Feria Bebes & Mamas en cornella!

Novetats, notícies, normes del forum...
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. abr. 22, 2008 8:31 am

Yo la vi era chulísima pero como ya lo tenia todo comprado ni me acerqué a verla, solo fui a mirar la que le cogido a Ana que también estaba expuesta.
Besitos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dt. abr. 22, 2008 10:16 am

SI QUE ME FIJÉ DJ, LA VÍ MONISIMA!!!AUNQUE YO YA TENGO HABITACIÓN PARA LA NIÑA, PENSÉ QUE SI UN DIA SE LA CMBIO LE PONDRÉ ALGO ASÍ!!ME ENCANTÓ :ok:
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. abr. 22, 2008 10:33 am

Era super original y más para una niña ya más grandecita.
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

EntradaAutor: tsunade » dt. abr. 22, 2008 11:36 am

Una mica cacota la fira, no vaig estar més d'una hora perquè m'agoviaba molt tanta gent, les cues de segons quins productes eren impossibles, com uns 4 carritos em van passar per sobre perquè alla era "Passi com pugui", i a més a més 11€ d'entrada ho trobo una burrada, sobretot pel que vaig treure'n.

Aixo si!!! Subscripció gratuita a "Ser Padres" durant un any, i a "Mi bebe" durant 6 mesos. Ah!! I un xumet! :-D

El mobiliari que hi havia exposat em va agradar, sobretot el preu :ok: El que passa que fins ahir no sabiem el sexe del nen i no ens vam voler aventurar, una llàstima no hagués estat una setmana més tard.

PD: Molt xula la caseta, jo també la vaig veure. Crec que et refereixes a una tenda que només obre els divendres i es troba a Terrassa. Em van dir que és una fàbrica que només està de cara al públic un dia.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. abr. 22, 2008 11:50 am

Yo ya te digo el año que viene, si vuelvo a las 10 en punto en la puerta de la Fira y dar una vuelta rápida y para casita porque sino...
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
masana
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dt. abr. 22, 2008 3:17 pm

Hola noies,

Jo vaig anar diumenge a les 10 i vam ser dels primers. Vam decidir donar primer una volta, i al moment hi havia cues en tot. Vam parar en un stand d'una botiga on tenia cotxets, i vam pregutar per el carrera aniversario, doncs es tio va passar i ens va ensenyar un de la chicco, quan ens va preguntar d'on erem va passar de nosaltres per que ell era d'una botiga de barcelona.
L'unic stand de cotxets de fabrica que ens va agrada va ser el de la casualplay, però quan li van començar a preguntar a la noia sobre el nou model, no tenia ni idea, es que no sabia ni com plegar el cotxet, ni tenia catalegs ni res.
Vam estar 45 minuts dintre i vam quedar una mica decepcionats, no tornaré. M'esperava una fira més gran.
L'unic que hem va agradar un stand de La Liga de la Leche Materna, hem van donar molta informació.
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. abr. 23, 2008 8:52 am

Yo creo que para ir a dar una vueltecita aún pero para estarse mucho rato pues como que no, incluso veia a mamis con los bebes casi recien nacidos y las pobres con unas caras de agobio increibles, me dio hasta penita, yo tengo claro que si el año que viene vuelto iré a primerísima hora y a dar una vuelta rápida y para casa.
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dc. abr. 23, 2008 11:58 am

POR LO QUE DAN NO VALE LA PENA... z2:-)
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. abr. 24, 2008 9:40 am

La verdad es que no, está bien para pasear si se pudiera pero tampoco se pudo.
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dj. abr. 24, 2008 12:02 pm

AL AÑO QUE VIENE NO ME PILLAN :-:)
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. abr. 24, 2008 12:22 pm

Yo según me de la verdad.
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dj. abr. 24, 2008 1:29 pm

MI NIÑA YA TENDRÁS 2 AÑOS, POR LO QUE POCO PODRÉ PILLAR PARA ELLA :-:)
Avatar de l’usuari
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

EntradaAutor: tsunade » dj. abr. 24, 2008 1:45 pm

Em penso que a mi tampoc m'enganxaran :-D
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. abr. 24, 2008 2:08 pm

No sé supongo que habrá opiniones de todo, pero creo que podrian plantearse montarlo de otra manera.
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dj. abr. 24, 2008 3:15 pm

jo he anat els darrers dos anys i m'he agobiat molt, s'et treuen les ganes de fer cua, però l'any passat no recordo tanta gent.. :-:) jo no sé si hi aniré, pq el meu home diu q amb dos cops ja n'hi ha prou :gat: :gat:
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. abr. 24, 2008 5:02 pm

Yo el año que viene ya tendré a Ana y no sé a ver lo que hacemos este año hemos ido a probar pero al verdad que ya a última hora nos fuimos porque era super agobiante tanta gente.
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::