Ep, ep...atenció!

Els hàbits de dormir.
ANNNA
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

EntradaAutor: ANNNA » dv. feb. 29, 2008 1:38 pm

Parvaty, mira que ets de bona pasta eh?

UN 10 PER TU!!!!! :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 29, 2008 1:45 pm

IMPRESSIONANT.

UN 10 PER TU NOIA!

JO DEC SER MASSA GUERRERA......POTSER EN UNA ALTRA VIDA VAIG SER MILITAR U ALGU PER L'ESTIL PK SINO, NO M'HO EXPLICO ...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 29, 2008 3:36 pm

bueeeeno!!! em tranquilitza que us ho prengueu així, molt bé noia !!!! es admirable :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dv. feb. 29, 2008 4:28 pm

Caram, nenes, la que heu liat!!!!

No sé què passa però sempre vaig quan els altres ja tornen,...i ara m' he enterat d' aquest post i del forum de qui els va parir quan ja ha tornat la calma,....

no sé, improvitzaré un debat per ser-hi!!! :-D :-D :-D

Pavarty,...genial,...per tenir els sants picarols de sortir a la tele i dignificar el co-llit,...per assumir qeu a els periodistes sempre versionaran el teu punt de vista,.....i per anar a eurodisney amb els dos peques!!!!!!jo tinc ganes d' anar-hi, però quan l' èric s' enteri de què va,...ho recomanes??
Imatge

Imatge
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dv. feb. 29, 2008 8:21 pm

SI NOIA EM TREC EL BARRET
SOU UNA FAMILIA GENIAL, COLLONUDA, PRECIOSA.....
EN UNA ALTRA VIDA VULL QUE SIGUIS MA MARE!!!!!!
Parvaty
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » dv. feb. 29, 2008 8:47 pm

Bueno, no sé això de la bona pasta...que tinc el meu caràcter, eh!! (q li preguntin al meu home!)
Noies, la TV engreixa molt eh!! En realitat peso 55Kg!! :-D
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. març 01, 2008 9:07 pm

Sí, a mi m'agrada molt en Carles Capdevila, el programa que fa a Catalunya Radio està prou bé, però també trobo que en aquest programa de TV3 tira massa cap a fer riure i es perden moltes coses pel camí... Van sortint temes que es tallen, no sabem com collita en realitat la Melero perquè la van tallar, la conya del foulard del final es va quedar en conya i prou, i la psicòloga aquella va deixar anar quatre frases - millor dit, quatre sentències i au, aquí us quedeu...
Parvaty: que bé que t'ho prenguis així. :ok: I ens ha agradat molt que ens deixessis entrar a tooooooooots a casa teva... ;-)
culdolla
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dg. març 02, 2008 7:40 pm

a mi també m'han robat el nick!!! aix... ara seré la txelletatxelleta....
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. març 05, 2008 3:35 pm

Doncs es una pena tu... per un programa de nens que hi ha... L'altre dia la visita del Carles Gonzalez la podien haver aprofitat més!
mamarnau_tgn
:: girafa
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dc. març 05, 2008 10:39 pm

Aries ha escrit:L'altre dia la visita del Carles Gonzalez la podien haver aprofitat més!

totalment d'acord!!!

i tb amb l'Anna2007, jo vull la mama parvaty en una propera experiència vital!!! (i q consti q a ma mare me l'estimo mooooolt!!!)
ImatgeImatge Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. març 06, 2008 7:14 pm

EEEEEEEEEEEEPAAAAAAAAAA ATENCIO ATENCIO!

EL 16/03 AL PROGRAMA "QUI ELS VA PARIR" L'EXCEL.LENTISSIM DOCTOR ESTIVILL DE CONVIDAT...!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR que DIOSNOSCOJACONFESÁAAAAAAAAAOOOOSSSS

AAAAAAANTES MUELTA que ESTIVILLIZADA, TIVILLIZADA, TIVILLIZADA.

AAAAAAAAAAAAAANTES MUELTA que TIVILLIZADA....
Parvaty
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » dv. març 07, 2008 12:37 pm

Ostres...ara si que només ens faltava això...
Em sembla que parlaré amb la Mireia i li comentaré que no estem gens contents de com es va tractar el tema, així amb una mica de pena a la veu...
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).

Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Pepeta
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dv. març 07, 2008 12:46 pm

Al programa anterior van intentar "rectificar" una mica i van treure el tema del collit amb el Carlos González.

Va estar molt bé la seva intervenció, tot i que va ser extremadament curta. No se li va treure prou suc. De tota manera, va deixar anar 2 o 3 conceptes interessants, que espero que la gent hagi pogut captar.

La llàstima va ser el final, quan va sortir el nen apadrinat pel programa. Un nen recent nascut que pren biberó cada 3 hores... I li van regalar un munt de bolquers. O sigui, ni lactància materna, ni ecologia... un bon final!!
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Pepeta
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dv. març 07, 2008 12:48 pm

Parlant de bolquers, no sé si està previst que tractin el tema dels bolquers de roba. Això seria molt interessant informativament perquè molta gent no sap ni que existeixen.
Però ho dubto....
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dv. març 07, 2008 1:02 pm

El Dr. Estivill està anant a molts programes de TV3 ultimament. Ahir va sortir al programa de la Mari Pau i va deixar anar un munt de consells per a mares estivillitzades tipus:
- Que possin una barana a l'habitació de la nena de 2 anys perque no pugui sortir de l'habatició i anar a l'habitació dels pares mentre li estan aplicant el metode.
- Que es comprin un llit més petit i el nen/a a mitja nit no podrà anar al llits del pares a dormir destranquis perque veurà que ni hi cap.

Increible pero cierto............ :-:)
Noe
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dv. març 07, 2008 4:35 pm

Monfran ha escrit:El Dr. Estivill està anant a molts programes de TV3 ultimament. Ahir va sortir al programa de la Mari Pau i va deixar anar un munt de consells per a mares estivillitzades tipus:
- Que possin una barana a l'habitació de la nena de 2 anys perque no pugui sortir de l'habatició i anar a l'habitació dels pares mentre li estan aplicant el metode.
- Que es comprin un llit més petit i el nen/a a mitja nit no podrà anar al llits del pares a dormir destranquis perque veurà que ni hi cap.

Increible pero cierto............ :-:)

El podríem posar en una gàbia directament, i obrir només per netejar-li les menjadores... Els meus gats viuen millor que els fills de l'Estivill!!! :gat: :gat: :r)
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. març 07, 2008 4:42 pm

:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)

:ok:
Nunaika
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 10:20 am
Ubicació: Mollet
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » ds. març 08, 2008 4:48 pm

Ostres Parvaty, doncs fent zapping us vaig veure i em va semblar que ereu vosaltres, per vles fotos que jhavia vist en algun post, ara amb aquest post s'han confirmat les meves sospites.... >.-<:

Molt guapos tots!

petons,

cris
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. març 08, 2008 7:34 pm

El podríem posar en una gàbia directament, i obrir només per netejar-li les menjadores... Els meus gats viuen millor que els fills de l'Estivill!!! :gat: :gat: :r)[/quote]

POS RSULTA que L'ESTICVELL NO VA APLICAR EL SEU METODITO A LES SEVES FILLES...

A CAGARRRRR.
Noe
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » ds. març 08, 2008 8:02 pm

natrix ha escrit:POS RSULTA que L'ESTICVELL NO VA APLICAR EL SEU METODITO A LES SEVES FILLES...

A CAGARRRRR.

QUÉ CABRON!!! :-((
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::