grrrrr
deciros que el mes pasado me hice la histero, a alguien le ha pasado???
deciros que el mes pasado me hice la histero, a alguien le ha pasado???
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
A mi me pasaba, pero ya me pasaba antes de la histero, así que no te puedo ayudar!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Sandy, pues esperemos que sea eso!!!!!!!!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Hola a totes, avui mateix després de molts embolics amb dates i històries m'han programat la histero per divendres vinent i només de pensar-hi ja estic dels nervis...em fa por el dolor, els resultats...tot plegat...em va venir l'última regla el 5 de juliol i ara la torno a tenir des del 22 de juliol, imagineu-vos!!! està dins de les dates favorables per fer la prova? el medicament que algunes dieu que us vau prendre, qui us el va indicar? és que a mi no m'han dit res de res...i nerviosa i esporuguida que ja estic...no ho sé!!!! Gràcies per l'ajuda
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Xamai no te preocupes, por lo que duele, piensa porqué lo haces, y no dolerá tanto!!!
La medicación a mi me la mandó el doctor que me mandó a hacerme la prueba.
La medicación a mi me la mandó el doctor que me mandó a hacerme la prueba.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
-
VisitantVi
darlings tinc hora per la histero el proper dilluns dia 4... jarrrrrrrrr
el gine em va dir que m'hauria de prendre un antibiòtic abans de la prova, però que ja em dirien quin en el lloc on em fés la prova. Els de la Dexeus (em faré la prova allà perque on havia d'anar en un principi no ho fan a l'Agost) m'han dit que no em prengui res, que no és una prova dolorosa ni cal cap antibiòtic ni rien de rien
les que us l'heu fet, què us vau prendre per evitar el dolor? i us van donar antibiòtic??? a veure tinc clar que l'antibiotic si no me'l recepten no me'l prenc, però algun gelocatil o ibuprofè for if the flies no us dic que no...
el gine em va dir que m'hauria de prendre un antibiòtic abans de la prova, però que ja em dirien quin en el lloc on em fés la prova. Els de la Dexeus (em faré la prova allà perque on havia d'anar en un principi no ho fan a l'Agost) m'han dit que no em prengui res, que no és una prova dolorosa ni cal cap antibiòtic ni rien de rien
les que us l'heu fet, què us vau prendre per evitar el dolor? i us van donar antibiòtic??? a veure tinc clar que l'antibiotic si no me'l recepten no me'l prenc, però algun gelocatil o ibuprofè for if the flies no us dic que no...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


















ja que he llegit per aquí que algunes noies s'han quedat embarassades després de la histero. ës una manera d'afrontar-ho amb més ganes!



