HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
mussola
:: peixet
:: peixet
Entrades: 271
Membre des de: dv. març 30, 2007 9:02 am

EntradaAutor: mussola » dv. jul. 11, 2008 12:01 pm

ieia, jo també me l'he fet i si que em van donar pastiles. Una per pendre abans que era per atontar (rollo valium) i un parell d'ibuprofeno, per abans i per despres per si sentia molestia. No vaig notar res, vaig estar fent broma amb la metgessa i la infermera i després tampoc. Quan vaig anar a fer pipi va sortir més marró pel líquid que et posen, jo portava una compresa per si de cas i no la vaig tacar gens. Anima't, que no és res!
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dv. jul. 11, 2008 12:18 pm

Hola Ieia!
a mi em van fer pendre exactament això que dius però tranquila, la prova no és res. una mica de mal de regla i no t'adones que ja estàs!
sí que és cert que algunes noies diuen que sí que han tingut mal però mira d'estar tranquila i pensar que a tu no et passarà! :ok: Sort!
Per cert, on te la faran?
Imatge
Avatar de l’usuari
Ieia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. maig 12, 2008 11:53 am

EntradaAutor: Ieia » dv. jul. 11, 2008 1:17 pm

Moltes gracies guapes per les vostres respostes tan ràpides. Quan penso que sóc tan espantadissa, penso i jo estic buscant un embaràs??? Vaja tela!!

Bé merci, ja us aniré explicant que tal. Demà de moment el meu marit anirà a fer-se el seminograma!! Creuarem els dits perquè tot surti bé. I a veure si esbrinem d'una vegada on és el problema!!

I moltes gràcies de debò!!! :love:
Avatar de l’usuari
Heura
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 579
Membre des de: dt. juny 03, 2008 3:47 pm

EntradaAutor: Heura » dv. jul. 11, 2008 5:19 pm

Ieia ha escrit:Hola noies!!

Darrerament us he anat seguint i fa cosa d'un mes vaig participar en algun post. Us explico una miqueta la nostra història. El meu marit i jo fa cosa d'un any que busquem un embaràs. Fins ara no hi ha hagut sort i hem començat el procés de les proves. De moment m'han fet l'analítica i avui m'han dit que està tot correcte. M'he de fer una eco i ell el seminograma i avui m'ha dit el meu metge que he de fer-me l'Histerosalpinografia. la veritat és que he sortit de la consulta un tant "espantada". M'ha dit que he d'aplicar-me un supositori buscapina abans de la proiva, prendre antibiòtic, que millor que vagi acompanyada...vosaltres també heu hagut de fer tot això. Com veig que ningú ho ha comentat.
Quina por! Sóc una cagueta! Tot sigui per aconseguir un <:-<
Perdoneu el rotllo que us he fotut!!


A mi sí que m'han dit que em prengui la buscapina i l'antibiòtic i que hi vagi acompanyada. Estic esperant que arribi la warry i llavors me la faré. Tranquila, se suposa que no ha de fer mal i potser t'ajuda a quedar-t'hi. El gine em va explicar que també ajuda a "netejar" les trompes i que moltes noies s'hi han quadt just després. A veure si tenim sort :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El Blog --> http://cronicadunarecerca.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ieia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. maig 12, 2008 11:53 am

EntradaAutor: Ieia » dl. jul. 14, 2008 2:58 pm

Hola noies,

Heura :A mi també m'ho va comentar el meu ginegòleg això que moltes noies es quedaven embarassades després de l'Histero. M'encantaria!!!
Bé companyes de recerca, el fet és que avui m'ha vingut la warry i tot just acabo de trucar per demanar hora. M'han donat hora pel proper dilluns. Em van donar unes indicacions, entre les quals posa que hi vagi acompanyada. I crec que no m'hi podrà acompanyar ningú. :ufs: :ufs:
Les que ja us l'heu feta, creieu que és imprescindible que m'hi acompanyin?? És que al meu marit no crec que li donguin festa...Tinc una amiga que m'hi podria acompanyar, per`el cert és que gairebá ningú no sap ni que estem buscant un <:-< !! I hauria d'explicar-li tota la història i ara per ara no em ve gaire de gust. Què en penseu vosaltres??
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dl. jul. 14, 2008 4:22 pm

Ieia ha escrit:Hola noies,

Heura :A mi també m'ho va comentar el meu ginegòleg això que moltes noies es quedaven embarassades després de l'Histero. M'encantaria!!!
Bé companyes de recerca, el fet és que avui m'ha vingut la warry i tot just acabo de trucar per demanar hora. M'han donat hora pel proper dilluns. Em van donar unes indicacions, entre les quals posa que hi vagi acompanyada. I crec que no m'hi podrà acompanyar ningú. :ufs: :ufs:
Les que ja us l'heu feta, creieu que és imprescindible que m'hi acompanyin?? És que al meu marit no crec que li donguin festa...Tinc una amiga que m'hi podria acompanyar, per`el cert és que gairebá ningú no sap ni que estem buscant un <:-< !! I hauria d'explicar-li tota la història i ara per ara no em ve gaire de gust. Què en penseu vosaltres??


I un familiar? a mi no em va fer mal, però se de gent que es va marejar... No tens un/a amic de confiança? o que el teu home demani un parell d'hores, que no es pas una festa... hi te dret
Imatge
Avatar de l’usuari
Ieia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. maig 12, 2008 11:53 am

EntradaAutor: Ieia » dt. jul. 15, 2008 9:29 am

Hola ,

Meri68: Té dret per acompanyar-me a mi al metge? ës que d'això no en sabíem res. Seria perfecte perquè la veritat és que a casa els pares ara no és un bon moment i no vull atabalar-los més amb les meves coses.
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. jul. 15, 2008 7:15 pm

Ieia, derecho no tiene, pero si te van a hacer una prueba que tienes que ir acompañada, no creo que en el trabajo le pongan muchos problemas. Sólo tiene derecho a acompañarte en el caso de ingreso!
Avatar de l’usuari
Ieia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. maig 12, 2008 11:53 am

EntradaAutor: Ieia » dc. jul. 16, 2008 11:51 am

vale, muchas gracias Kitiara. Hoy tenía que pedir el permisos a ver que le dicen. Ya te contaré.
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dc. jul. 16, 2008 8:22 pm

hola wapas... mñn quiero ir al gine, pq estoy preocupada... este ciclo pasado la warry me ha durado muuuucho, unos 8 días... pero lo más preocupante es que se me fué el miércoles pasado (hace una semana, vaya) pos bien, hoy vuelvo a manchar grrrrr

deciros que el mes pasado me hice la histero, a alguien le ha pasado???
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. jul. 17, 2008 6:37 pm

A mi me pasaba, pero ya me pasaba antes de la histero, así que no te puedo ayudar!
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dg. jul. 20, 2008 1:52 pm

Me ha dicho el gine que es normal, como he estado de vacaciones (8 dias) que me he relajado tanto que me ha vuelto a bajar ¿¿¿¿¿??????

Veremos a ver...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dg. jul. 20, 2008 7:27 pm

Sandy, pues esperemos que sea eso!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Ieia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. maig 12, 2008 11:53 am

EntradaAutor: Ieia » dl. jul. 21, 2008 10:11 am

Hola chicas!
Hoy voy a hacerme la histero. Al final mi maridoi me acompañará. A ver como va? Además hoy también recogeremos su seminograma. Que nervios ojalá todo salga bien!!!
Ya os contaré que tal!
Avatar de l’usuari
aina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 1:27 pm

EntradaAutor: aina » dl. jul. 21, 2008 10:18 am

que vagi molt bé Ieia :content: :content: :content: :content:
<img src="http://bd.lilypie.com/wUaUp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
Ieia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. maig 12, 2008 11:53 am

EntradaAutor: Ieia » dl. jul. 21, 2008 10:28 am

Moltes gràcies Aina, la veritat és que em fa una mica de coseta. Però d'altra banda tinc una mica d'esperances en què aquesta proova m'ajudi a quedar-me :-()) ja que he llegit per aquí que algunes noies s'han quedat embarassades després de la histero. ës una manera d'afrontar-ho amb més ganes!
Gràcies :love:
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dl. jul. 21, 2008 10:30 am

Ieia!
Tranquila, ja veuràs com no és res la prova... i que bé que al final t'hi pugui acompanyar el teu marit... aniràs més tranquila!
ja veuràs que ni t'adonaràs que ja haurà passat!
Imatge
xamai02
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:47 am

EntradaAutor: xamai02 » dj. jul. 24, 2008 2:53 pm

Hola a totes, avui mateix després de molts embolics amb dates i històries m'han programat la histero per divendres vinent i només de pensar-hi ja estic dels nervis...em fa por el dolor, els resultats...tot plegat...em va venir l'última regla el 5 de juliol i ara la torno a tenir des del 22 de juliol, imagineu-vos!!! està dins de les dates favorables per fer la prova? el medicament que algunes dieu que us vau prendre, qui us el va indicar? és que a mi no m'han dit res de res...i nerviosa i esporuguida que ja estic...no ho sé!!!! Gràcies per l'ajuda
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. jul. 24, 2008 7:21 pm

Xamai no te preocupes, por lo que duele, piensa porqué lo haces, y no dolerá tanto!!!
La medicación a mi me la mandó el doctor que me mandó a hacerme la prueba.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 29, 2008 10:01 am

darlings tinc hora per la histero el proper dilluns dia 4... jarrrrrrrrr
el gine em va dir que m'hauria de prendre un antibiòtic abans de la prova, però que ja em dirien quin en el lloc on em fés la prova. Els de la Dexeus (em faré la prova allà perque on havia d'anar en un principi no ho fan a l'Agost) m'han dit que no em prengui res, que no és una prova dolorosa ni cal cap antibiòtic ni rien de rien ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)

les que us l'heu fet, què us vau prendre per evitar el dolor? i us van donar antibiòtic??? a veure tinc clar que l'antibiotic si no me'l recepten no me'l prenc, però algun gelocatil o ibuprofè for if the flies no us dic que no...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::